Redelijk

Beton was te hard om mooi glad gestreken te worden, de 2 betonwerkers vroegen om meer water bij te mengen maar de chauffeur van de betonmixer wilde dat niet. Kwaliteit bleef daarom achter, beton is niet mooi gestort. Mails , vragen en afspraak verliepen netjes.

Ontzorging en perfect eindresultaat - gladde betonvloer!

Prettige communicatie vooraf, met name vanwege omslag weer en bouwen tent (zelf gedaan). Beton, betonpomp en vlinderspecialist waren keurig op tijd aanwezig. Beton (6,5m3) zat er in nog geen uur in en na 11 uur vertrok ook de vlinderspecialist. Niet voordat zelf tevreden was (en ik ook ;-)). Geweldige gasten, kan ze van harte aanbevelen!

top

TOP TOP TOP!

Verkeerd beton gekregen

Heb dus verkeerde beton gekregen in eerste instantie. Waardoor pomp en slangen volledig verstopt raakte. Heel veel gedoe en troep hierdoor gekregen door alles te moeten ontstoppen. Verder heeft het hele ochtend geduurd wat eigenlijk een uurtje had moeten duren. Teleurgesteld en zou gecompenseerd willen worden. Je betaald toch meer maar had evengoed de troep en hele ochtend kwijt.

Uitstekende dienstverlening!

Van begin tot eind goed geholpen. Eerst telefonisch contact gehad over het te bestellen beton en de vragen die wij hadden omtrent het soort beton en de locatie waar we het beton gestort wilde hebben. Prima geholpen en binnen een paar dagen al de mogelijkheid om het beton gestort te krijgen. Gekozen voor de all-in service en twee vakkundige heren hebben vervolgens het beton gestort. Een vlakke vloer is het resultaat!

Gewoon top

Even bellen als het wat later wordt is wel fijn

Alles volledig naar wens

Alles was super, communicatie, afspraak, snelheid en de vriendelijkheid. Zeker een aanrader!

Strakke afspraak

Alles zoals afgesproken en keurig vakkundig en schoon gewerkt

Goed werk geleverd

Goed werk goede communicatie snel afspraken worden na gekomen

Toppers

Een fundering laten storten door OnlineBetonkopen.nl. Met een duidelijk offerte traject en een zeer goede uitvoering van het betonstorten. Nu de vloer zelf nog. Die laat ik ook doen door OnlineBetonkopen.nl .

Alles prima geregeld

De medewerker van de beton pomp was mooi op tijd en heel behulpzaam. De beton mixer was ook op tijd en de chauffeur vakkundig en behulpzaam. We hadden precies genoeg en we waren ruim binnen de tijd klaar.

Zeer netjes gedaan en keurig op tijd.

De mannen met het beton en de pomp waren keurig op tijd. Aardige mannen en gaven nog wat tips voor de stort. Was snel gebeurd en hebben daarna alles opgeruimd en schoon gespoten. Zeer tevreden. Had alleen 45 meter slang besteld omdat ik niet zeker wist waar ze wilden gaan staan en een trilnaald die kennelijk niet nodig was. Uiteindelijk hebben ze maar 10 meter slang nodig gehad. Ik zou nog terug koppeling krijgen over de niet gebruikte slang en trilnaald, maar tot opheden niks gehoord.

Perfecte samenwerking.

Mooi op tijd en conform de gemaakte afspraak. Samen en met advies het beton gestort.

Ik heb beton laten storten met pomp. Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers. Enige aandachtpunt is dat ze netter kunnen werken.

Voor herhaling vatbaar

Gewoon een goede ervaring. Vanaf offerte tot eindresultaat.

Op tijd en netjes gewerkt.

Goed op tijd en netjes gewerkt

Perfecte oplossing om beton te laten storten.

De vriendelijke heren waren er volgens de afgesproken tijd. Het beton is volgens afspraak gestort en de muren later keurig schoon gespoten. Zeer aanbevelingswaardig.

Goede uitleg voor een totale leek wat er gaat gebeuren.

1e keer beton storten en dit bedrijf heeft mij erg goed geholpen door uitleg en de 2 mensen die het klusje klaarden. Voor bezoekers het lijkt duur maar het scheelt echte een hoop werk als je het storten door Betononline laat doen.

Goede service, snel en zeer netjes gewerkt

De mannen waren ruim op tijd aanwezig. Snel alles voorbereid, hoogte bepaald etc. Zwembadvloer gestort, opruimen, laten alles netjes en schoon achter. Strakke gladde vloer. Klein beetje uit het lood (4mm op breedte van 300cm).

Super service

Alles verliep zoals van te voren aangegeven. Personeel was super behulpzaam en erg bekwaam. Al met al een super fijne ervaring

Super tevreden

Snel en netjes werk geleverd!

Prima werk

Toppers

Super uitgevoerd

De mannen waren exact optijd aanwezig. Goede uitvoering en snel beton geplaatst. Niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar. Echte aanrader.

goede service, mooie garage vloer, netjes achtergelaten

Via HF betonpomp verhuur mijn garagevloer laten storten. Nette prijs en een goede service. De heren werkten snel en netjes.

Als een spiegeltje

Professionele en klant vriendelijk personeel , prachtig vakwerk binnen afgeleverd en de fundering buiten zo strak als een spiegel !

Over OnlineBetonkopen.nl

HF Betonpomp Verhuur BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094