Goed en nette chauffeur

Auto was iets te laat door verkeer, zeer goede chauffeur , en zeer behulpzaam.

Super goed geregeld

Vakkundige vriendelijke mensen. Duidelijke communicatie vooraf en op de dag dat we de beton storte.

Super geregeld en een mooie vloer

Iedereen vriendelijk en op tijd, en aan het einde van de dag een mooie vloer. Super geregeld!

Snel en goed.

Ik heb op het laatste moment beton besteld. En ondanks de drukte momenteel hebben ze mij prima geholpen. Ik had de zelfde dag nog beton. Was er erg blij mee. Goed geregeld.

Zeer goed geholpen en het werk perfect uitgevoerd

alles van begin tot einde netjes geregeld. snel en duidelijke offerte. afspraak voor uitvoering snel kunnen maken. nette mensen in de uitvoering. eindresultaat geweldig.

Super strak en netjes afgeleverd geen rommel achtergelaten heel blij mee

Vlotte levering

Alles goed doorgesproken.

Perfect optijd en goed werk afgeleverd.

Zeer tevreden.

zeer goed

Goede afspraken met te maken en de mannen werken netjes, al jaren een goeie samenwerking met deze partij

Minder dan vorige keer

De heer van de pompwagen die werkte niet helemaal mee. Ik heb vrijdag iemand gehad die jongen was top! De jongen van vandaag was niet helemaal meewerkend.

Het bestellen ging heel makkelijk online. De volgende ochtend werd ik gebeld of het een offerte was of dat ik door wilde gaan. Het kon geleverd worden op de dag dat ik wilde en tijd was ook in overleg. De dag zelf werd ik gebeld of het eerder kon en dat was prima. Het is heel snel gegaan en we zijn goed geholpen. Dank jullie wel!

Goed geregeld. netjes en op tijd

Goede afspraak kunnen maken. Aardige mannen die het kwamen storten en afwerken

Top! Snel geleverd, met extra man besteld en de vloer netjes waterpas gestort!

Top! Vloer voor tuinhuis laten storten. Snel geleverd, netjes afgehandeld en mooi afgewerkt. Vloer door de mannen mooi waterpas uitgemeten.

Geen aanraden

Wat een chagrijnige pomp bediende Handeld alleen in problemen niet in oplossingen (vreselijk) Geen aanraden.

Ruim op tijd en behulpzame chauffeur word zeker aangeraden

Top!!!

Geweldig bedrijf snel geholpen communicatie goed geregeld en vakkundig mensen..een aanrader voor profesional beton te storten!. Ga ik zeker in de toekomst meer van de deze bedrijf gebuik van maken. Bedankt jongens Bouw.J.M

Snel en netjes

Ben zeer tevreden over de levering van mijn beton. Snel geregeld en netjes afgehandeld

Super relaxed en zeer vakkundig geholpen.

Zie boven

Correct zoals afgesproken.

Goed en volgens afspraak

Afspraken zijn nagekomen en vriendelijk personeel

Contact was prettig en beton werd op tijd geleverd. Bestuurder betonmixer was super aardig en hielp waar het kon.

Top geregeld

Goed contact, snel geleverd, prettige mensen.

Goed geholpen tegen scherpe prijs

Uitstekend geholpen door de man die de betonpomp kwam bedienen. Ook nog wat tips gehad en gereedschap mogen lenen voor de afwerking.

Prima, prettig en attent

Ik had 1 m3 beton besteld. Er is zorgvuldig nagevraagd of ik het goed heb berekend. Ik kon snel plannend. De chauffeur stond in de file en belde dat hij mogelijkheden uur later was. Het was uiteindelijk maar een half uur. Hij regelde ook de de betonmolen later kwam. Het storten was in een uur geregeld. Ik ben prima tevreden.

top services

Goed ervaring korte wacht tijden snel uitgevoerd en zonder gedoe…netjes op tijd en perfect werk geleverd! Bedankt en zeker tot een volgende keer.

zeer prettig samengewerkt met deze mannen!

Nette en aardige mannen die prima werk leveren. En meedenken! Absoluut een aanrader.

Over OnlineBetonkopen.nl

Fennes Betonpomphuren BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094