Goede afspraken Op tijd geleverd Vriendelijk personeel

Dik tevreden over service, snelheid en uitvoering

Goed snel met goede conmunicatie

Goed snel met goede conmunicatie

Goede service en vriendelijke mensen.

Degene die de pomp bracht was erg vriendelijk en deed dit al heel wat jaartjes. Genoeg kennis van zaken. Wel jammer, dat als je een trilnaald moet huren. Verder alles top gedaan

Netjes gewerkt zeer tevreden

Begin ging wat stroef maag gedurende het werk ging het prima en goed resultaat

Top service

Ben heel erg te vreden. Er word netjes gewerkt na afloop zag je niet eens dat ze zijn geweest voor de deur

Perfect!!

Fijn dat ik als particulier kon bellen voor advies. De vloer ligt er supermooi in, snel, betrouwbaar en voor een goede prijs!!

Prettig en compleet

Op voorhand prettig overleg over de werkzaamheden, ben zelf geen ervaringsdeskundige. De vakmannen zelf waren strak op tijd en bedreven. De werkplek werd netjes en schoon opgeleverd. Ik werd zelf verrast door de tijdrovendheid van het vlinderwerk. Ook dit is professioneel en naar tevredenheid uitgevoerd.

Prima op tijd geleverd.

Mooi op tijd geleverd snelle service voor een goede prijs. Hadden alleen een kleinere wagen mogen sturen voor 2 M3. Was nu een trailer dit was erg lastig manoeuvreren voor de chauffeur.

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Wij lieten een betonvloer storten in onze tuin. Nog nooit eerder gedaan, dus dat ging gepaard met enige onzekerheid. Degene die langskwam was vrolijk, vriendelijk en geduldig, hij adviseerde over de nabehandeling en hielp ons met het reien. Al met al dus een hele goede ervaring. Complimenten!

Prettig en makkelijk contact, heldere afspraak en meedenkende medewerkers

Snel en goed

Zeer snelle levering, goed werk, zou ze zo weer bellen.

Goede service, goede prijs

Geleverd zoals overeengekomen.

Snel, vakbekwaam en netjes

Aardige lui goed mee te werken!!!

super en fantastische service

Allemaal goed geregeld. Kwam iemand die het beton erin goot, hoefde alleen zelf glad te strijken. Geweldig.

Netjes vakwerk

De jongens hebben heel snel, nauwkeurig en netjes de betonklus voorbereid, uitgevoerd en daarna opgeruimd. Top service, bedankt. Zeker een aanrader.

Super!!

Super snelle service en zeer vriendelijk personeel Zeker een aanrader

Erg snelle en nette service, vloer heel netjes gestort

Afspraak maken was eenvoudig, op korte termijn te regelen. Ik had de beton besteld inclusief afwerken wat erg netjes is gedaan. Zelfs de muren werden schoon gemaakt en ik kreeg netjes wat tips en tricks over het verdere afwerken. Al met al een tevreden klant die de volgende keer weer hier besteld!

Heel snel en super goede kwaliteit

Wij zijn zeer tevreden hoe snel en goede kwaliteit wordt geleverd.

Prima werk

Alles goed geregeld ,gied werk afgeleverd

Netjes gewerkt!

Stipt op tijd en netjes gewerkt. Goede apparatuur en materialen.

Tevreden.

Ging heel vlot en is heel goedkoop .

Prettig en snel geregeld

X

Was mooi op tijd en chauffeur behulpzaam Top

Geleverd volgens afspraak

Duidelijke website, juiste prijs, snel ingepland, vriendelijke en behulpzame betonwerker. Dus kortom precies wat je verwacht.

Over OnlineBetonkopen.nl

HF Betonpomp Verhuur BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094