Topmiddag met complimenten voor de bediening.

Leuke variërende middag met leuke spelletjes op een mooie locatie. De spellen zijn voor iedereen goed te doen. Bediening van de drankjes en het eten was goed geregeld. Als tip zou ik mee willen geven dat er tussen de onderdelen een kleine drankpauze had moeten zitten.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Expeditie Robinson

Lots of fun in the sand and sun

Met een groep van 18 man/vrouw op een zonnige zondagmiddag gaan blokarten. Het weer, de wind we hadden alles mee. De duidelijke instructies van de 3 enthousiastelingen van wato events maakten het geheel af en we hebben ontzettend veel lol gehad. Een activiteit om nooit te vergeten. THANKS

• Horeca N.v.t.
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Prima ontvangst en begeleiding.

Prima ontvangst en begeleiding.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Kajakken

Leuke active ervaring

Zelfs met slecht weer is het leuk om de activiteiten te doen en ze zijn zeer flexibel om mee te denken voor binnen activiteiten inverband met slecht weer

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Bubblesoccer, Shoot Out

Supervriendelijk personeel, leuke activiteit!

Ondanks wat planningsmoeilijkheden vanwege te weinig en teveel wind op eerdere dagen, werd er fijn meegedacht met agenda’s. Goeie uitleg, fijne sfeer. Thanks!

Het was super!

Aardige instructeurs en super leuke activiteit!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Superleuk bedrijfsuitje met heerlijk eten genoten, wij komen terug:)

We kwamen o.a. voor het blokarten, helaas was de wind gaan liggen. De Supp XXL was een mega succes, daarnaast genoeg leuke alternatieven en bleek de pret er niet minder om. We zijn goed verzorgd door een leuk team van medewerkers. Een top BBQ, heerlijk gegeten. We kijken terug op een leuke en vrolijke middag.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten, Bubblesoccer, Boogschieten, (Mega) Suppen

Leuke activiteiten op leuke locatie

We zijn goed ontvangen en jullie hebben meegedacht om onze dag optimaal te krijgen. Jammer dat er 1 activiteit niet door heeft kunnen gaan door gebrek aan wind. Het mooie weer heeft dat goed gemaakt. Heerlijke lunch en diner op het terras gehad.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Bubblesoccer

Blokarts

We booked an hour on the blokarts, they kept us informed all the way through the booking. Due to the weather it had to be delayed by a day. Very well organised the girl that was helping us was brilliant. Her English was also very good. We really enjoyed our experience. Thankyou

Een zeer geslaagde dag!

We hebben voor de tweede keer een teamuitje georganiseerd voor ons 11-tallige team. Nu kun deze dag al niet meer stuk vanwege het geweldige weer, maar de activiteiten waren ook erg leuk. Lachen inbed bubble soccer, powerkiten en boogschieten. Genoten met een grote G! Ook de catering was geweldig, uitgebreide kaart en alles was ook lekker. Bedankt voor de goede begeleiding vooraf en tijdens deze dag.

• Reden van bezoek Bedrijfsuitje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Bubblesoccer, Shoot Out, Boogschieten

Een heel gezellige uitje

We hebben als vriendengroep genoten van een hele gezellige dag! Natuurlijk speelde het prachtige weer een grote rol, maar de spelletjes waren heel leuk voor alle leeftijden en de begeleiders waren enthousiast. Dit alles maakte het tot een hele geslaagde dag!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Expeditie Robinson

Leuke ervaring

Wij hebben met de afdeling bubblesoccer en shoutout gedaan. in verband met het ontbreken van wind ging het blokarten helaas niet door. We hebben een geweldige tijd gehad en erg genoten. Het pizza arrangement was leuk. Om het naar 5 sterren te krijgen, hadden wij wat meer variatie in de smaken (met name vegetarisch) wel leuk gevonden.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Bubblesoccer, Shoot Out

We hebben een topdag gehad!

Na een hartelijk ontvangst met koffie en gebak in de blokart gestapt. Beetje eng in het begin en nogal haperend (alle begin is moeilijk) maar dankzij ongelofelijk veel geduld van de instructeurs is het toch gelukt vooruit te komen. Na het karten heerlijke cocktails leren maken tijdens de workshop en de dag afgesloten met een prima diner. Echt een aanrader voor een leuke teamdag.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Goed georganiseerd en gezellig!

Leuke activiteiten met kundige en gezellige begeleiders. XXL Suppen was verrassend leuk in groepsverband en moeilijker dan je denkt! Ook Powerkiten was erg leuk om te beginnen met een kleine kite en steeds groter (en dus zwaarder) te gaan.

• Reden van bezoek Vrijgezellenfeestje
  • Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, (Mega) Suppen

Leuke activiteit en vriendelijk personeel

Wato events is aan te raden. Het blokarten van was super leuk om te doen. En het personeel doet zijn best om je een leuke dag te bezorgen.

Super leuke activiteit

Ik ben samen met mijn zoon van 12 gaan blokarten. Super leuke ervaring en mijn zoon wil zeker nog eens. Aanrader dus! Begeleiding is ook goed, vriendelijk en behulpzaam.

Superleuk!

Uurtje Blokkarten aan mijn vriend gegeven voor zijn verjaardag en ik mocht mee :-) Hele leuke ervaring en goede uitleg en begeleiding.

Leuke ervaring

Het wat een leuke ervaring, goede uitleg om de Blokart onder controle te krijgen. Persoonlijk vond ik een uur prima, als je de controle hebt is het een beperkt oppervlakte die je kan gebruiken.

Blokarten bij Wato is top

Vriendelijke enthousiaste mensen, goede uitleg, stevige karts, en hele leuke beachclub (Breeze). Het afgezette parcours mocht voor ons iets groter zijn. Maar al om al een top dag!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Ongedwongen scheuren met een blokart

Na een korte maar goede uitleg zelf met het hele gezin het scheuren met een blokart mogen ervaren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldig!!!

Super leuke ervaring!!! Genoten!!! Wij hadden alles mee duidelijke instructies/ vriendelijke knullen/droog/ stevige wind uit de juiste windrichting kortom geslaagd!!!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten

Leuk om een keer te doen

Vriendelijk personeel.. nette karts.. duidelijke uitleg.. vrij simpel om te doen.. Omdat je enkel 8jes om de pion moet rijden , ben je er na 1 uur wel klaar mee.. Heerlijk geluncht in het restaurant!! Verder leuk uitje!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Overige

zeer goed geregeld en verzorgd.

leuke activiteiten en goede begeleiding en prima horeca. alles compleet verzorgd en mee gedacht over activiteiten.

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Powerkiten, Overige

Erg leuke dag gehad, vriendelijke,enthousiaste begeleiding. Alles wordt goed uitgelegd, en ze blijven bij je en helpen je waar nodig is. Zeker een aanrader!

• Ik heb deelgenomen aan de volgende activiteiten: Blokarten, Powerkiten

Leuk om kennis te maken met blokarten

Het was superfijn dat er flinke wind stond. Het had handig geweest/tijd gescheeld als we geweten hadden waar we ons moesten aanmelden. Nu was dat even zoeken en kostte ons dat tijd Verder leuke mensen die prettige begeleiding waren.

• Horeca N.v.t.

Over Wato Events

Lekker scheuren langs de zee in een blokart, of vliegen over het strand bij het powerkiten! Het kan allemaal bij Wato Events. Op het strand in het Westland, bij Scheveningen, Den Haag en Hoek van Holland, verzorgen wij meer dan 20 spectaculaire strand-, water- en indooractiviteiten. Professionaliteit, kwaliteit en veiligheid staan hierbij hoog in het vaandel. En in onze beachclub zijn allerlei handige faciliteiten aanwezig, zoals douches, kleedruimtes en lockers. Super handig voor onze complete bedrijfsuitjes, vrijgezellenfeesten en andere groepsuitjes.