Netjes geregeld en op tijd

Netjes werk en vriendelijk personeel

Tevreden met het resultaat. Fijne samenwerking met dit bedrijf gehad en overweeg ook om naast de betonvloer ook de afwerkvloer hierdoor te laten doen.

Snel geregeld, goede afspraak en prima gestort en afgewerkt

Via internet besteld en ging uiterst simpel. Betaling gedaan en een paar dagen later keurig op tijd de pomp voor de deur en even later de betonwagen. Binnen 1,5 uur van aankomst tot vertrek 9,5 m3 beton verwerkt, super hoor.

prima , maar.....

ik had extra slang gevraagd en betaald, dat hadden we niet nodig, had graag gezien dat dat geld terug gestort is

Prima, op tijd, fijne mensen en schoon opgeleverd

Nette mannen en denken mee met de opdrachtgever

Doen wat ze beloven en klantvriendelijk! Gewoon doen!

Heel vriendelijk en behulpzaam met alles.

Duidelijke uitleg over alles, tijd van werkzaamheden kwam prima uit. Hielpen ons extra na mijn gevoel over de nabehandeling. Lieten alles schoon achter. Fijn telefonisch contact

Super!

Op een woensdag ochtend om 10:00 uur online beton besteld voor de vrijdag erna. Hierop kreeg ik een offerte op mijn email binnen, maar dit is dus niet een 'bestelling'. Daarop had ik om 11 uur gebeld of dit vrijdag ging lukken. Ze moesten flink passen en meten omdat ze net de laatste hadden ingepland voor vrijdag. Ik had het echt op vrijdag nodig dus ging hij passen en meten. Na een 15 min werd ik terug gebeld met de mededeling dat het vrijdag middag om 15:00 uur zou kunnen. TOP! Om 15:30 uur nog niet gehoord of gezien dus ging ik even bellen. Ze hadden wat vertraging en hadden dit eigenlijk even door moeten geven werd er gezegd. Geen probleem, we wachten gewoon nog even. Om 15:45 uur was de cementwagen er al, maar de pomp nog niet. Om 16:00 arriveerde Pjotr met de pomp. Pjotr heeft mijn dag volledig goed gemaakt. Wat een top kerel! Een keiharde werker die er alles aan deed het zo volledig en mooi mogelijk te storten! Omdat wij niet echt ervaring hebben in storten en vlak maken konden we zijn hulp en adviezen goed gebruiken! Om 18:00 uur was alles voor elkaar! Kortom, de levering was een uurtje te laat maar verder lovend! Mocht ik weer beton nodig hebben gaat het zeker weer via deze weg. Ik ga dan ook zeker naar Pjotr vragen :)

heel goed

Het waren zeer vriendelijke jongemannen. Hun hadden hun werk goed gedaan. En wij zijn blij. dank U.,

Zeer goede service en prettige werksfeer.

Beton gestort voor een nieuwe fundering met de pomp over ±45 meter. Allemaal vlotjes en goed verlopen. Ben er zeer tevreden mee.

Zeer netjes en super fijne mensen om mee te werken

Zeer snel en goed gestort

Strak geregeld.

Goede afspraken, duidelijk en stipt. Kon op de de dag van het storten nog de hoeveelheid beton aanpassen. Hebben de bouwplaats keurig achtergelaten.

Dankjewel! Belden netjes van te voren of ze eerder mochten komen als de afgesproken tijd. Robin kwam en ging relaxed aan het werk om alles klaar te leggen. Helaas bleek tijdens het storten dat mijn bekisting niet 100% in orde was. Hij bleef rustig en hielp een handje mee om de bekisting te verstevigen. Prima samenwerking en laten de werkplek schoon en verzorgd weer achter. Aanrader als je een kleine hoeveelheid beton nodig hebt!

Goed bedrijf. Prettige samenwerking

Alles volgens afspraak!

Op tijd, snel geleverd

Snelle reactie op mijn aanvraag., hierdoor nog voor t weekend kunnen storten, scheelt mij weer 2 werkdagen. Prijs super en organisatie en timing zoals beloofd, dus van mij alleen maar lof. Ook ter plaatse, kundige mensen en gevoel van ontzorging, dus in mijn geval, helemaal top!

Van a tot z een top bedrijf

Online en via de telefoon prima geregeld, snel makkelijk en professionele jongens op de werkvloer.

Snel geregeld. Wij hadden gekozen voor de all-in betonstort. De medewerker die de afwerking van de vloer deed was zeer kundig. Naderhand heeft hij alles net opgeruimd achter gelaten.

Snel geleverd voor een scherpe prijs

Vanmiddag is er naar volle tevredenheid 2 m3 beton gestort. Binnen een half uurtje lag het er superstrak in. Aardige medewerker en goede communicatie. Emiel, Mijdrecht

Alles liep op rolletjes,!

Een aanrader voor iedereen. Vriendelijk, vlot en alles keurig achtergelaten. Chapeau!!

Uiteindelijk goed

Kwamen te laat, resultaat goed.

Toppers!!

Gewoon gasten die het snappen! Goed contact en knappe prijzen!

top geregeld

OP tijd en netjes afgewerkt en opgeruimd.

Prachtig mannen

Komt ze afspraak naa en echt heel erg scherpe prijzen ze waren goedkoper dan hier in zaandam en namen rustig de tijd ik ben te vreede volgende zeker weer

Zeer vakkundige mensen

Top werk geleverd ben zeer tevreden

Goede service afspraak is ruimschoots nagekomen

Snel afgesproken en afgehandeld top!!

Over OnlineBetonkopen.nl

HF Betonpomp Verhuur BV / Onlinebetonkopen.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring met het leveren van gertificeerd beton. Als full-service specialist op het gebied van betonlevering, storten én afwerking kunnen wij vrijwel alle werkzaamheden verzorgen. Het enige wat we van jou vragen is wat voorbereiding. Wij staan bekend om onze heldere communicatie en onze snelle levering. Daarnaast bieden wij de meest scherpe prijzen van Nederland omdat wij werken met eigen materiaal en korte lijnen hebben met betoncentrales. Heb jij vragen over onze dienstverlening of wil je de mogelijkheden voor een klus met ons bespreken? Neem gerust contact met ons op via 085 - 022 0094