Snel en goede prijs kwaliteit verhouding

Snel en goede prijs kwaliteit verhouding. Daarnaast heel makkelijk zo'n betonpomp met slang tot achterin de tuin.

Super geholpen.

Bedankt voor het storten van de vloer. Top gedaan!

Goede vriendelijke flexibele service.

We hebben 6,5m2 beton besteld, die we vanwege regenval op het laatste moment nog hebben opgesplitst in 1m2 die dag nog en de rest een halve week later. Na overleg lukte dit allemaal. Kortom, goede ervaring.

Het was goed geregeld

Het was goed geregeld

Zoals gewoonlijk weer vakmanschap , meedenkend , en een soepele samenwerking, bedankt namens greenfeet vloerverwarming , Ewout Bartels

top

gaat super zo

Perfect, prima verlopen

Keurig op tijd incl, de betonwagen, pompmachinist vakbekwaam en een nette stort.

Zeer tevreden over alle aspecten van de levering.

Bijzonder positief ben ik over de hulp bij het vlakken van de betonvloer. Door omstandigheden was is alleen en de betonpomp machinist heeft mij tot de vloer geheel vlak was afgewerkt geholpen. Echt top.

Netjes afgewerkt.

Op tijd en snel en netjes

Goede service en vakkundig!

Blij met onze mooie betonvloer.

prima verlopen

Service en contact prima!

We doen al een aantal jaren zaken en bevalt prima!!

afgesproken tijd klopt altijd en perfect personeel die meedenken!

zeer goeie ervaring in de keren dat we hebben samen gewerkt . zijn keurig op tijd ,op de afgesproken tijd ,en het personeel is meedenkend en behulpzaam. ik zal jullie ook bij anderen aan bevelen . vriendelijke groet Mario Boere

uiterst profesioneel

in mijn dagelijks werk als aannemer zelf al menig betonstort gedaan. maar zelfs ik kon wat van deze mannen leren. snel goed en netjes. topwerk mannen.

Helemaal top gelopen

Dit is nu de derde keer dat ik met jullie werkt. En altijd goed gegaan en aardige gasten

• Afspraken nakomen

Afspraken goed nagekomen na het storten van het vloertje ook alles schoon achtergelaten top!!

Top vloertje geworden.
  • Afspraken nakomen

Prima de afspraken nagekomen en een perfect eind resultaat.

Over OnlineBetonkopen.nl

HF Betonpomp Verhuur BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094