Perfect geholpen

Cliff heeft kennis van zaken, is goed bereikbaar voor vragen en ondersteuning, en komt afspraken goed na. Ook de aangebonden keuzes voor verschillende verzekeraars geven een goed beeld van de mogelijkheden, en zorgen dat je via 1 contact toch een gediversifieerd aanbod krijgt.

• Betrouwbaarheid

Top advies, zeer fijn geholpen!

Als bestuur van een vereniging zijn we op zoek geweest naar een ziekteverzuimverzekering voor het personeel. We zijn uitgekomen bij Cliff Hogendoorn van 123verzuimverzekering.nl Achteraf gezien een zeer goede keus geweest. Cliff heeft verstand van zaken, neemt er de tijd voor om alles goed uit te leggen en belt altijd terug mocht hij in gesprek zijn. Met één woord Top!

Helder en behulpzaam!

Cliff heeft ons geholpen met een vergelijking op maat en heldere communicatie. Dienstverlening zoals het hoort!

Erg prettig geholpen

Degelijk en eerlijk advies, snelle terugkoppeling en niet opdringerig. Erg positieve ervaring!

Hardstikke goed

Ik was ook via mijn huidige verzekering leveraar gegaan en dat process was gewoon vervelend. Eventueel kwamen zo ook terug met zelfde voorstel, maar wel 2-3 dagen later

Snelle goede service!

Snelle reactie, duidelijke uitleg.

Ontzettend professioneel en behulpzaam

Vanaf begin af aan heb ik goed contact gehad met Cliff Hogendoorn. Hij heeft duidelijke informatie en advies gegeven over de verschillende verzekeraars. Door de fijne, snelle en professionele communicatie heb ik mij kunnen aansluiten bij een goede verzekeraar!

Helder en zonder gedoe!

Cliff heeft ons goed geholpen, met name zijn no-nonsens approach vond ik bijzonder prettig. Luisterde goed naar onze wensen en gaf daarop zijn onderbouwde adviezen.

• Betrouwbaarheid

Snel, attent en zeer meedenkend

Cliff is een topper, fijn om mee samen te werken.

Tevreden

Deskundig advies, opvolging van berichten, uitgebreide aanvullende informatie.

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Snel en duidelijk

Ik heb online informatie gezocht. Door 3 partijen gebeld. 123verzuimverzekeringen gaf de meeste informatie en begeleiding. Fijn dat het nu geregeld is. Hele proces heeft ongeveer 1 maand geduurd van opvragen informatie tot ingaan van de polis.

• Betrouwbaarheid

Cliff Hogendoorn heeft ons fantastisch geholpen.

Cliff Hogendoorn heeft ons fantastisch geholpen.

Verzuimverzekering

top kerel die cliff, legt alles goed uit en zeer behulpzaam, is eerlijk hoe je dingen het beste kunt doen en welke verzekering je kan nemen. AANRADER!!!!!!!!! Cliff , dank je

• Betrouwbaarheid

Gewoon snelle en goede service

In onze zoektocht naar een verzuimverzekering kwamen we terecht bij Cliff van 123verzuimverzekering.nl. Vanaf het eerste moment liep het contact vlot en gaf Cliff duidelijke adviezen. Uiteindelijk hebben we via hem een passende verzekering afgesloten.

Cliff is een Topper!

In onze zoektocht naar een verzuimverzekering terecht gekomen bij de website 123verzuimverzekering. Vast weer een vergelijkende website zonder veel diepgang.. Maar nee, professioneel telefonisch contact met een super hulpvaardige Cliff! Mogelijkheden door gesproken, opties vergeleken en hij dacht echt mee met wat de beste optie kon zijn. Tijdige opvolging, en hulp bij het opstarten, zo moet het! kan het iedereen aanraden. Een verzuimverzekering is veel geld voor kleine ondernemingen, maar de stap was absoluut makkelijker dankzij hulp van Cliff. Normaal altijd wel een kritische noot bij een recentie, maar in dit geval zeker niet en absoluut 5 sterren waard!

Persoonlijk & professioneel

Cliff heeft ons prettig geholpen de juiste keus te maken bij het afsluiten van de verzuimverzekering die het beste bij ons past. Communicatie was helder, duidelijk en zorgvuldig.

• Betrouwbaarheid

Super geadviseerd en geholpen door Cliff!

Heel fijn om helder en onafhankelijk advies te ontvangen. Communicatie was altijd snel en prettig. Veel dank ook voor je geduld, Cliff!

Snel en adequaat geregeld

In december verzuimverzekering bij de Amersfoortse (inclusief Arbodienstverlening bij Verzuim van de Zaak) afgesloten voor januari er opvolgend. Direct via de Amersfoortse een inlog voor portal met alle gegevens van de werknemers al erin gezet. En wat blijkt? Na digitale ziekmelding bij de Amersfoortse belt Zorg van de Zaak al naar stand van zaken medewerker. Dat wil je zien als werkgever. Nagebeld door 123verzuimverzekering of we nog geholpen moeten worden. Nee hoor, het werkt al. We hebben via 123verzuimverzekering ook een collectieve ongevallenverzekering afgesloten. Top!

Prima geregeld

uitstekende voorlichting en begeleiding

• Betrouwbaarheid

Professioneel en betrouwbaar, aanrader!

Cliff heeft ons professioneel en prettig geholpen bij het afsluiten van een verzuim- en WIA/WGA verzekering. Op basis van onze wensen zijn er snel een aantal offertes aangevraagd die zeer concurrerend waren t.o.v. onze bestaande verzekeringen. Snelle en prettige communicatie. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en raden 123verzuimverzekering van harte aan!

• Betrouwbaarheid

Goed geholpen en snelle reactie

Via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Je krijgt snelle en duidelijke reacties. Alles word goed uitgelegd en netjes afgehandeld!

Snel en persoonlijk contact

Na het aanvragen van informatie, snel en gedegen informatie ontvangen. Verschillende offertes (verschillende aanbieders) werden verstuurd en besproken. Vragen werden goed en professioneel beantwoord. Opvolging van de aanvraag en vragen werden adequaat opgepakt en verwerkt. Veel dank.

Gewoon een dikke tien.

Onze ervaring met 123 verzuim met name Dhr. Cliff, super Service maar ook Super duidelijk. Dhr. Cliff van 123 verzuim regelt niet alleen wat je vraagt of wat je bedrijf nodig heeft qua verzekeringen maar Cliff geeft ook goed advies en daar houden wij van. Dus bij deze beste lezers, ga ervoor.

Goede service, heldere uitleg

Cliff van 123verzuimverzekeringen helpt je bij het kiezen van de juiste verzekering/verzekeraar en geeft een heldere uitleg. Ik ben zeer tevrede met de service