probleemloos en op tijd en een behulpzame chauffeur

probleemloos en op tijd en een behulpzame chauffeur

Betrouwbaar, goede prijs en kwaliteit

Met 3 buren onze kelders laten cementen. Onlinebetonkopen was erg behulpzaam, gaf advies en leverde op tijd en kwaliteit tegen goedeprijs.Zeer tevreden.

Super en keurig op tijd!

Super en keurig op tijd!

prima service!

top service van begin tot eind. Aardige, behulpzame mensen zowel op kantoor als de chauffeur en de pompbedienaars.

Goed werk!

Alles is goed, mooie vloer geworden.

Vriendelijk, professioneel, volgens afspraak.

Overleggen en bestellen aan telefoon ging soepel. De beton was er op tijd, de jongens waren vriendelijk en hebben de beton vakkundig geplaatst. De totaalprijs was goed, kuub prijs wat hoger, pomp prijs wat lager dan anderen, vooral duidelijk en zonder haken en ogen.

Op tijd en werkt volgde afspraak

Aardige mannen leverde goed werk af top i

Op tijd en vakkundig uitgevoerd.

Best wel een lastige fundering gestort en op mijn aanwijzing in een bepaalde volgorde gestort. Goed samengewerkt, Dik tevreden !!

snel en netjes af gerond vakmanschap

nette jongens en goed werk vericht

keurig geregeld

Zeer tevreden keurig personeel , heel netjes gewerkt , alles netjes afgewerkt en netjes opgeruimd, zeer tevreden.

een woord top

bestellen, betalen, en op tijd geleverd

top gewoon geregeld zonder poepas

top

Vriendelijke en ze helpen goed mee

keurig verzorgd

de mannen waren er op tijd, waren kundig en werkten heel netjes. we hebben een prachtige vloer. zeker een aanrader!

Goed bedrijf , op tijd en snel.

Goede ervaringen mee

Goeie ervaring de mannen goed voorbelastingen.

Top werk

Werken snel en netjes maken alles mooi schoon

Uitstekend werk geleverd.

Prima service en vriendelijk personeel. Afspraken goed nagekomen.

Redelijk /goed

Beton was te hard om mooi glad gestreken te worden, de 2 betonwerkers vroegen om meer water bij te mengen maar de chauffeur van de betonmixer wilde dat niet. Kwaliteit bleef daarom achter, beton is niet mooi gestort. Mails , vragen en afspraak verliepen netjes. Mail contact gehad na opmerking, ben tevreden.

Ontzorging en perfect eindresultaat - gladde betonvloer!

Prettige communicatie vooraf, met name vanwege omslag weer en bouwen tent (zelf gedaan). Beton, betonpomp en vlinderspecialist waren keurig op tijd aanwezig. Beton (6,5m3) zat er in nog geen uur in en na 11 uur vertrok ook de vlinderspecialist. Niet voordat zelf tevreden was (en ik ook ;-)). Geweldige gasten, kan ze van harte aanbevelen!

top

TOP TOP TOP!

Verkeerd beton gekregen

Heb dus verkeerde beton gekregen in eerste instantie. Waardoor pomp en slangen volledig verstopt raakte. Heel veel gedoe en troep hierdoor gekregen door alles te moeten ontstoppen. Verder heeft het hele ochtend geduurd wat eigenlijk een uurtje had moeten duren. Teleurgesteld en zou gecompenseerd willen worden. Je betaald toch meer maar had evengoed de troep en hele ochtend kwijt.

Uitstekende dienstverlening!

Van begin tot eind goed geholpen. Eerst telefonisch contact gehad over het te bestellen beton en de vragen die wij hadden omtrent het soort beton en de locatie waar we het beton gestort wilde hebben. Prima geholpen en binnen een paar dagen al de mogelijkheid om het beton gestort te krijgen. Gekozen voor de all-in service en twee vakkundige heren hebben vervolgens het beton gestort. Een vlakke vloer is het resultaat!

Gewoon top

Even bellen als het wat later wordt is wel fijn

Alles volledig naar wens

Alles was super, communicatie, afspraak, snelheid en de vriendelijkheid. Zeker een aanrader!

Over OnlineBetonkopen.nl

Fennes Betonpomphuren BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094