Altijd hulpvaardig, meedenken in oplossingen

Bij toeval een aantal jaren geleden bij ZiZo terecht gekomen. Altijd vriendelijk. Er wordt kwaliteit geleverd voor een goede prijs. Afspraken worden goed nagekomen. Ik kan ZiZo Hans en zijn team bij iedereen aanbevelen

• Afspraken nakomen

Goede service maar niet heel goedkoop

Deskundig geholpen en goed advies. Maar uurtarieven behoorlijk stevig. Garage is een ander bedrijf.

Prima gerepareerd

Vandaag douche afvoer gerepareerd , was geen eenvoudige klus , maar weer perfect geklaard

Vlotte en deskundige service

Goed en deskundig personeel die de tijd nemen om de vragen van de klant te beantwoorden. Ik beveel dit bedrijf gaarne aan voor zaken aangaande de Camper.

Vriendelijk en klantgericht

Fijne zaak, vriendelijke, flexibele mensen die meedenken om een goede oplossing te vinden!

• Afspraken nakomen

Laat bij Storing een TRUMA kachel toch eerst uitlezen.

Binnen 15 minuten kwam de storing aan de TRUMA Combi 6d tevoorschijn. De kabel tussen bedienings paneeltje en boiler/kachel was de oorzaak.

montage luchtvering op Sprinter

Vriendelijk geadviseerd en vervolgens keurig gemonteerd.

• Afspraken nakomen

Goed werk afgeleverd en behandeling zondermeer klantvriendelijk!

Ook al kwam het de mensen, door de enorme drukte, de stoom uit de oren(!), geen snauw of grauw, maar gewoon in alle rust aandacht en vriendelijkheid! En het afgeleverde werk en deskundige advies is van dezelfde kwaliteit, top!

• Afspraken nakomen

Op vragen per e-mail wordt normaal gesproken binnen een dag gereageerd. Prima en deskundige service voor een eerlijke prijs.

Heel netjes geholpen.

Heel eerlijk neem goed de tijd. Zoeken netjes voor een oplossing. Als iets niet echt noodzakelijk is zeggen ze het ook. Eerlijk. In een woord. Zeer goed bedrijf.

• Afspraken nakomen

Prima communicerent en meedenkend.

Prettig om te ervaren dat de mensen goed meedenken om een oplossing te vinden voor een probleem. Duidelijkheid. Wordt gewaardeerd.

• Afspraken nakomen

Enkele dagen voor vertrek met de camper een elektrische storing met bijna brand als gevolg. E.e.a. uitgelegd aan de vakmensen van ZiZo campertechniek en ik kon direct komen om de storing te laten verhelpen. Kreeg een deskundige uitleg over de oorzaak en de genomen actie. We kunnen nu met een gerust hart op pad. Hans, wederom bedankt voor de service.

Zeer klantvriendelijk!

Een duidelijke uitleg, goede reparaties en behulpzaam personeel. Deskundigheid, communicatie en afspraken nakomen zeer goed.

• Afspraken nakomen

Prima service, klantvriendelijk en meedenkend.

Prettig geholpen en kom graag terug.

• Afspraken nakomen

Zeer positief op alle fronten !

Mijn eerste ervaring met ZiZo heb ik als zeer prettig ervaren. De bijzonder vriendelijke wijze waarop wordt gecommuniceerd en gecorrespondeerd voelt goed. Zonder erom te vragen wordt alle mogelijke uitleg en toelichting verschaft over diverse zaken die in behandeling zijn en daarna correct worden uitgevoerd. Alle lof en prima service !

• Afspraken nakomen

Een probleem wordt altijd opgelost

Ik ben verschillende keren bij Zizo langs geweest, omdat er iets kapot was gegaan in mijn inmiddels 22 jaar oude camper. Altijd was er aandacht voor het oplossen van het probleem, zoals: watertankdop verloren, vochtbescherming boiler defect, scheur in kunststofraam, omdat hij verkeerd (met te veel kracht) werd gesloten.

• Afspraken nakomen

Goed en snel geholpen. Alles volgens afspraak geregeld! Vanaf de offerte tot aan het eind van de aanpassingen!

• Afspraken nakomen

Wordt overleg gepleegd en goed advies gegeven, en .......... De koffie staat altijd klaar

• Afspraken nakomen

Er word mee gedacht en gezocht naar oplossingen

Geen moeite is teveel.

Zeer klantvriendelijk

Ben hier 29 maart geweest voor diverse reparaties. Als je nog een klein probleempje hebt buiten de opgegeven opdracht is niets teveel.. Top bedrijf en kom hier zeker en graag weer terug.

Zeer vriendelijk bedrijf

Voor de eerste keer bij dit bedrijf. Na het plaatsen van een E&P Level systeem hebben we duidelijke uitleg gehad, over hoe dit werkt. Ze nemen de tijd voor je. Het bedrijf straalt rust uit en dat is fijn.

Erg vriendelijke behandeling

De Bearlock is vakkundig ingebouwd. Werkt goed

• Afspraken nakomen

Deskundigheid en Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Zelfs in een drukke periode vlak voor de Kerst konden we met een noodgeval bij Zizo terecht. Een noodoplossing was snel gemaakt. Ook het aanmanen van de leverancier deden zij goed op! Het juiste onderdeel is inmiddels goed afgeleverd!!!

• Afspraken nakomen

Goede service en vriendelijk personeel

Eerste telefonisch contact was meteen vriendelijk en duidelijke communicatie. Werkzaamheden snel en goed uitgevoerd. Uitleg achteraf werd de tijd voor genomen.

• Afspraken nakomen

Zeer correct en vriendelijke mensen. Is een aanrader.

Kamerlingh Onnesweg 31

3316GK Dordrecht