Een zeer prettige ervaring

Bij de eerste indruk was het al duidelijk dat de passie voor motoren er vanaf spat bij Ros Motoren. Klein maar fijne zaak met zeer vriendelijk personeel. Mocht ik in de toekomst voor weer wat anders in de markt zijn kom ik hier zeker weer langs.

Prettig geholpen en heb nu een mooie machine!

Fijne, persoonlijke sfeer. Open communicatie. Blij met mijn aankoop!

Vertrouwen wekkend en service gericht

Met een goed gevoel mijn Honda CB600 gekocht bij Ros motoren. Al snel wordt duidelijk dat Ronnie dit werk met passie doet en zijn klanten echt goed wil helpen en van een goede motor wil voorzien. Hij neemt de tijd voor je tijdens een bakkie en levert alles keurig af. De Honda is 22 jaar oud maar staat erbij alsof die erg jong is. Stond te kijken van de aflever kwaliteit! Een zaak die ik graag aanbeveel. Dank je Ronnie

Passie voor motoren en een echt persoonlijk contact.

Na mijn reactie op een advertentie heb ik een afspraak gemaakt voor een proefrit. De advertentie vermelde op voorhand dat de prijs zonder garantie was, wat je ziet is wat je krijgt. Na de proefrit en hebben we nog even staan praten. Ik had al aangegeven dat ik de moterfiets zou aanschaffen maar desondanks bood Ron aan nog wat zaken na te kijken en vervangen. Ook thuis afleveren was inbegrepen. pluim voor de service hoor.

Zaak van een echte liefhebber

Ronnie neemt de tijd, is vriendelijk en houdt van mooie spullen. Erg blij met de Ducati.

Fantastische winkel

Ik heb afgelopen week een motor gekocht bij Ros motoren op aanraden van een kameraad die hier ook zijn motor heeft gekocht . Het contact verliep vlekkeloos en ik kon de volgende dag al terecht. Na een mooi proefrondje en wat vragen kon ik de motor meteen meenemen en werd de verzekering voor de eerste 10 dagen al geregeld door Ros Motoren. Al met al ben ik zeer tevreden met Ros motoren en zou ik hen zeker aanraden bij vrienden!

Uitstekende afhandeling verkoop

Heb via Ronnie mijn motor met succes verkocht op consignatiebasis. Hele proces ging soepel. Goede afspraken vooraf en gedurende hele periode op de hoogte gehouden. Prima ontzorging tot aan het laatste moment.

Ronnie een zoek-opdracht gegeven en binnen een paar dagen gevonden wat ik zocht. Zeer nette motor en een nette prijs.

Eerlijk en er staan alleen maar nette motoren in de showroom

Rij inmiddels 30jr motor, maar nu voor het eerst klant bij ROS. Wat meteen opvalt is dat er alleen maar nette motoren binnen staan met eerlijke prijzen. Die eerlijke prijs krijg je ook voor je inruil. Dan weet je genoeg, gewoon een prima zaak om met vertrouwen je volgende motor aan te schaffen.

Klantvriendelijkheid 2.0

Uitstekende service, snel, vriendelijk en betrouwbaar. No nonsense en vooral kennis van zaken.

Goede service en altijd bereikbaar.

Mijn eerste motor hier gekocht. Deze ervaring was zo goed dat ik nu ook mijn tweede motor hier heb gekocht. Zeer tevreden over de service. Contactmomenten en meedenken met de klant.

Fijn persoonlijk en professioneel contact

Fijne ervaring met Ros motoren eerlijk en fijn contact motoren die goed zijn geselecteerd hoop er jaren plezier van te hebben met ondersteuning van Ros motoren en wie weet de volgende stap ook hier!

Enorm goede ervaring bij aanschaf KTM Superduke 1290R

Vandaag ben ik bij Ros Motoren langs geweest om mijn droommotor te bezichtigen. Het was werkelijk waar een smetteloze motor. In absolute nieuwstaat wat ook aangegeven was in de advertentie. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen en had gelijk een zeer goede indruk bij ontvangst. De eigenaar van de zaak heeft enorm veel passie voor zijn bedrijf en dat zie je bij alle motoren terug die in de showroom staan. De klantvriendelijkheid van Ros Motoren is buitengewoon perfect! De motorzaak is een absolute aanrader, buitengewoon enorm tevreden met mijn Superduke!!

Een van de weinige eerlijke verkopers

Na een mail gestuurd te hebben hebben we telefonisch contact gehad. En was overal open en duidelijk over en 1 punt was maar belangrijk vanuit zijn kant, kwalitijd en dat merk je goed aan hem. Zou zo weer terug komen bij ros motoren

Vriendelijk en goed geholpen

Deze verkoper had het beste met mij voor en heeft ervoor gezorgd dat ik met een fantastische motor en een fijn gevoel naar huis ben gereden.

Top bedrijf. Afspraak is afspraak..

Fijn contact met Ronny. Een man met passie en iemand die nakomt wat er is afgesproken.

Zeer klantvriendelijk, alles netjes geregeld en nette motoren.

Bij Ronnie voel je het enthousiasme voor motoren en de drive om mooie motoren aan te bieden. Het staat er allemaal tiptop bij en we hebben een goede deal kunnen maken. Hij heeft de motor een uitgebreide beurt gegeven en helemaal netjes geleverd. De communicatie is goed, informeert je goed en komt zijn afspraken na. Dat lijkt vanzelfsprekend maar is echt lang niet bij alle bedrijven. Ik ben fan en zal hem zeker adviseren aan vrienden en familie. Bedankt en we gaan mooie kilometers maken met de Ducati.

Vriendelijk geholpen

Motor werd thuisbezorgt. Heel fijn

Klantgericht en meedenkend

Top :)

Zeer goed geholpen

Mijn eerste motor hier gekocht en zeer goed geholpen voldoende aandacht en informatie. Service was ook top. Mijn volgende motor gaat ik hier zeker halen.

Zeer behulpzame verkoper, iemand die tijd voor je neemt (en maakt).

Iemand die met je meedenkt en, mijns inziens, toch even meer service biedt dan een ander zou doen. Hij neemt de tijd voor je en reageert snel op e-mail. Al met al een top ervaring en met veel plezier mijn eerste motor gekocht bij Ros Motoren!

Eerlijke kerel, goeie motor

Ik heb mr Ros zijn eigen enduro overgenomen. De motor is zoals hij zou moeten zijn. De worstenbroodjes waren ook lekker. Bedankt Ron.

Motorzaak met gewoon kwaliteits motoren

Gewoon een motorzaak met nette prijzen en service. Ook voor een nette inruil prijs, onderdelen en een bakje koffie ben je hier aan het goede adres. Kortom zoek je een nette motor neem ook hier eens een kijkje misschien zit er iets tussen voor je.

Vriendelijk

Vriendelijk geholpen. De motor zag er uit als nieuw, En leuke prijzen!

Snel reactie, correcte foto's correcte afhandeling, echt een aanrader

Snel reactie, correcte foto's correcte afhandeling, echt een aanrader