TOP

Zeer goed!

• Betrouwbaarheid

Heldere, snelle en deskundige ondersteuning

Dennis Coppes was zeer behulpzaam en snel in zijn reacties. Ik beveel dit bedrijf graag aan.

• Betrouwbaarheid

Dennis heeft me bijzonder goed en geduldig van A tot Z geholpen!

Dankzij de hulp van Verzekeringvooruwbedrijf.nl hebben we nu een strakke deal en ben ik goed op de hoogte van de gang van zaken rond verzuim. Geen vraag voelde te dom en daardoor zijn we nu goed verzekerd en weten we hoe het zit!

• Betrouwbaarheid

Zo hoort dienstverlening te zijn.

Vanaf de eerste communicatie een hartelijk en zeer professioneel contact. Duidelijke uitleg en bereid om verder te zoeken naar betere oplossingen. Echt een aanrader!

Prima!

Bij ieder contact een goede en snelle opvolging van vragen en acties. Zeer tevreden over de dientverlening.

Snelle en duidelijke communicatie

Ik heb het contact met Cliff als zeer positief ervaren. Hij reageerde snel en was heel duidelijk in wat er nog was om mij verder te helpen. Ook vond ik hem begripvol, omdat hij goed luisterde wat ik/mijn bedrijf nodig heb/heeft op dit moment. En het afsluiten van de verzekering was uiteindelijk zo gepiept!

• Betrouwbaarheid

Topervaring, top communicatie en voel mij echt geholpen!

Ben heel goed geholpen door Cliff van Verzekering Voor Uw Bedrijf. Ik hoefde zelf niet na te denken bijna en dat vond ik heel fijn, want ik vind al het administratieve dat erbij komt kijken vrij saai en dan is het heel fijn als iemand het gewoon lekker uit handen neemt en het ook nog eens heel erg doet en heel duidelijk blijft communiceren met je. Aanrader!

• Betrouwbaarheid

Heel erg tevreden over deze samenwerking!

Een nieuwe verzekering afsluiten voor je bedrijf kan lastig zijn en er gaat veel tijd inzitten. Maar door Cliff en Dennis was dit heel goed te doen. Ze waren professioneel, geduldig en gaven duidelijk antwoord op mijn vele vragen. Ze reageerde snel op mijn mails en droegen zorg voor een goede overloop naar de nieuwe verzekeraar. De volgende keer zou ik zeker weer hun hulp inschakelen. Bedankt voor jullie samenwerking!

• Betrouwbaarheid

Goede en snelle begeleiding van vraag naar zekerheid!

Korte lijn, 1 contactpersoon, een verzekering naar wens

Professioneel advies op maat

Ik ben zeer tevreden over de snelle professionele handelwijze met als uitkomst een advies op maat. De uitleg over de verzekering was zeer helder en het contact persoonlijk en prettig. Aanrader!

Snel en goed geregeld

• Betrouwbaarheid

De goede dingen doen en deze goed doen binnen de gemaakte afspraken

Vanaf het eerste telefonisch contact werden de beloften nagekomen en de gevraagde adviezen voor de keuze voor een nieuwe verzekering meer dan duidelijk voor het maken van onze verzekeringskeuze.

Klantgericht en professioneel!

Cliff denkt goed mee en is helder in de communicatie

Letterlijk met 1 klik geregeld

Tegenwoordig is in 1 klik geregeld nog vele extra stappen. Aanvraag gemakkelijk doorgezet waarna erg prettig persoonlijk advies en contact met medewerker tot stand is gekomen. Absoluut aanraden waard.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Top geregeld, wij zijn tevreden!

Cliff heeft veel tijd en geduld in ons gestoken om de verzekering naar onze wens te maken. Wij waarderen dit enorm, dankjewel!

Duidelijk

Cliff heeft ons ontzettend duidelijk door het hele proces geloodst. Daarnaast reageert hij ook altijd heel snel op vragen en/of opmerkingen. Ik zou dit dan ook zeker aanbevelen!

Makkelijk, Snel, Transparant

Ik ben heel tevreden, Alles wordt uit handen en er wordt goed meegedacht. Zelf zit ik in een hele drukke periode met mijn bedrijf. Cliff heeft mij echt alles uit handen genomen wat de verzekeringen aan gaat en is ook goed bereikbaar voor de vragen tussendoor. Top bedrijf!

Heel fijn geholpen door Cliff van Verzekeringvooruwbedrijf.nl

Jarenlang heb ik een beetje lopen zoeken naar de juiste verzekeringen voor mijn bedrijf. Ik had nooit het overzicht en was achter gezien altijd te duur verzekerd. Nu via Verzekeringvooruwbedrijf.nl heel goed geholpen en geadviseerd. Het is een fijn gevoel dat alles nu geregeld is en ik het inzicht erin heb!

Gewoon goed

Keurig afspraken nagekomen en helder en overzichtelijk advies.

Professioneel

Cliff heeft ons snel en professioneel geholpen aan een verzuimverzekering. Hij is altijd bereikbaar en geeft goede adviezen. Ik kan Verzekeringvooruwbedrijf.nl absoluut aanbevelen.

Duidelijk en passend advies

Cliff geeft duidelijk advies over de verzekeringen in zijn portfolio en informeert welke het beste bij mijn bedrijf zou passen.

Goed geholpen!

Ik zeker goed geholpen en al mijn vragen zijn tijdig beantwoord. Verzekering is afgesloten.

• Betrouwbaarheid

Helder, snel en professioneel geregeld!

Met Cliff had ik een fijn contact en kreeg ik duidelijke uitleg met een stappenplan voor het regelen van een ziekteverzuimverzekering. Ook nadat de offerte getekend is, word je niet aan je lot overgelaten.

Perfecte dienstverlening

Cliff Hogendoorn legt de lat hoog met een perfecte dienstverlening en dit doet hij door oog te hebben voor de klant; maatwerk, flexibiliteit en spot on met het juiste advies. Hij heeft veel kennis van de materie. Tijdens het traject heb ik continue het gevoel gehad in control te zijn bij Cliff. Heel erg bedankt Cliff.

Perfecte dienstverlening