Prima bedrijf. Goede service

Maxfan in laten bouwen. Mooi ding en goed gedaan. Zoals de eigenaar het vertelde de koffie is lekker.

Zeer goede service

Ondanks vakantiedrukte uitstekend geholpen

Plaatsen van dometic camera

Netjes en kundig geplaats op de camper

Uitmuntend geholpen.

Er wordt met de Camperaar meegedacht! Accuraat en snel geholpen

• Afspraken nakomen

Zeer goede vaklui Vriendelijk Goed bereikbaar Goede suggestie’s Goede nazorg bij reparaties Samengevat prima bedrijf

Zeer tevreden.

Heel goede service, volgens afspraak, heel goed geholpen en advies gekregen.

• Afspraken nakomen

Snelle correcte volgens offerte uitgevoerde sercice

Juiste informatie het te verwachten resultaat. Rustig tijd genomen voor uitleg monteur.

Storing E&P systeem.

Afgelopen week storing gehad op het levelsysteem. Helemaal opgelost door Hans, zonder kosten. Super geholpen, helemaal top.

Heel goed geholpen

Komen telefonische afspraken na en de mensen die er werken zijn zeer behulpzaam en vriendelijk

prima service

De gemaakte afspraak werd netjes nagekomen. Duidelijke uitleg over de uit te voeren werken en prima plaatsing.

Vakkundig en betrouwbaar

Dit was de eerste keer dat we onze camper voor reparatie bij Zizo brachten. Ik werd enorm vriendelijk ontvangen door een van de medewerkster achter de balie. De camper is vakkundig gerepareerd. De nota was conform de afgesproken prijs.

zeer bekwaam

bijzonder klantvriendelijk altijd welkom in de zaak

SERVICE met hoofdletters

Net voor de vakantie problemen met de camper. Zonder moeite heel snel geregeld voor wen keurige prijs. Scheelt heel wat stress als je zo geholpen wordt!!

snelle nette service

Alles is naar wens uitgevoerd

Super geholpen

Kwam voor verhoging voorvering en Koni schokbrekers. Vakkundig werden deze er onder geplaatst. Alles werd voor betaling netjes uitgelegd. Tweede afspraak gemaakt ivm nog geen levering van de Koni schokbrekers achterzijde. Dit vanwege COVID. Na binnenkomst afspraak voor montage op 9/8. In de week voor alsmede 1 dag voor deze afspraak bleek waterlekkage doorvoer kabel zonnepaneel en dakluik wc ruimte. Deze zaken werden ondanks drukte ingepland en afgewerkt. Dit werd door ons zeer gewaardeerd. Waar zie je dit nog. Een flinke duim omhoog voor medewerkers ZiZo. Wim en Marion Stensen

• Afspraken nakomen

Top Service, duidelijk en transparant..!

Hier terecht gekomen via een YouTube filmpje van "De Uitjes".. ;) Naar aanleiding daarvan een "vaste" LPG Fles in laten bouwen met buitenaansluiting in mijn buscamper. Duidelijke afspraak via mail gemaakt en alles netjes gemonteerd. Prima zaak en van harte aanbevolen!

Uitstekende ervaringen

Meedenken, niet het vel over de oren halen qua prijzen. Gewoon goed in wat ze doen.

Prima geholpen!

Onze camper is al vaker bij Zizo gebracht voor verschillende dingen. Altijd goed geholpen. Soms gaat er iets mis in de communicatie en moeten we terugkomen voor een reparatie of onderhoudsbeurt. Het wordt altijd keurig netjes opgelost. Medewerker Emiel is een topper!

Zeer goede service.

Heel erg behulpzaam en vakbekwaam.

• Afspraken nakomen

fantastisch geholpen! heldere informatie, hartelijke ontvangst en snel en vakkundig geholpen.

Er wordt maatwerk geleverd en er wordt echt meegedacht.

• Afspraken nakomen

Updaten van de sateliet ontvanger. Prima volgens afspraak uitgevoerd en nadien duidelijk uitleg gegeven over de werking.

• Afspraken nakomen

Heel goed geholpen en geadviseerd!

Zizo denkt met je mee en vindt het niet erg als je deels zelf in staat bent iets te installeren. Zijn bereid ook uit teleggen en mee te denken hoe je de klus moet klaren en wat je ervoor nodig hebt. Ook heel fijn dat je er terecht kan voor al je vragen. Een installatie uitvoeren wordt deskundig gedaan en er wordt van tevoren goed overlegd.

Mensen met vakkennis

De 1e keer dat we hier kwamen zag allles er goed uit. Vandaar dat we er nu voor 3e keer weer komen. Niet omdat het niet goed was maar omdat we tevreden zijn over hun werk en nog meer wilden laten doen. Dussss ... niets aan de hand, maar wel een tevreden klant.

• Afspraken nakomen

Weer supergoed en snel geholpen

Onder onze camper hebben we het E&P hydraulisch levelsysteem laten installeren. De installatie was keurig op de afgesproke tijd gereed en werkt perfect. Geen getob meer met levelblokken en waterpasje om je camper waterpas neer te zetten (Hoewel dit ook zijn charmes heeft) Ga eigenlijk altijd naar ZiZo Campertechniek voor alle "aanvullingen" aan onze camper. Wordt altijd zeer vriendelijk en deskundig door Hans te woord gestaan en hij geeft een duidelijke uitleg/toelichting.

Netjes en vriendelijk geholpen ,goede uitleg en goede montage, TOP

Netjes en vriendelijk geholpen ,goede uitleg en goede montage, TOP