Genoten van mijn verjaardagsfeest!

Mijn verjaardag met familie en vrienden (40 man) gevierd bij Boerin en de kok. Onder erg goede en relaxte begeleiding met elkaar 10 Arabische gerechtjes gemaakt en in een haast filmachtige ambiance (lange tafels op erf met ondergaande zon) heerlijk gegeten! Onvergetelijke verjaardag! Een aanrader.

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Twijfel je nog? Niet nodig!

Wij hebben 23 juni jl. met ons team op een stralende warme dag een Mezze-kookworkshop gevolgd bij Martijn. Het was een daverend succes, alle collegas waren enthousiast! De workshop was ontzettend goed georganiseerd, we werden gastvrij ontvangen op de idyllische locatie bij Amstelveen. Het was super om met elkaar aan de slag te gaan, de uitleg was heel helder en Martijn was overal tegelijk om vragen te beantwoorden. Wij hebben zeker nieuwe kookinspiratie opgedaan. Wij konden door het prachtige buiten eten, met de weilanden om ons heen. Maar de keuken is zo enorm gezellig ingericht, dat het ook prima zou zijn geweest om bij minder weer daar het zelfgemaakte diner op te eten!

Een zeer geslaagd feest!

Wie had dat gedacht, alle collega's die met elkaar hebben bijgedragen aan een heerlijke maaltijd. Een pubquiz met alleen maar vragen over eten, gevolgd door het samen koken van lekkere recepten in een ongedwongen gezellige omgeving, zijn de ingrediënten voor het perfecte personeelsfeest. Een topavond, we hebben genoten. Dank jullie wel.

Ontspannen sfeer....

Wat prachtige locatie! Samen met collega's hebben we hier een pasta workshop gevolgd. Na een gezellige ontvangst en korte uitleg zijn we met alle collega's aan de slag gegaan. Het is leuk om met collega's zo'n heerlijke lunch neer te zetten. We hebben een hoop plezier gehad en zijn uiteraard ook veel wijzer geworden in het maken van pasta! Een aanrader! Wij komen zeker nog een keertje terug.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Leuke locatie, goede sfeer en heerlijke simpele recepten die we konden maken met het team. Ik zou deze locatie zeker aanbevelen voor een teamuitje.

GEWELDIG

Wij zijn begin april met ons team lekker wezen koken en eten bij Martijn. Het was enorm goed geregeld, super lekkere meze hapjes en gewoonweg mega gezellig! heerlijke avond gehad en alleen maar leuke reacties van collega's. En nog leuker, de lekkere hapjes kunnen we thuis nog eens maken, dus het blijft niet bij iets eenmaligs. Dank voor de leuke avond

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Ontzettend leuk en lekker!

Halverwege maart 2022 hebben wij met onze collega's een Italiaanse kookworkshop gevolgd. Martijn en zijn team hebben ons meegenomen op een Italiaanse reis, wat een heerlijke recepten. Met ook zelf pasta maken! Een gezellig, goed verzorgde avond. Nogmaals dank!

Heerlijk vegetarisch gekookt!

Op 17 december jl. hebben we een online kookworkshop gevolgd bij Martijn en heeft hij ons ingewijd in de vegetarische kookkunsten van Ottolenghi. Met de heldere uitleg van Martijn en een toefje humor is het ons allemaal gelukt een heerlijke vegetarische maaltijd te bereiden die zelfs de geboren carnivoren onder ons enthousiast maakte. We hadden toch het gevoel dat we tijd met elkaar konden doorbrengen doordat we tussentijds in groepjes uiteen gingen in de break out rooms. Zeer professioneel van opzet en zeker een aanrader!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Toch nog gezellig samen het jaar afsluiten

In plaats van met een stuk of 70 man uiteten te gaan als eindejaarsevenement, zijn we gaan koken met Martijn. Cuisine Quarantaine was een groot succes! Martijn zorgt voor een goede sfeer en heldere uitleg. Dankzij het uiteen gaan in deelgroepjes kun je echt even persoonlijk contact maken met je collega's. Het recept was duidelijk en het gerecht heerlijk geworden. Achteraf veel leuke reacties gekregen van de deelnemers. Voor herhaling vatbaar!

Top alternatief!

Cuisine Quarantaine is een top online alternatief voor de kookworkshop. Samen met Martijn hebben we vanuit onze keuken een heerlijk diner klaargemaakt. Er wordt duidelijke uitleg gegeven, waarna je in een breakout room uiteen gaat om rustig het recept te volgen. Een aanrader om in deze bijzondere tijden toch leuk samen te zijn met je collega's en tevens je partner te verrassen met een heerlijk diner!

fantastisch

Martijn heeft in korte tijd een hele leuke en gezellige online kookworkshop voor onze collega's georganiseerd. De producten werden netjes een dag van te voren bij alle collega's bezorgd. Tijdens de workshop leerden we verschillende technieken en gingen we in kleine groepjes online aan de slag. Juist door in kleine groepjes aan de slag te gaan, was het gezellig met elkaar 'online' koken. Echt een aanrader!

Geslaagd online personeelsuitje!

Samen met een groep van ongeveer 20 collega's hebben wij de digitale kookworkshop gevolgd van Martijn. Vooraf kregen we de ingrediënten thuisbezorgd en daarna aan de slag met elkaar via Teams. Leuk dat er af en toe break-outrooms worden gemaakt. Collega's waren erg enthousiast en de risotto is ook een aanrader!

Goede en gezellige kookworkshop

Martijn heeft onze afdeling meegenomen naar culinair Toscane en samen hebben we een lekkere pasta en bijpassende bonensalade gemaakt. Fijne manier van uitleggen, interactief (ook door de break-outs) en zowel voor de meer als minder ervaren thuiskok een leuk menu om te koken. Aanrader dus!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Leuk en interactief online teamuitje

Martijn is enthousiast, geïnteresseerd en weet een leuke en interactieve kookworkshop neer te zetten. Het recept was verrassend en lekker. We kregen tussendoor een paar goede keukentips cadeau. De bezorging van de ingrediënten aan huis was heel fijn en verliep soepel. Zeker een aanrader voor een online groepsactiviteit!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Leuke workshop met professionele uitleg

Met collega's hebben wij een geslaagde middag gehad. Martijn kon goed uitleggen hoe de gerechten bereid moesten worden, met de nodige dosis humor. Best een uitdaging zo online. Wat ik erg goed vond was eerst de uitleg en daarna kon je op je gemak in een break-out sessie het deelgerecht maken en kletsen met een paar collega's. Af en toe kwam Martijn kijken in de break-outs checken hoe het allemaal ging. Het eindresultaat was heerlijk!

Super leuk!

Met ons bedrijf hebben we bij Martijn een online kookles gevolgd. De ingredienten werden optijd geleverd, en er werd goed rekening gehouden met dieet wensen. Buiten dat het eten super lekker was, was het vooral erg leuk. Martijn heeft een ethousiaste houding en brengt gezelligheid over (ondanks dat het online was). Kortom een aanrader!

leuk en lekker

We hebben als team digitaal met Martijn gekookt en daarna gegeten. Super dat de ingrediënten vooraf aan huis afgeleverd konden worden. Dat maakte het voor ons een echt cadeau. Het was leuk om te doen. Het in wisselende groepjes uiteen gaan en samen steeds een gedeelte van de gerechten koken maakte dat het een teamactiviteit werd. Een leuke workshop met een verrassend lekker gerecht.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Wij hebben met 40 collega's digitaal de kookworkshop van Martijn gevolgd. Martijn heeft ervoor gezorgd dat het een gezellige, leuke en informatieve kookworkshop is geworden. Ondanks dat het digitaal was, overheerste het groepsgevoel doordat Martijn de groep, bij de verschillende stappen, in kleinere groepjes verdeelde. De boodschappen kwamen bij iedereen keurig op tijd aan en we werkten met mooie producten. Ik zou de kookworkshop van Martijn zeker aanraden!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Helder uitleg voor mijn team, online cooking met break out rooms was erg gezellig en het voorbereiden van het gerecht heel gemakkelijk. Voor eenaantal personen die teveel aanhet kletsen waren raakten tijdens het proces de weg kwijt maar al met al was het voor onzer groep een fantastische teambuilding. Zeker een aanrader.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Geslaagde en originele online personeelsactiviteit

Met onze personeelsvereniging hebben we, verdeeld over 2 avonden, zeer geslaagde kookworkshops gehad. Het eten was erg lekker en de uitleg van Martijn was duidelijk en goed. De afwisseling tussen centrale uitleg en aan de slag gaan in kleine groepjes beviel goed.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Heerlijk gegeten na een leuke workshop

Superleuk om dit (in ons geval) met collega's te doen. Goed voorbereid (pakket met ingrediënten op tijd in huis) en daarna gezellig koken met elkaar via Teams. Resultaat was heerlijk! Kortom: dank je wel Martijn!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Een culinaire trip mogelijk gemaakt door Martijn

In ons bedrijf hadden we het idee om op om 'reis te gaan' door middel van verschillende gerechten afkomstig uit verschillende landen. Martijn was vanaf het begin af aan erg enthousiast over dit idee en dacht goed mee. De kooklessen zijn erg goed en professioneel gegeven door het eerst rustig uitleggen en daarna in kleinere groepjes samen te koken. Dit gaf kans om makkelijk vragen te stellen en je collega's beter te leren kennen in een informele setting. Iedereen was enthousiast over de kooklessen en vonden het daarnaast ook nog erg smakelijk.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

leuke en inspirerende online kookworkshop!

Martijn nam ons mee in een goede online kookworkshop waarbij we elkaar als team weer tegenkwamen maar ook nog slimme kooktechnieken aangeboden kregen. Aanrader!!

Aanrader!

Communicatie was goed. Nalevering van boodschappen voor extra deelnemer die last minute werd aangemeld was geen probleem. Martijn zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, heeft veel geduld, geeft goede tips (nooit meer tot in den treure sinaasappelvelletjes plukken) en weet de stemming er goed in te houden. Super leuk om weer eens in een andere setting wat tijd met collega's door te brengen. En niet geheel onbelangrijk, het eten smaakte erg goed!

Beter leren snijden!

Enthousiasme van Martijn, een eenvoudig voorbeeldgerecht en alle benodigdheden thuis bezorgd. Een prima setting om de basis snijtechnieken te leren inclusief achtergrond over je gereedschap en het onderhoud. Het was de eerste keer digitaal, dus dat vereist nog wat verfijning, vandaar nu nog geen 5 sterren. Ik zou een vervolg ook weer mee willen doen.

Bovenkerkerweg 114

1188XJ Amstelveen

Over Boerin en de Kok

Sinsds maart 2020 geven wij online kookworkshop voor de zakelijke markt. Voor particulieren geven wij sinds februari 2021 ook kookworkshops.