Uitstekende service en vakmensen

Binnen 2 dagen was alles geregeld, van 1e contact tot storten van de betonvloer in de garage. Voor aanvang van het storten is alles eerst nog goed uitgemeten. Hierin is actief meegedacht om de vloer wat hoger te storten i.v.m. dikte van de wapening. De vakmensen zijn rustig en werken zorgvuldig. De vloer ligt er strak in. Groot pluspunt is dat alles netjes en schoon wordt achtergelaten. Ik heb de all-in optie gekozen, geen spijt van! Bedankt voor de uitstekende service.

Perfect!

Heb een betonvloer laten storten en vlinderen. Goede prijs, alles volgens afspraak en op tijd en degene die het heeft gevlinderd was een echte vakman die (ondanks de hitte) het superstrak heeft opgeleverd. Heel blij mee!

Duidelijke afspraken, aardige mensen, supergoed geholpen!

Ervaren jongens over de vloer gehad, konden snel schakelen en de prijs is ook oke. Goed bedrijf!

Fijne medewerker die aan de pomp stond

Vond de prijs best heftig €1700 voor 5,5m3 Incl 50 kg staal vezels Maar blij met de beton soort

Snelle en goede service

Straks planning, vakmensen en nette prijs.

Goed personeel! duidelijk, vriendelijk, behulpzaam en op tijd! Goede ervaring!

Mooi op tijd en goede service

beton kwam mooi op tijd, en mooi uitgevlakt op hoogte

Kwaliteit en vakmanschap

Fijn bedrijf, komt de afspraken goed na, vriendelijke mensen kortom fijn om mee te werken.

Hele goede ervaring

Voor de eerste keer online beton gesteld. Goed contact met het bedrijf. Snelle reactie en goed geholpen tijdens het lossen.

Levering mooi optijd en rustige schauffeurs

Leveringen mooi op tijd en schauffeurs ook meegaand

Top geregeld!

Het advies en de levering was prima. Alles keurig volgens afspraak uitgevoerd.

Perfecto

Voorbereiding en uitvoering in combinatie met prijs/kwaliteit-verhouding is aanbeveling waardig

Mooi op tijd

De beton pomp machinist was mooi op tijd en was niet zenuwachtig dus de klus was zo geklaard zonder stres

Goeie service van de pompverhuurder

Goeie kwaliteit beton, vloeibaar, pompverhuurder was erg behulpzaam

Prachtig werk geleverd

Op een krappe plek in de Vijfhoek van Haarlem toch met groot materieel uit de voeten te kunnen en 5,3 kub beton te storten: een knappe prestatie!

Goede en nette medewerkers

Hebben het beton snel en netjes gestort. En alles netjes achter gelaten.

Ontzettend onder de indruk van de afwerking van de beton vloer

Erg professioneel en leveren kwalitatief werk af. Vriendelijk en flexibel!

Helemaal top !!

Bedankt voor de Goede Service

Top werk geleverd.

Ze willen graag samen met jou er wat moois van maken

Snelle levering met keurige (Poolse) vaklui die het netjes hebben afgewerkt.

Snelle levering met keurige (Poolse) vaklui die het netjes hebben afgewerkt. Goede telefonische afspraken vooraf en een redelijke prijs.

Duidelijke en heldere afspraken

Goed en snelle uitvoering voor storten vloer in woonkamers

Geweldig gedaan

Op afgesproken tijd aanwezig zijn en perfecte betonplaten gemaakt. Na afloop alles schoon achtergelaten, perfect

alles naar tevredenheid uitgevoerd

Goede en snelle levering

Zoals verwacht.

Mannen waren zelfs iets te vroeg ( er was gebeld of dat goed was) Er werd keurig een inspectie gedaan of de constructie stevig genoeg was. Spullen uit gerold en gestort. Er werd netjes gewerkt en weinig geknoeid of gespetterd. Hadden precies de hoeveelheid beton bij zich. Alles werd netjes opgeruimd en achter gelaten. Had dit adres op advies van mijn broer.

Over OnlineBetonkopen.nl

Fennes Betonpomphuren BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094