Ik heb beton laten storten met pomp. Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers. Enige aandachtpunt is dat ze netter kunnen werken.

Voor herhaling vatbaar

Gewoon een goede ervaring. Vanaf offerte tot eindresultaat.

Op tijd en netjes gewerkt.

Goed op tijd en netjes gewerkt

Perfecte oplossing om beton te laten storten.

De vriendelijke heren waren er volgens de afgesproken tijd. Het beton is volgens afspraak gestort en de muren later keurig schoon gespoten. Zeer aanbevelingswaardig.

Goede uitleg voor een totale leek wat er gaat gebeuren.

1e keer beton storten en dit bedrijf heeft mij erg goed geholpen door uitleg en de 2 mensen die het klusje klaarden. Voor bezoekers het lijkt duur maar het scheelt echte een hoop werk als je het storten door Betononline laat doen.

Goede service, snel en zeer netjes gewerkt

De mannen waren ruim op tijd aanwezig. Snel alles voorbereid, hoogte bepaald etc. Zwembadvloer gestort, opruimen, laten alles netjes en schoon achter. Strakke gladde vloer. Klein beetje uit het lood (4mm op breedte van 300cm).

Super service

Alles verliep zoals van te voren aangegeven. Personeel was super behulpzaam en erg bekwaam. Al met al een super fijne ervaring

Super tevreden

Snel en netjes werk geleverd!

Prima werk

Toppers

Super uitgevoerd

De mannen waren exact optijd aanwezig. Goede uitvoering en snel beton geplaatst. Niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar. Echte aanrader.

goede service, mooie garage vloer, netjes achtergelaten

Via HF betonpomp verhuur mijn garagevloer laten storten. Nette prijs en een goede service. De heren werkten snel en netjes.

Als een spiegeltje

Professionele en klant vriendelijk personeel , prachtig vakwerk binnen afgeleverd en de fundering buiten zo strak als een spiegel !

Perfect uitgevoerd

Zeer goede service, komen op tijd en doen hun werk goed.

Goed en zorgvuldig

Keurig geleverd op tijd eigelijk super snel nog bedankt daarvoor

Top bedrijf , goed en duidelijke advies

Snel vlg afspraak geleverd en top geholpen gedurende de uitvoering

Snel volgens afspraak binnen 2 dagen geleverd en top geholpen met de pomp gedurende de uitvoering.

Zo als altijd perfect geregeld

Prettige samenwerking met de mannen van de buitendienst. Altijd behulpzaam en werken netjes

Allemaal soepel E lot verlopen. Goed geadviseerd

Perfect geregeld

Goede afspraken kunnen maken en ook nagekomen. Prettig personeel om mee te werken,vlak en strak. Mvrgr Bouwbegeleiding van Duijn

Klus is prima verlopen.

De klus is prima verlopen.

Snelle levering volgens afspraak

Eerst wat problemen met de pomp , waarschijnlijk beton te droog of diameter pompslang te klein . Nadat het beton wat dunner was gemaakt ging het pompen goed .

Easy/ Peasy

Erg goed geregeld.

Schoon en netjes gewerkt

Op tijd en ging super vlot

Gewoon goed

Over OnlineBetonkopen.nl

HF Betonpomp Verhuur BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094