Samen (leren) koken en lachen vanuit je eigen keuken

Vanuit onze eigen keukens volgden we een kookworkshop. De ingrediënten worden van te voren opgestuurd (makkelijk) en kok Martijn legt tijdens het event duidelijk de kookstappen uit. Dat doet hij op zo'n manier dat iedereen die meekookt betrokken wordt en er een gezellige huiselijke sfeer ontstaat. En.... het eten was heerlijk. Een aanrader dus voor alle teams die in deze Coronatijden iets origineels willen doen.

Gezellige avond met het team

Martijn heeft voor een gezellige virtuele avond gezorgd voor ons team. Van te voren verliep de communicatie met Martijn heel goed, we hebben de ingredienten in goede orde thuis ontvangen. Het is een makkelijke, laagdrempelige manier om iets leuks te doen met een groep (team, vrienden, etc), en om even bij te praten met elkaar. Martijn zorgt voor een goede sfeer, uitleg, en verloop van de kookworkshop!

Super geslaagde online kookworkshop

Omdat we ondanks corona toch iets in team verband wilden doen, hebben we met 24 personen een online kookworkshop gevolgd bij Martijn. Het was een super leuke ervaring om samen te koken, Martijn is een professionele chef die met allerlei culinaire weetjes en tips de stemming en het enthousiasme er goed weet in te houden, met oog voor detail en de nodige humor. We hebben de kikkererwtenburger gemaakt en die viel bij iedereen (zelfs bij de vleeseters) goed in de smaak. Omdat we met een internationaal team werken was onze workshop in het Engels, ook dat was voor Martijn geen enkel probleem. Kortom: Een echte aanrader!

Heel fijne, vrolijke en professionele workshop!

Samen met mijn organisatie heb ik een ontzettend leuke workshop gevolgd van Martijn. Martijn is in staat om op energieke en professionele wijze iedereen te boeien. Of je nou de sterren van de hemel kookt of juist een beginner bent, deze workshop is voor iedereen geschikt. Het is op afstand, maar het voelt dichtbij en je leert je collega's echt op een andere manier kennen. DOEN!

Erg geslaagd, zeker ook voor een familiefeestje

Het familie diner maar dan anders, Corona heeft ons creatief gemaakt in de manier waarop wij elkaar kunnen ontmoeten. Een online familie dinner om een verjaardag te vieren. Gezellig met z`n allen vegan kikkererwtenburgers maken en ondertussen bijkletsen over wat er allemaal gebeurd is dit jaar. Er was verhuisd, er waren babietjes geboren, en wat er allemaal nog meer te vertellen is in een familie. En ondertussen wist Martijn ons bij de les te houden. Met als eindresultaat dat iedereen een hap kon nemen uit de overheerlijke kikkererwtenburger en de zoete aardappel frieten. (Nou bijna iedereen...degene met de rauwe kikkererwten moest nog even een dagje geduld hebben) Een nieuwe familie traditie is geboren. Dank je wel Martijn voor jouw bijdrage aan een super leuk familiefeestje.

Super geslaagde workshop!

Ik en mijn collega's hebben een super geslaagde kooksworhop gevolgd bij Martijn. We waren met 25 mensen tegelijk in een Zoomsessie maar alles verliep vlekkenloos! Genoeg ruimte voor vragen en grapjes tussendoor. Iedereen kon het goed volgen en was enthousiast over het eindresultaat! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastisch leuke (en lekkere!) online ervaring

Een zeer geslaagd online teamuitje gehad met Boerin en de Kok. Voorbereiding is subliem, meedenken en flexibiliteit is erg fijn. Prijs zeer redelijk voor de goede kwaliteit ingrediënten die je ontvangt. Tijdens de sessie weet Martijn met veel enthousiasme en humor iedereen te betrekken en begeleiding te geven. Aanrader dus!

Gezellig digitaal team uitje in italiaanse sferen!

Martijn heeft voor ons team (ongeveer 35 collega's) digitaal een kookworkshop georganiseerd met italiaanse gerechten. Martijn dacht goed mee over wat paste bij de groep en de setting. Iedereen kreeg een tweepersoons kookpakket thuisgestuurd. Leuk om zo bij alle teamleden een kijkje in de keuken te krijgen. Natuurlijk was een echte kookworkshop nog leuker geweest, maar gezien de grootte van de groep was dat in de corona periode niet mogelijk geweest. Al met al een geslaagde avond. Bedankt!

Leuke en lekkere invulling voor online bedrijfsuitje

Nadat ons fysieke bedrijfsuitje door de aangescherpte coronamaatregelen niet door kon gaan besloten we op zoek te gaan naar een leuke online activiteit waar we alsnog lekker met z’n allen bezig konden zijn. Al snel kwamen we terecht bij de online kookworkshop, quisine quarantaine, van Martijn. Met een groep van 25 man hebben we, elk in onze eigen keuken, een heerlijke vegan kikkererwten burger met zoete aardappelfriet gemaakt. De ingrediënten met bereidingswijze werden netjes aan huis afgeleverd Al met al een geslaagd bedrijfsuitje waar we alleen maar hele positieve reacties op hebben gekregen!

Een mooi digitaal alternatief voor een teamuitje!

Vanwege coronamaatregelen werden we gedwongen om ons teamuitje digitaal te organiseren. Gelukkig gaf de CUISINE QUARANTAINE workshop van Martijn hier een geweldige invulling aan. De workshop gaf iedereen de kans om lekker in zijn of haar keuken aan de slag te gaan en tegelijkertijd met je collega's plezier te hebben. Het was leerzaam, interactief en door de switch naar kleine groepen ook intiem genoeg om elkaar wat beter te leren kennen. Een hele leuke activiteit met een zeer smakelijk eindresultaat!

gezellig, leuk en fijne omgeving in amstelveen

heb de cursus snij technieken gedaan. vond het leerzaam , gezellig en leuke omgeving. de 1,5 m regel is goed toegepast door de zeer grote keuken in de boerderij in amstelveen.

Leuke digitale workshop

Het vinden van een digitale vervanging van een teamuitje was geen makkelijke opgave. Maar is wel gelukt. De boodschappen waren netjes op tijd bezorgd. Goede kwaliteit. We hebben een leuke workshop gevolgd en van de maaltijd genoten.

Mooie bedrijfsactiviteit

Wij hebben de online workshop gevolgd als een bedrijfsuitje. Een mooi alternatief in de coronatijd! Ondanks dat we met een grotere groep waren, was het event erg interactief. Iets dat wij miste in andere online events van de afgelopen periode. De producten werden netjes aan huis bezorgd. We hebben een super Ottolenghi gerecht gemaakt die ik thuis nog vele malen heb bereid sinds de workshop. En hadden bovenal veel enthousiaste collega's! Wij raden het zeker aan bij zowel individuelen als bedrijven.

Hele leuke en informele manier om de basis van het snijden van groenten te leren!

Leuk ontvangst met een zelfgemaakte scone en heerlijke koffie. Hierna snel naar binnen om de cursus te starten. Martijn is een hele amicale en enthousiaste kok die door middel van humor, kennis en ervaring op een simpele manier laat zien hoe je groente kan snijden. Daarnaast zelfs een kleine kookworkshop met een linzenstoofje waardoor je niet met een lege maag naar huis gaat.

Super, genoten!

Samen met collega's genoten van een heerlijke kookworkshop. Goed ontvangst met een borrel en een hapje waarna we vervolgens zelf aan de slag konden gaan. Alle recepten worden goed uitgelegd en zijn makkelijk te maken onder het genot van gezellige muziek. Na het koken met z'n allen aan tafel en genoten van al het lekkere eten met als afsluiter een toetje met koffie en thee. Samengevat: een heerlijke avond!

Goed verzorgde eb gezellige kookworkshop

Wij hebben een heerlijke avond gehad waarbij we afscheid van een collega hebben genomen. Het was heel gezellig om samen aan een recept te werken en dat vervolgens samen te eten. Allemaal italiaanse gerechten waar Martijn heel veel ervaring mee heeft. (Ook in Italië). Leuke atmosfeer en een prachtig landelijke omgeving. Buon apetito!

Heerlijk buitenleven gecombineerd met lekker eten

Met zijn vieren een ottolenghi kook cursus gedaan . De landelijke atmosfeer is een mooi uitgangspunt voor deze cool clinic. Heel relaxed en lekker veel de ruimte in de keuken. Zeer goede afstemming wat je wilt doen. Mooie verse producten en lekkere recepten die niet te complex zijn. Al met al heel geslaagd, nu zoeken naar wat anders wat we daar kunnen doen.

Een investering waar je de rest van je leven profijt van hebt

Het is inmiddels al even geleden dat ik de workshop ‘snijtechnieken’ bij Martijn heb gevolgd. Het was een hele leuke, gezellige en leerzame workshop waar ik een fijne herinnering aan heb. Ik ben de snijtechnieken thuis goed gaan oefenen. En doordat ik de snijtechnieken inmiddels goed beheers, vind ik het snijden van groenten niet alleen leuk, maar het bespaart me nu ook heel veel tijd. Ik vind deze workshop dus echt een investering waar je de rest van je leven plezier van hebt.

Warm welkom en superleuk gesneden en gekookt!

Mijn allereerste kookworkshop!!! Het was boven verwachting leuk, alles werd duidelijk en goed uitgelegd. Ik weet nu hoe ik de verschillende snij-technieken moet toepassen, zodat ik nog meer optimaal gebruik maak van mijn materialen! Martijn maakte er een feestje van, ondanks de corona maatregelen een leuke ervaring gehad! Ik kom zeker terug!!!

Waren top gerechten

Het was heel goed georganiseerd met de 1,5 meter toegepast. Ruim opgezet en duidelijke afspraken hoe bepaalde zaken geregeld waren. Ik heb heerlijk kunnen koken en ook weer wat nieuwe snijtechnieken geleerd. Martijn is een enthousiaste kok die zijn vak verstaat. Alles goed voorbereid en duidelijke uitleg. Ik wens Martijn succes met de opstart in de Corona tijd.

Hele leuke ervaring om een keer een "virtuele" kookworkshop te volgen!

Aangezien het niet mogelijk was om langs te komen op de boerderij in verband met het corona virus, hebben wij een virtuele workshop gehad van Martijn. Het was zeker een andere ervaring, maar doordat alles zeer goed was georganiseerd door Martijn en zijn vrouw, had iedereen de boodschappen op tijd in huis met duidelijke instructies. Martijn gaf goede uitleg en het voelde alsnog al een echte team activiteit doordat je kon zien dat iedereen bezig was. Ik raad het dus ook zeker aan! Goede voorbereiding, leuke kok én het allerbelangrijkste: lekker eten!

Heerlijk en leuk!

Origineel, leuk, gezellig, lekker. Goede sfeer En geweldige locatie! Aanrader!

Kookles via Zoom met de hele klas

Na de eerste week waarin de scholen waren gesloten wegens het Coronavirus kwam ik met de klas via Zoom digitaal samen om een kookles te volgen van Martijn. Alle kinderen hadden zich goed voorbereid en keken er naar uit om het desert Panna Cotta te gaan maken. Martijn leidde de kinderen heel vriendelijk en stapsgewijs door het kookproces. Het leuke aan de digitale kookles vond ik als leerkracht dat de kinderen werden geactiveerd en aangesproken om er vanuit hun eigen keuken iets lekkers van te maken. Alle ouders deden trouwens ook plezierig mee. Een aanrader dus!

Hele leuke ervaring!

Leuk om met een groep samen een menu voorbereiden . Ook de kokin Janneke deed het heel ontspannen om ons te begeleiden!

Wat een heerlijke manier om een feestje te vieren

We hebben door samen te koken, onder begeleiding van de boerin en de kok, genoten van een avond gezellig samen zijn. Er is actie tijdens het koken en rust tijdens het opeten van de zelfgemaakte heerlijkheden. Helemaal top!

Over Boerin en de Kok

Sinsds maart 2020 geven wij online kookworkshop voor de zakelijke markt. Voor particulieren geven wij sinds februari 2021 ook kookworkshops.