Een verademing

Heel Limburg en half Nederland afgezocht voor klinkers en tegels voor onze nieuwe woning in Herten bij Roermond. Schaarste door Corona. Uiteindelijk bij Erik van Klinkervisie uitgekomen. Rit van 150 kilometer, maar het was de moeite waard. Hartelijke ontvangst met koffie, tijd voor uitleg en prima adviezen. En mooie klinkers, fraaie tegels en nog meer materiaal gevonden en gekocht, die niemand meer kon leveren in Limburg. Dus Limburgers: op naar Klinkervisie.

Goede service en mooi assortiment

Veel keus in verschillende soorten waaltjes. Goed advies en fijne service.

Gewoon gebleven Toppertjes

Prettige samenspraak om tot mooie oplossing aanleg bestrating te komen, goed advies, no-nonsens en bereid tot correcte prijsstelling. zijn dan zelf ook trots op hun geleverde producten (mag uiteraard :) ) Houden zich aan gemaakte afspraken.

Wat een super bedrijf!!

Wij zijn afgelopen week bij klinkervisie geweest en zijn daar geholpen door Frank. Wat een kundige en fijne man is dit. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

topteam

prima service, goed meedenkend zonder opdringerig te zijn. Geven suggesties tav mogelijkheden die er zijn. Hoge gastvrijheid van senior Paul en junior Erik

Goed advies en topresultaat

Dit was onze tweede ervaring met Klinkervisie en we zijn opnieuw zeer tevreden met de dienstverlening van Erik. Door juist en oprecht advies (niet beperkt tot enkel het straatwerk) op locatie hebben we de juiste keuze kunnen maken.

Super service !

Vriendelijk goed bedrijf . Afspraken verlopen super Snelle levering En goede koffie Bedankt Paul

Zal ik vermelden als ik me bestelling heeft

Zal niet weten wanneer ik me bestelling krijgt

Zeer positieve ervaring

Alles gaat naar onze tevredenheid

Komt zijn afspraken na.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Fijn in omgang en denkt goed mee.

Super voor elkaar

was heel goed

dat ik snel ben geholpen contact met de zaak en het bezorgen was heel goed en was ook vroeg de man was ook vriendelijk

Goede prijs, correcte snelle levering

Meer dan goed, prettig zaken doen met Klinkervisie. Niet duur, snelle levering. Komen hun afspraken 100% na. Zijn absoluut aan te bevelen 👍

Betrouwbaar adres voor aanschaf betonproducten en gebakken klinkers

Sympathieke leverancier, deskundig en betrouwbaar. Ook toen aanbieding maar gedeeltelijk werd geaccepteerd bleef men correct. Toen het aantal bestelde tuintegels te veel bleek bereid om overschot tegen een redelijke prijs terug te nemen

Ruime keuze en kundig personeel.

Fijne service. Vriendelijk en kundige medewerker. Telefoniach goed geholpen en geadviseerd.

Prettig en deskundig

Leuke en behulpzame medewerkers. Zij geven een deskundig advies. Ze komen na wat is afgesproken..

Goed en vriendelijk geholpen en snelle en korte lijntjes. Ga zo door !

Goede prijzen en flexibel bedrijf

Fijne service en no-nonsense-bedrijf.

Klantvriendelijk en doen wat ze zeggen.

Snelle levering tot aan de voordeur, denken in oplossingen. Klasse heren. Bedankt!!

Geweldig zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden met de afspraken die er zijn gemaakt.kwa afspraak en levering. dit zijn mensen die met u mee denken. voor100 procent, keurig gedaan.nog bedankt. ben er heel blij mee. .

super servies en kwaliteit spullen

vandaag gebeld en morgen geleverd man van afspraken

Zeer positief

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid, service en snelheid. Dat dit zo voor de bouwvak vakantie nog geleverd kon worden en wij verder konden met de verbouwing van onze tuin. Heel fijn.

Goed snel vriendelijk en net geprijsd

Heb 2 keer besteld wat sneller dan vermeld is geleverd en wel optijd is doorgebeld ook is de chauffeur vriendelijk, flexibel, en vakbekwaamt de materialen zijn van uitstekende kwaliteit en nauwelijks beschadigd aangekomen ook het personeel zelf is altijd heel vriendelijk kortom een dik tevreden klant die niet zal overlopen 👌

Onze ervaring met Klinkervisie is zeer goed. Wij werden perfect geholpen en de service was ook perfect. Wij kunnen iedereen aanraden om daar zaken te doen. Patrick

Uitstekend geholpen

Prima klantenservice en goede producten

Over Klinkervisie B.V.

Specialist in nieuwe en gebruikte bestratingsmaterialen.