Goede service, geen vraag is teveel!

Cliff heeft ons begeleidt bij de aanvraag van een verzekering. Hij is altijd bereikbaar, reageert snel via mail en geen vraag is te veel. Ik beveel hem zeker aan!

Goede ervaring. Prettige service

• Betrouwbaarheid

Hadden nooit eerder van 1,2,3verzuimverzekering gehoord tot wij na wat zoekwerk ivm een af te sluiten verzuimverzekering op internet het bedrijf tegenkwamen. Onze ervaringen zijn tot nog toe louter positief. Zeer korte reactietijd op vragen in duidelijke en heldere bewoordingen. Ook als prettig ervaren :wij hebben tot nu te maken met één vaste contactpersoon, die ons zeer deskundig geadviseerd heeft.

• Betrouwbaarheid

Snel en efficiënt geregeld. Het contact was erg persoonlijk en echt gericht op mijn bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Nog maar kort deze verzekering en daarom geen ervaring als iemand ziek wordt.

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

Persoonlijke en goede service. Meedenkend en nauwkeurig. Een aanrader mocht je een verzuimverzekering willen aanvragen.

• Betrouwbaarheid

Was onbekend op het gebied van verzuim verzekeringen. Dankzij het advies van jullie collega ben ik hier in stuk wijzer in geworden en heb ik de juiste verzekering afgesloten.