Klantgericht, taakgericht, zeer vriendelijk, ervaren, zeer deskundig, duidelijk, scherpe prijs, doen wat ze beloven. Ik ben hier nu voor de 2e keer, alles wat duidelijk besproken was is uitgevoerd op hoog professioneel niveau, de hele terugweg zitten mee zingen met de radio.. En ik kom nog es terug, nu om een nieuwe koelkast in te laten bouwen...ijs in de zomer dus...wat wil een verwend mens nou nog meer...

Positief

Een Uitstekende service met een nauwkeurige voorbereiding, waarmee de werkzaamheden vlot en voor een fair tarief zijn uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, goede uitleg, kopje koffie voor een relatief goede prijs.

• Afspraken nakomen

Zeer net bedrijf, uitstekende service

Voor de inbouw van een airco zijn wij via internet uitgekomen bij ZiZo. Al met het eerste telefonisch contact viel ons de vriendelijkheid gelijk op. Naast de inbouw van de airco heeft Zizo ook nog een aantal kleine zaken in de camper hersteld en veranderd. Dit naar volle tevredenheid. Gelijk maar een nieuwe afspraak gemaakt voor APK en kleine beurt. Wij kunnen u dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Voor ons de beste in de regio!!

Wij komen graag bij ZIZO, voor alle werkzaamheden, wij komen hiervoor graag uit zuid West-Brabant. Voor spoedreparaties probeert men altijd iets te regelen zodat je gerust op vakantie kan, en we spreken uit ervaring!!. Tekst en uitleg over nieuw geplaatste accessoires, of als je bent geïnteresseerd in accessoires worden relaxt beantwoord. Tijdens het wachten is er een lekker bakje koffie en er hangt een gezellige sfeer!! Van ons krijgen ze zeker een 10 !!!

perfect

Goede ontvangst, goede koffie, duidelijk uitleg uitgevoerde werkzaamheden. Komen zeker terug.

• Afspraken nakomen

ZiZO een fijne, prettige zaak.

De eigenaar, Hans neemt altijd de tijd voor je. Is duidelijk, geen gezeur. Kan deze zaak zeker aanraden. Met vriendelijke groet......Bart

Kennis, technisch, nauwkeurigen service

Onze camper ge-update Gas installatie Max fan Gasveren v h hefbed Keurig uitgevoerd de rekening kwam maanden later. Super bedrijf waar je camper in goede handen is.

Helemaal geweldig.

De man die alles kan... op gebied van Campers kan hij je alles uitleggen. Mijn elektronische hart van mn oudere Camper had t begeven. Hans heeft alle aansluitingen omgeleid en weer aangesloten met relais en 1 schakelaar. Nu ben ik verlost van een oude stalen bak met ingewikkelde kwetsbare en defecte verouderde electronica en is mn Camper voorzien van een storingsloze en voordelige oplossing. Beter als t was !! Dat was nog niet eens t beste... de gastvrijheid en omgang is van t hoogste alure. U zult t hier absoluut mee eens zijn ! Zizo... das weer keurig opgelost.

netjes afgehandeld

opwaardering laadvermogen naar wens afgehandeld.

• Afspraken nakomen

Zeer snelle service, en zeer vriendelijk geholpen

Prima bedrijf

Sympathieke en relaxte ontvangst

Buitengewoon prettige zaak waarbij goed meegedacht wordt, ook bij ongebruikelijke wensen, en dat alles voor een schappelijke prijs! Van harte aanbevelenswaardig.

• Afspraken nakomen

Service staat hier voorop.

Vriendelijke en deskundige mensen.

Komen zeker terug

Altijd goede, vriendelijke duidelijke en zeer deskundige uitleg

Prettige en deskundige hulp

Ook meedenken om samen te kijken of het goedkoper kan.

Fijne en deskundige mensen

Een aantal jaren komen wij met onze camper bij Zizo en worden iedere keer weer verrast door de hartelijkheid en deskundigheid.

Goed geholpen en betaalbaar

Vriendelijk

Snelle, vriendelijke deskundige mensen

Snelle, vriendelijke deskundige mensen

Waar service voorop staat

Top bedrijf, helpt je zo snel mogelijk. Begrijpt wat een camperaar nodig heeft.

Een goed bedrijf

Je wordt vriendelijk correct behandeld

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, meedenkend, laagdrempelig en verstand van zaken.

Al diverse keren bij Zizo geweest voor plaatsen schotel, levelsysteem, zonnepanelen voor mijn camper. Prima service !

• Afspraken nakomen

Zeer service gericht en deskundig. Ggoed benaderbaar

Prettige mensen. Op vrijdagmiddag nog een klus voor mij gedaan. Deskundig. Weten wat ze doen. Denken mee.

TOP

Duidelijke afspraken van te voren. Vriendelijk ontvangst en een gedegen uitleg in mijn geval de E&P levelsysteem.

Prima bedrijf. Goede service

Maxfan in laten bouwen. Mooi ding en goed gedaan. Zoals de eigenaar het vertelde de koffie is lekker.

Zeer goede service

Ondanks vakantiedrukte uitstekend geholpen