Heel erg leuk

Je kon zien dat hij erg enthousiast was. Hij gaf ook goede tips om beter te vuurspuwen.

Dankjewel.

Leuke enthousiaste instructeur

Door de speelse enthousiaste manier van uitleggen is vuurspuwen voor iedereen te leren. Het is niet goor of heet hooguit een vreemdgevoel . Het was een leuke ervaring waar wij bij scouting st maarten in valkenswaard nog veel lol aan kunnen beleven.

Top. Dank voor je review

Echt vet dat je vuur spuwt

De Sweet die er hangt is echt gezellig en enorm leuk dat je samen leert hoe je het moet doen. Je hebt de spanning van het vuur spuwen en de gezelligheid van de vrienden groep je komt in mijn ogen dichter bij elkaar want je let gezamenlijk op elkaar. De instructeur vertelt het heel leuk en geeft duidelijke uitleg. Hij heeft er veel verstand van en km het goed overbrengen. (Sorry voor de spelfouten maar het was een top activiteit)

Top Bastiaan. Je had ook erg veel vorderingen gedurende de workshop. Ik ben trots op je. Op naar de 9e :-)

Heel erg leuk om te doen!!

Gezellige activiteit met de juiste begeleiding!

Superleuk en lekker!

Onlangs heb ik een feest voor ongeveer 100 mensen georganiseerd. De locatie was gelegen in het bos, met een beetje stoere uitstraling. Daar wilde ik graag een bijpassende catering bij hebben: ongedwongen sfeer, lekkere hapjes, ook rekening houden met vegetariërs, kinderen en volwassenen moesten het leuk en lekker vinden. En toen kwam ik natuurlijk al snel bij Bart uit, die kan dit allemaal perfect verzorgen! Ik heb heel veel lovende reacties gekregen na afloop van het feest: mensen vonden de sfeer die Bart tevoorschijn weet te toveren geweldig! De hapjes waren zo lekker dat ook mensen die eigenlijk niet wilden snoepen overstag gingen, de kinderen hadden lol bij het kampvuur, bezoekers werden als vanzelf in de grappen en grollen van Bart meegenomen en het zag er fantastisch uit! Ik kan Bart van harte aanraden bij een (bedrijfs)feest, teamuitje of familiedag, voor ieder wat wils en op een leuke manier lekker eten klaargemaakt!

Dankjewel Andrea. Het was ook een top avond. Goede sfeer en leuke gasten.

Topervaring

De workshop vuurspugen bij Bart heeft mijn verwachtingen overtroffen, ik heb een geweldige middag gehad! Hij stelt je niet alleen volledig op je gemak, zodat je het zelfvertrouwen krijgt om daadwerkelijk te gaan vuurspugen, Bart is ook gewoon een supergezellig vent met wie je goed kan lachen. Het vuurspugen, de techniek en wat je wel of juist niet moet doen legt hij perfect uit en binnen de kortste keren was ik vlammen aan het maken. Als kers op de taart heb ik er een paar dikke foto's en filmpjes aan over gehouden. Kortom alle ingredienten voor een topdag! Heb er 2 keer 1,5 uur voor in de auto gezeten, maar het dubbele had ik er ook nog voor over gehad!

Dank voor je review Robbert. Ik hoop dat je familie erg onder de indruk was van de foto's en filmpjes.

Geweldige ervaring

Door een persoonlijke opleiding heb ik een geweldige ervaring met vuurspuwen opgedaan bij Bart. Samen met de wethouder van Sport Theo Geldens. Top Bart, dat jhe dit voor ons hebt willen doen voor de officiële opening van de nieuwe atletiekbaan in Valkenswaard.

Top, dat jullie zo enthousiast zijn. En als je wil geeft ik je meer info, zodat je een volgend event bij AVV weer kunt vuurspuwen. (bij de barbecue, of zo,...)

Geweldig gezellige middag waarbij je zelf ook aan het werk bent!

Samen met veel plezier buiten koken en daarna genieten van het resultaat. Prachtige groepsaktiviteit!

Een spannende stoere leuke ervaring

Leuk teamuitje gehad met wat grapjes tussendoor, masr het vuurspuwen zelf was echt de klap op de vuurpijl🔥🔥

Dank voor je review. Jullie waren een leuke groep om een middag en avond mee te mogen invullen. (en gelukkig kunnen jullie ook heel goed koken)

Leuk

Heel lekker behalve het vuurspuwen dat spul was niet zo lekker maar het was wel heel leuk

Hoi Marit Dank voor je reactie. En die smaak van de romeinse olie ben je meestel binnen 2 weken weer kwijt ;-)

Een ervaring die je nooit meer vergeet!!

Wat hebben wij een ontzettend leuke middag gehad!! Onze instructeur Bart heeft heel veel ervaring en maakt er ook nog eens een echt feestje van. En na die dag weten we, echt iedereen kan vuurspuwen. Een aanrader voor iedereen!

Zeer goed geregeld!

Wij hebben een hele leuke team building dag gehad. Was goed georganiseerd, leuke activiteiten!

Weer een super leuke, goed georganiseerde dag gehad

Vuurspuwen en western cooking was heel leuk. Mooie dag met super mooi weer. Heel gezellig en leuk geweest. Toppie.

Super middag gehad hoop geleerd en jullie hebben de veiligheid heel hoog zitten top

• Kwaliteit

Supper leuk om te doen Gezellige mensen

• Kwaliteit

Als je nu echt leuk en vooral niet standaard een personeelsuitje wil laten organiseren. Dan is de Rooie Sok een hele goede partij.

• Kwaliteit

Zeer goede en heldere communicatie. Tijdens een activiteit heldere uitleg over de activiteit en veel en veilig teamdag! Je wordt bij de verschillende spelonderdelen nergens verplicht aan mee te doen. Plezier is het aller belangrijkste op een dag!

• Kwaliteit

De Rooie Sok biedt een uitgebreidt scala aan evenementen en belevingen. Is flexibel, heeft een luisterend oor en maakt evenementen op maat. Gezellig, uitdagend met goed eten!

Dankjewel voor je reactie, Fokke

Gegarandeerd een geslaagde activiteit wanneer je boekt bij de Rooie Sok. Erg gezellig en de activiteiten brengen je dichter bij elkaar.

• Kwaliteit

De activiteiten van de Rooie Sok zijn geweldig leuk, spetterend sportief maar ook lekker. Je laten genieten van Bart’s kookkunsten zijn grote passie.

• Kwaliteit

Dankjewel voor je reactie.

Waar krijg je zoiets: garantie op een leuk uitje?

• Kwaliteit

Met enthousiasme ontvangen! Leuk aanbod aan activiteiten en er wordt echt meegedacht naar wat past. Heel tevreden.

• Kwaliteit

We hebben een perfecte middag gehad onder leiding van Bart. In zo'n dutch oven kun je blijkbaar van alles maken, zelfs cake! Beetje kokkerellen, biertje drinken en daarna samen alles opeten. Leerzaam en gezellig!