Zeer vakkundige mensen

Top werk geleverd ben zeer tevreden

Goede service afspraak is ruimschoots nagekomen

Snel afgesproken en afgehandeld top!!

Zeer netjes en snel

Op maandag gebeld, ze kwamen de volgende middag al storten. Aardige mannen, werken goed en snel. Laten alles netjes en schoon achter! Zeer blij met jullie!!

Goede communicatie, snel en goed geleverd

Binnen drie werkdagen geleverd. Goede kwaliteit en service. Gekozen voor een all-in levering.

Echt goed !

Top ! Werkte heel fijn !

Goede service, duidelijke communicatie, flexibele mannen, kortom aan te bevelen!

Ik vraag me alleen nog af of de bestelde kleur uiteindelijk naar boven komt, gekozen voor antraciet nummer 2 en is nu nog wel erg donker?

Zeer tevreden voor een goed prijs

Voor deze prijs kun je zelf niet gaan gaan storten met losse zakken. Ze werken snel en schoon. Geven advies voor het afwerken zodat we een mooi resultaat hebben

Goede en snelle service!

Ik had van tevoren even gebeld omdat ik eigenlijk helemaal geen ervaring heb met beton. Ik wilde bijv even weten hoe om te gaan met vorst etc. Gewoon even bellen met je vragen. Ik heb 1m3 besteld en had 2 kruiwagens en een buurman geregeld. De levering was keurig op tijd en het beton lag er in 40 min in! Super dat ook voor zulke kleine leveringen er dus een oplossing is. Dit scheelde zoveel tijd en moeite! Top

Volgens afspraak en prima werk

Volgens afspraak op tijd geleverd en vakkundig werk geleverd.

Duidelijk en alles op tijd!

Beton besteld met all in (full service) levering. Zowel de betonpomp als de beton molen waren stipt op tijd. Alles werd netjes uitgevoerd. Geen rouwdouwers! Professionele benadering. Al met al ben ik erg blij dat ik dit bedrijf gekozen heb.

Nette vakmannen die volgens afspraak werken

Volgende keer bestel ik weer bij Onlinebetonkopen.nl. Goede service!

Duidelijk, snel en voordelig

Uitstekend. Bestelling was eenvoudig gemaakt. Inplannen levering ging ook eenvoudig. Levering op de dag volgens afspraak enna afloop was alles keurig achtergelaten. Ook complimenten aan onlinebetonkopen.nl en Yarik

Service en volgens afspraak

Goede prijs, prima service en alles volgens afspraak. Ik zal ongetwijfeld hier weer bestellen.

Planning ging niet helmaal zoals afgesproken maar verder prima geregeld

Ook een pluim voor de medewerker van HF betonpomp verhuur, hij was zeer betrokken en heeft actief geholpen met het storten!

Vakkundige uitvoering

Een prettige en vakkundige samenwerking zowel vooraf, tijdens het betonstorten en bij de afwerking van de vloer (vlinderen). Uitgevoerd door mensen die betrokken zijn bij hun vak! Erg tervreden!

Geweldig geadviseerd en geholpen

Offerte aangevraagd en daarna gebeld voor overleg. Geweldig geholpen en advies gekregen. Afspraak gemaakt voor welke dag en tijdstip. Op dag zelf gebeld of het iets eerder kon en mocht. Goed contact goede cominicatie. Vloer ligt er in heel netjes gedaan. Advies doe het Allinn het zijn vakmensen.

Vriendelijke afhandeling

Super geregeld

Echt heel fijn geweest " aardige mensen en de plaat is super mooi geworden Tevens echt de beste prijs vergeleken met velen.

Superrrrr

Zeer tevreden hoe het ging een top bedrijf een dikke aanrader voor iedereen!

Prima levering, op tijd en netjes alles afgewerkt en achtergelaten.

Prima levering, op tijd en netjes alles afgewerkt en achtergelaten

Professioneel en netjes!

Professioneel en netjes werk geleverd!

Prima verlopen en snel geholpen

Je weet snel waar je aan toe ben, goede offerte ,mooie prijs en snel geholpen. Alle contacten liepen vlot en goed bereikbaar.

Snel kunnen leveren en eerder aanwezig dan afgesproken

fantastische jongens

kan je strakke afspraken mee maken , en prettige meegaande jongens die komen storten

supersnelle en correcte afspraken en service

Gebruik gemaakt van betonauto en pomp. De heren hebben prima werk verricht. Ze wilde meedenken en hebben rekening gehouden met de situatie bij ons. De slang moest door ons huis en hebben 100% alles in het werk gesteld om beschadigingen te voorkomen.

Over OnlineBetonkopen.nl

HF Betonpomp Verhuur BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094