Alleen bij het zien van de werkers zie je dat ze zeer betrouwbaar zijn. Fijn om daar zaken mee te do

Geen ervaring mee dat is niet nodig, als je de twee betrouwbare gezichten ziet. Het oprechte straalt er van af. groeten Anna uit Epe Gelderland ( ben geen klant geweest, )

Top Bedrijf

Zeer fijn om te winkelen, en je wordt er zeer vakkundig geholpen in raad en daad.

Perfecte levering en kwaliteit van de materialen

Zeer goed contact, prima kwaliteit, levering exact op de afgesproken datum en tijd.

Professionals

Vandaag zijn we bij klinkervisie op bezoek geweest. Fijn en deskundig geholpen en ze denken mee. Geen verkoop praatjes gewoon no nonsens. Mooie producten en veel voorraad. Nemen de tijd voor je en ook nog heerlijke koffie haha.

Een verademing

Heel Limburg en half Nederland afgezocht voor klinkers en tegels voor onze nieuwe woning in Herten bij Roermond. Schaarste door Corona. Uiteindelijk bij Erik van Klinkervisie uitgekomen. Rit van 150 kilometer, maar het was de moeite waard. Hartelijke ontvangst met koffie, tijd voor uitleg en prima adviezen. En mooie klinkers, fraaie tegels en nog meer materiaal gevonden en gekocht, die niemand meer kon leveren in Limburg. Dus Limburgers: op naar Klinkervisie.

Goede service en mooi assortiment

Veel keus in verschillende soorten waaltjes. Goed advies en fijne service.

Gewoon gebleven Toppertjes

Prettige samenspraak om tot mooie oplossing aanleg bestrating te komen, goed advies, no-nonsens en bereid tot correcte prijsstelling. zijn dan zelf ook trots op hun geleverde producten (mag uiteraard :) ) Houden zich aan gemaakte afspraken.

Wat een super bedrijf!!

Wij zijn afgelopen week bij klinkervisie geweest en zijn daar geholpen door Frank. Wat een kundige en fijne man is dit. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

topteam

prima service, goed meedenkend zonder opdringerig te zijn. Geven suggesties tav mogelijkheden die er zijn. Hoge gastvrijheid van senior Paul en junior Erik

Goed advies en topresultaat

Dit was onze tweede ervaring met Klinkervisie en we zijn opnieuw zeer tevreden met de dienstverlening van Erik. Door juist en oprecht advies (niet beperkt tot enkel het straatwerk) op locatie hebben we de juiste keuze kunnen maken.

Super service !

Vriendelijk goed bedrijf . Afspraken verlopen super Snelle levering En goede koffie Bedankt Paul

Zal ik vermelden als ik me bestelling heeft

Zal niet weten wanneer ik me bestelling krijgt

Zeer positieve ervaring

Alles gaat naar onze tevredenheid

Komt zijn afspraken na.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn in omgang en denkt goed mee.

Super voor elkaar

was heel goed

dat ik snel ben geholpen contact met de zaak en het bezorgen was heel goed en was ook vroeg de man was ook vriendelijk

Goede prijs, correcte snelle levering

Meer dan goed, prettig zaken doen met Klinkervisie. Niet duur, snelle levering. Komen hun afspraken 100% na. Zijn absoluut aan te bevelen 👍

Betrouwbaar adres voor aanschaf betonproducten en gebakken klinkers

Sympathieke leverancier, deskundig en betrouwbaar. Ook toen aanbieding maar gedeeltelijk werd geaccepteerd bleef men correct. Toen het aantal bestelde tuintegels te veel bleek bereid om overschot tegen een redelijke prijs terug te nemen

Ruime keuze en kundig personeel.

Fijne service. Vriendelijk en kundige medewerker. Telefoniach goed geholpen en geadviseerd.

Prettig en deskundig

Leuke en behulpzame medewerkers. Zij geven een deskundig advies. Ze komen na wat is afgesproken..

Goed en vriendelijk geholpen en snelle en korte lijntjes. Ga zo door !

Goede prijzen en flexibel bedrijf

Fijne service en no-nonsense-bedrijf.

Klantvriendelijk en doen wat ze zeggen.

Snelle levering tot aan de voordeur, denken in oplossingen. Klasse heren. Bedankt!!

Geweldig zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden met de afspraken die er zijn gemaakt.kwa afspraak en levering. dit zijn mensen die met u mee denken. voor100 procent, keurig gedaan.nog bedankt. ben er heel blij mee. .

Over Klinkervisie B.V.

Specialist in nieuwe en gebruikte bestratingsmaterialen.