Snel reactie, correcte foto's correcte afhandeling, echt een aanrader

Snel reactie, correcte foto's correcte afhandeling, echt een aanrader

Betrouwbaar en zeer kundig en behulpzaam

Absolute aanrader om bij Ros motoren een aankoop te doen. Legt geen druk op en is recht door zee!! Uitstekende dealer

Nette verkoper die motors aanbiedt tegen marktconforme prijzen.

Mijn eerste motor hier gekocht. Netjes een degelijke proefronde mogen maken.

Super ervaring

Zeer vriendelijk ontvangen. Vlotte service. Eerlijke verkoper. Voor mij een zeer aangename kennismaking met deze zaak. Niets dan lof.

Goed, eerlijk en vakkundig bedrijf.

Ik heb mijn eerste motorfiets bij Ros Motoren gekocht. Ik had een hoop vragen voor dat ik besloot de motorfiets te kopen. Al mijn vragen werden netjes beantwoord en geen vraag was te veel. Bij aankoop kreeg ik een hoop extra uitleg over de motorfiets. Heel handig bij het kopen van je eerste fiets. Iets wat voor Ros Motoren wellicht vanzelfsprekend is, maar ik vind het een extra service, die je niet overal krijgt. Ook de service om de A2 begrenzer uit de motorfiets te halen is mij goed bevallen! De motorfiets werd weer netjes thuis afgeleverd, zodat ik meteen weer zelf de weg op kon.

De plek voor je gemotoriseerde (Italiaanse) Ros!

Bij Ros Motoren is kleinschaligheid een groot goed, iets wat ik kan waarderen en als het even kan op selecteer. Dit begint al bij de eerste ontmoeting, waar je op je gemak kan verwerken wat er allemaal (voor moois) staat. En een leuk gesprek is ook zo gestart met Ronnie, en al helemaal als de interesse is gewekt in Ducati! De in goede en nette staat verkerende occasions zijn een specialiteit, waar in mijn optiek veel tijd en zorg aan wordt besteed. Een hart voor Italiaanse motoren is duidelijk zichtbaar, en als je weet wat je zoekt, en Ros Motoren heeft het, dan hoef je eigenlijk niet eens verder te kijken. Na lang zoeken voor een specifieke config kwam ik ‘m eindelijk tegen: een Ducati Monster 796. Het eerste contact voor het maken van een afspraak verliep al soepel, persoonlijk en zonder gedoe. Op locatie aangekomen is een rustige, vriendelijke en toegankelijke verwelkoming standaard. Alle tijd wordt je gegund om te kijken, proberen en (in mijn geval als beginnend motorrijder) vragen te stellen. Niets is wat dat betreft teveel gevraagd. Een goede proefrit nadien is vanzelfsprekend bij Ros Motoren. Van kennismaking tot contact, van proefrit tot aanschaf, van eigenaarschap tot garantie, het is gewoon goed. Precies wat je mag verwachten en waar (denk ik) veel (grotere) bedrijven wat van kunnen leren. Ook de website en beschikbare foto’s van occasions zijn het vermelden waard, want het duidt op oog voor detail. Zeker een aanbeveling waard voor als je weet wat je zoekt. En bij interesse in Ducati zit je zeker goed bij Ros Motoren!

Goede ervaring, heel klantvriendelijk!

Goede ervaring, heel klantvriendelijk!

Geweldig goede ervaring

Goede communicatie, na een proefrit te hebben gemaakt, is de rest in orde gemaakt en kon ik de motor meteen meenemen. Ronnie is een gepassioneerde motorliefhebber en praat met veel kennis en trots over motoren. Geweldig goede ervaring! Top!

Kundig, vriendelijk en gezellig.

Binnenkomen om kennis te maken. Koffie met koek. Praten over van alles en over de motor uiteraard. Alles tip top verzorgd. Moest er 75 km voor rijden maar het was het waard.

Klantvriendelijk, vakkundig en behulpzaam.

Prettige ontvangst, goed advies en prima service.

Fantastisch geholpen.

De service was top. Erg goed geholpen door een liefhebber van motoren. Alles wat er staat ziet er piekfijn uit en er zit overal een verhaal achter, heel leuk. Een aanrader voor mensen die iets moois zoeken.

Alles weer top geregeld door Ros Motoren

Bij Ronnie een motor kopen is als een klein feestje. Alle wensen worden van te voren besproken en snel en vakkundig uitgevoerd. Hier staat het motto klant is koning hoog in het vaandel.

Vriendelijk, behulpzaam

Een prachtige Triumph gekocht die heerlijk rijdt. Tot nu toe geen verborgen gebreken te bekennen. Vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Tevreden!

Top geregeld!

Geholpen door iemand met passie voor motorfietsen. Ronnie heeft mij hartelijk welkom geheten en fijn contact kunnen houden over de motor. Met een vertrouwd gevoel een proefrit kunnen maken en achteraf zijn alle gemaakte afspraken nagekomen. Kortom een hele fijne ervaring voor de aanschaf van mijn eerste motor!

Fijn zakendoen met een liefhebber die met passie zijn bedrijf runt

Vanaf het eerste telefoontje fijn contact met Ronnie van Ros Motoren. Snel tot een afspraak kunnen komen en ter plaatse in Etten Leur nam Ronnie alle tijd om de koop zorgvuldig af te handelen. Hij heeft oog voor detail en alle motoren staan er piekfijn bij. De Tiger 800 XCa die ik mee naar huis heb genomen is top! Dese ervaring is alleen gebaseerd op het fijne contact en de afhandeling van de koop, maar wekt in ieder geval veel vertrouwen voor eventueel toekomstig contact over evt. garantiekwesties/service.

Zeer klantvriendelijke motorliefhebbende eigenaar

Mijn 1e motor bij Ronnie aangeschaft. Als eerste gebeld voor de motor, direct contact gekregen , zeer vriendelijk en open communicatie. Motor gelijk kunnen reserveren en 2 dagen later gaan kijken. Op die dag meteen tot een goede deal kunnen komen en de motor aangeschaft. Ronnie heeft oog voor de klant en bied een relaxte persoonlijke sfeer om in alle rust van alle aspecten de aanschaf te kunnen genieten . Alle afspraken worden keurig nagekomen...TOP Mocht ik ooit nog een andere motor zoeken zou ik zeker contact opnemen met Ronnie

Super service

Top service uitgebreid de tijd genomen voor de klant. Zelfs toen ik nog een keer met mijn vrouw ging kijken om haar oordeel te vragen was niks te veel.

Mijn eerste ducati hier gekocht. Kwam voor een japanner en ging weg met een italiaan, mede door hoe gepassioneerd de eigenaar hier over kon vertellen. Zeker in deze tijd een verademing om nog een kleine en persoonlijke zaak tegen te komen waar de tijd voor je wordt genomen en waar de passie voor motoren van de muren afdruipt. Motor is in uitmuntende staat net zoals de rest van de motoren die binnen staan, met zorg ingekocht dat kun je zien. Positief verast zowel door ros motoren als door de aankoop van mn eerste ducati

geweldige goede service en een goede prijs kwaliteit verhouding

Een Triumph Tiger 900 Rally gekocht bij Ronnie. Vooral de rust en de tijd die werd genomen tijdens de aflevering van de motor was bijzonder prettig. De garantie is goed geregeld en voelt vertrouwd. Ros motoren is een aanrader. Iwan van Esch

Wederom prima geholpen.

Goede service van Ronnie.

Hele fijne motorzaak

Hele fijne ervaring bij ROS motoren. Snel tot een goede deal gekomen. Voor mij had alleen af en toe de communicatie over het begrenzen van de motor wat beter mogen zijn. Verder echt een top zaak!

Goed geregeld !!

Keuze doorgegeven aan Ronnie, welke motor ik wilde. En voor de rest is alles perfect verzorgd. Is immers de 3e motor aangeschaft bij Ros Motoren.

Inmiddels mijn 3e motor bij Ros. Ronnie gebeld voor een zoekopdracht en kwam met een hele mooie nette aan. Oude motor ingeruild. Alle afspraken netjes nagekomen!

Zeker aan te raden. De service zeer correct en goed

Zeer Goed

Zeer prettige omgang en vriendelijke omgang, Afspraken nakomen en vlot afgehandeld.

Voorsteven 1 4871DX Etten-leur