heel tevreden

Op de keren dat ik vragen had, heeft Inge mij met veel geduld antwoord en uitleg op mijn vragen gegeven.

• Afspraken nakomen

Professioneel bedrijf en goed advies

Vering laten aanpassen (hulpveren) zeer prettig en goed ontvangen en zeer tevreden over het advies en plaatsing van de hulpvering. ZiZo ont- zorgt de campereigenaar na jaren van ervaring met het juiste advies.

Prettig deskundig bedrijf.

Voor ons een maxxfan deluxe ingebouwd. Werk netjes, conform afspraak ingebouwd.

• Afspraken nakomen

Zoals altijd naar volle tevredenheid.

Keurig geholpen en vakkundig.

• Afspraken nakomen

Adequaat, vriendelijk en snel geholpen.

Met verstand van zaken geholpen. Kleine schade aan hydraulisch systeem goed en deskundig verholpen.

• Afspraken nakomen

Mooi bedrijf met goede uitleg en info wat wel niet mogelijk is.

Extra zonnepanelen op onze camper laten plaatsen met daarlangs een lithium accu van 150 Ah. Na telefonisch contact te hebben gehad met Inge, kregen wij dezelfde dag nog een uitgebreid aanbod aan mogelijkheden met ook de prijzen erbij. Hierop een afspraak gemaakt om spullen te monteren. De dag van montage werden wij om 8.00uur vriendelijk door eigenaar Hans ontvangen en werd de camper gelijk binnen gereden zodat monteur gelijk aan de slag kon gaan. Om twee uur in de middag reden wij na uitleg door ook een vriendelijke monteur weer weg bij Zizo campertechniek.

Vriendelijk.

Behulpzaam, Professioneel Accu's vernieuwen

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Ben voor een tweede maal bij ZiZo techniek. De vriendelijkheid en professionaliteit valt mij in bijzonder op. Wil mijn camper upgraden en krijg bij ZIZO techniek informatie, dat mij echt verder helpt. Ik ben nu vaste klant bij ZIZO techniek.

• Afspraken nakomen

Eerlijke mensen en hebben er veel verstand van en deelt dat graag met je.

• Afspraken nakomen

Op een vriendelijke en kundige wijze is mijn camperprobleem hersteld.

Ik heb mijn afspraak door omstandigheden moeten verzetten. Zonder probleem is een andere afspraak gemaakt, ondanks de geringe ruimte in de agenda. Het probleem met mijn waterpomp was in korte tijd hersteld en heb er onder het genot van een kopje koffie op kunnen wachten.

FIAT Ducato onderstel upgrade: Koni FSD + VB Coilspring

Vandaag voor het eerst bij ZiZo campertechniek in Dordrecht. Vakman en gastvrije omgeving. Complete onderstel vervangen door de combinatie van Koni's en VB coilsprings waardoor de camperbus nu een paar centimeter hoger staat en comfortabeler rijdt. Blij met het resultaat en een mooie prijs kortom; een nwe. dik tevreden klant hier!

• Afspraken nakomen

Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs , klantgerichte benadering

Bij ZiZo wordt je nog ouderwets goed geholpen. Gewoon een vakman die de tijd voor je neemt voor advies en vervolgens het werk goed uitvoert voor een goede prijs.

Komt afspraken na

Hordeur vervangen is moeilijker dan je denkt. Het typenummer, leeftijd en merk camper is van groot belang. De levertijd fabrikant / importeur is lang. De montage is na ontvangst snel, goed en netjes gedaan.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, werken netjes, kundig, erg tevreden

Vakbekwaam snel en vriendelijk

Al jaren. Als het nodig is, naar ZIZO. altijd een redder in de nood. Verstand van zaken, geen zakkenroller en een gedegen advies. Meer loftuitingen zijn niet nodig. Team ZIZO bedankt, Vanuit Thailand, rie en Jantien

Prima geholpen.

Kan campertecniek aan bevelen.

Prima zoals altijd.

Behulpzaam/deskundig en behulpzaam.

• Afspraken nakomen

Warm welcome ,excellent job, pleasure meeting you all at Zizo.

Very pleasant

Duidelijkheid

Na vijf bedrijven per mail om advies gevraagd te hebben, kregen wij van ZiZo een uitvoerig antwoord terug. Hierop hebben wij voor verdere info ter plaatse, een afspraak gemaakt. Na een duidelijk advies hebben wij besloten om een datum te plannen voor het plaatsen van de comfort-camp hulp-luchtvering met compressor. Tevens hebben wij op advies van Hans direct onze camper bij Profile in Dordrecht laten uitlijnen. Dit met een uitstekend en verbluffend resultaat. Op 22 augustus is de luchtvering gemonteerd en hebben wij tevens de aanwezige accu laten vervangen door de LIONTRON LiFePO4. Wij zijn tevreden.

• Afspraken nakomen

Goede service en correct met het amken van afspreken, daarnaast nog een gedegen vakkkennis

Niet nodig zeer goed

• Afspraken nakomen

Veel kennis en ervaring, fijne service en adviezen

Pas 2 jaar klant, maar zeer tevreden over Zizo. De eigenaren camperen zelf ook en kunnen uit eigen ervaring adviseren over van alles en nog wat. En dat is voor mij als beginnende camperaar belangrijk. Ik heb mij hier laten adviseren over een zonnepaneel met omvormer en deze laten installeren, laat de jaarlijkse vocht- en gasdrukmeting G607 doen en zij regelen de afspraak met de garage zo dat APK en onderhoud in één dag geregeld zijn. Tegen heldere en acceptabele tarieven. Ik hoop hier nog lang klant te zijn.

Deskundig, behulpzaam, betrokken.

Het is opvallend dat ‘de menselijke maat’, zowel bij Hans als bij Inge de sfeer bepaalt. Ondanks de hectiek van alledag nemen ze voldoende tijd voor de klant. Je voelt je welkom en er is aandacht voor je wensen. Er wordt meegedacht en zeker niet in dure oplossingen. Dat gecombineerd met deskundigheid en vakman(vrouw)schap maakt mij een tevreden klant!

Goed, prettig en snel

Buiten gas aansluiting laten installeren. Perfect gegaan.

Super super super

Altijd klaar om te helpen problemen met de camper op te lossen. Vriendelijk en behulpzaam. KORTOM, NA ZO,N 12 JAAR NOG STEEDS EEN TOP BEDRIJF. Waren al die camperbedrijven maar zo. Arie Schagen

Prima ervaring

Duidelijke afspraken vooraf gemaakt en precies nagekomen.