Heerlijke gerechten en gezellige sfeer

De kookworkshop was heel gezellig en ongedwongen. We hebben heerlijke vegetarische gerechten gekookt om vervolgens, gepaard met een wijntje, op te eten. Echt de moeite waard!

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Een zeer geslaagde avond met heerlijke lokale gerechten

Een zeer geslaagde avond met heerlijke lokale gerechten. Uitstekende begeleiding van Martijn en zijn team op een leuke locatie.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Gezellig gekookt en heerlijk gegeten met collega's

Met in totaal 14 collega's de kookworkshop 'Mezze' gevolgd. We werden zeer vriendelijk ontvangen met een drankje en wat borrelhapjes. Tijdens het koken fijne begeleiding en allerlei kleine, hele lekkere gerechtjes gemaakt. Goede sfeer en ruimte was top voor onze groepsgrootte. Iedereen heeft een hele leuke avond gehad.

Geslaagde kookworkshop

De locatie is sfeervol en ruim, fijn om aan te werken. Lekkere Italiaanse recepten, niet moeilijk. Relaxte sfeer en begeleiding. Na afloop nagenieten aan lange tafel. Top avond, enorm bedankt!

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Heerlijk gezellig gekookt en gegeten op een prachtige locatie!

Even weg uit de stad met de collega's en dan in een mooie relaxte ruimte lekkere gerechten maken, terwijl je een wijntje drinkt en wat kletst. En dan mag je het daarna ook nog opeten ook! Aanrader!

Erg leuke kookworkshop!

De Ottolenghi workshop van Martijn was erg leuk: veel lekkere recepten, bakken vol ingrediënten, allerlei kookspullen en goede instructie als het nodig was. Ik had me individueel ingeschreven, maar dat was helemaal prima. Het was erg gezellig en na afloop hebben we alles heerlijk opgegeten. Echt een aanrader!

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Door de goede zorgen een avond met veel positieve energie!

Om onze Team-dag vanuit werk creatief af te sluiten, hadden we gekozen voor een kookworkshop bij Boerin en de Kok. En wat een succes! We waren met 20 collega's en dat pasten allemaal goed in de knusse boerderij. Parkeren kon eenvoudig op het terrein - ook niet onbelangrijk. We werden goed geholpen tijdens het koken. Het persoonlijke verhaal van Martijn zorgde er helemaal voor dat iedereen goed in de sfeer kwam. Na het koken, hebben we gezellig aan de grote tafel alles rustig opgegeten. Uiteraard onder het genot van wat drankjes. De sfeer was laagdrempelig en meer dan goed! Iedereen binnen het team was enthousiast. Voor ons als Teamuitje een geslaagde avond!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Mooie ambiance, fijne begeleiding, mooie plek om met het team sterk te worden

Wat een fijne locatie om een teambuilding te houden voor ons personeel. Martijn en zijn team zijn professioneel en denken mee met de klant om te komen tot een mooie passende teambuilding. Sfeer en begeleiding en mooie producten en heerlijk eindresultaat. Een aanrader om met je team te gaan koken. Vraag vooral naar het spelelement Master Chef.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

We hebben een heerlijke dag + avond gehad bij Boerin en de Kok. Het ontvangst is warm met heerlijke zelfgemaakte koekjes. De vergaderlocatie is uniek en landelijk maar toch goed te bereiken vanuit Amsterdam en de lunch was heerlijk! Als afsluiter hebben wij met 15 personen de kookworkshop Mezze gevolgd en ook dit was absoluut een succes. Iedereen was erg tevreden over de dag, maar met name de locatie en ik kan deze dus van harte aanbevelen. We komen graag nog eens terug!

Fantastische team building experience

Met een team van 30 mensen de Mezze kookworkshop gevolgd. De feedback van het team was erg positief. Iedereen had genoten van de verschillende gerechtjes and de ambiance was zeer goed. Zeker een team building event die ik kan aanraden. Bedankt voor de fijne avond. Agilent FAS team

Geslaagde avond voor iedereen

Kookworkshop mezze gedaan onder vriendelijke en deskundige begeleiding van Martijn. Lokatie super, juiste mix tussen efficiënt/ functioneel en gezellig. Recepten goed haalbaar voor allen. Gezellige tafel voor het aansluitende diner.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Wij hebben een gezellige en heerlijke groepsactiviteit beleefd bij Boerin en de Kok.

5 oktober 2022 Wij hebben met een groep van ongeveer 20 personen een hele lekkere maaltijd voorbereid van meerdere gangen en dat uiteraard onder toeziend oog van jullie :) Iedereen ging enthousiast aan de slag en na afloop van ons uitje ging ook iedereen enthousiast naar huis. Wij hebben de dagen erna leuke reacties van onze collega's mogen ontvangen. Groetjes, Yvonne

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Heel geslaagde teamdag gehad!

We werden met ons lerarenteam (28 personen) heel hartelijk ontvangen in de gezellige workshopruimte, door Martijn en twee andere koks. Alles stond al gereed. We kregen lekker wat te drinken terwijl werd uitgelegd welke gerechten we gingen maken. We maakten een Italiaanse lunch. Tijdens het koken was de sfeer heel ontspannen en gezellig, op de achtergrond klonken Italiaanse meezingers. Je kon zelf lekkere sapjes of andere drankjes uit de koelkast pakken. Na de bereiding werd heerlijk gegeten en gedronken aan lange tafels. Martijn bedankt, we hebben een heel leuk uitje gehad dankzij jou en je collega's! Hartelijke groeten, team vrijeschool Kairos

Een topavond!

Onder het genot van een lekker drankje en in goed gezelschap hebben wij genoten van de fijne ambiance, de professionele begeleiding, de gezellige voorbereidingen samen in de keuken en natuurlijk de heerlijke mezzes. Een topavond!

Een heerlijke Italiaanse kookavond

Dankzij de gezellige ambiance, de recepten en de prettige begeleiding van de 'chef' hebben we met elkaar een fijne en actieve avond gehad. Heerlijk met elkaar gegeten. We komen graag nog een keer terug!

Top, onvergetelijke verjaardag!

Mijn verjaardag met familie en vrienden (50 man) gevierd bij Boerin en de kok. Het was prachtig weer, dus we konden heerlijk buiten staan en/of zitten. Martijn en zijn team hadden een walking dinner (Italiaans) gemaakt. Super lekker én prachtig om te zien. Vooral de ravioli met zwarte knoflooksaus was geweldig! Dank, we hebben genoten.

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Genoten van mijn verjaardagsfeest!

Mijn verjaardag met familie en vrienden (40 man) gevierd bij Boerin en de kok. Onder erg goede en relaxte begeleiding met elkaar 10 Arabische gerechtjes gemaakt en in een haast filmachtige ambiance (lange tafels op erf met ondergaande zon) heerlijk gegeten! Onvergetelijke verjaardag! Een aanrader.

• Hoe heeft u geboekt? Particulier

Twijfel je nog? Niet nodig!

Wij hebben 23 juni jl. met ons team op een stralende warme dag een Mezze-kookworkshop gevolgd bij Martijn. Het was een daverend succes, alle collegas waren enthousiast! De workshop was ontzettend goed georganiseerd, we werden gastvrij ontvangen op de idyllische locatie bij Amstelveen. Het was super om met elkaar aan de slag te gaan, de uitleg was heel helder en Martijn was overal tegelijk om vragen te beantwoorden. Wij hebben zeker nieuwe kookinspiratie opgedaan. Wij konden door het prachtige buiten eten, met de weilanden om ons heen. Maar de keuken is zo enorm gezellig ingericht, dat het ook prima zou zijn geweest om bij minder weer daar het zelfgemaakte diner op te eten!

Een zeer geslaagd feest!

Wie had dat gedacht, alle collega's die met elkaar hebben bijgedragen aan een heerlijke maaltijd. Een pubquiz met alleen maar vragen over eten, gevolgd door het samen koken van lekkere recepten in een ongedwongen gezellige omgeving, zijn de ingrediënten voor het perfecte personeelsfeest. Een topavond, we hebben genoten. Dank jullie wel.

Ontspannen sfeer....

Wat prachtige locatie! Samen met collega's hebben we hier een pasta workshop gevolgd. Na een gezellige ontvangst en korte uitleg zijn we met alle collega's aan de slag gegaan. Het is leuk om met collega's zo'n heerlijke lunch neer te zetten. We hebben een hoop plezier gehad en zijn uiteraard ook veel wijzer geworden in het maken van pasta! Een aanrader! Wij komen zeker nog een keertje terug.

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Leuke locatie, goede sfeer en heerlijke simpele recepten die we konden maken met het team. Ik zou deze locatie zeker aanbevelen voor een teamuitje.

GEWELDIG

Wij zijn begin april met ons team lekker wezen koken en eten bij Martijn. Het was enorm goed geregeld, super lekkere meze hapjes en gewoonweg mega gezellig! heerlijke avond gehad en alleen maar leuke reacties van collega's. En nog leuker, de lekkere hapjes kunnen we thuis nog eens maken, dus het blijft niet bij iets eenmaligs. Dank voor de leuke avond

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Ontzettend leuk en lekker!

Halverwege maart 2022 hebben wij met onze collega's een Italiaanse kookworkshop gevolgd. Martijn en zijn team hebben ons meegenomen op een Italiaanse reis, wat een heerlijke recepten. Met ook zelf pasta maken! Een gezellig, goed verzorgde avond. Nogmaals dank!

Heerlijk vegetarisch gekookt!

Op 17 december jl. hebben we een online kookworkshop gevolgd bij Martijn en heeft hij ons ingewijd in de vegetarische kookkunsten van Ottolenghi. Met de heldere uitleg van Martijn en een toefje humor is het ons allemaal gelukt een heerlijke vegetarische maaltijd te bereiden die zelfs de geboren carnivoren onder ons enthousiast maakte. We hadden toch het gevoel dat we tijd met elkaar konden doorbrengen doordat we tussentijds in groepjes uiteen gingen in de break out rooms. Zeer professioneel van opzet en zeker een aanrader!

• Hoe heeft u geboekt? Zakelijk

Toch nog gezellig samen het jaar afsluiten

In plaats van met een stuk of 70 man uiteten te gaan als eindejaarsevenement, zijn we gaan koken met Martijn. Cuisine Quarantaine was een groot succes! Martijn zorgt voor een goede sfeer en heldere uitleg. Dankzij het uiteen gaan in deelgroepjes kun je echt even persoonlijk contact maken met je collega's. Het recept was duidelijk en het gerecht heerlijk geworden. Achteraf veel leuke reacties gekregen van de deelnemers. Voor herhaling vatbaar!

Over Boerin en de Kok

Sinsds maart 2020 geven wij online kookworkshop voor de zakelijke markt. Voor particulieren geven wij sinds februari 2021 ook kookworkshops.