Goede service, bijzonder vriendelijk en uitgebreid geholpen

Wij hadden dit weekend naar wat mij vermoedde sporen gevonden van houtworm. Na een eerste gesprek een aantal foto's opgestuurd en nog dezelfde dag teruggebeld waarin elke foto in detail werd doorgenomen. Conclusie was dat het allemaal oude sporen waren of iets compleet anders (bv. oude spijkergaten) en dat een verdere inspectie en behandeling niet nodig was. Aansluitend nog een aantal goede tips gekregen om de situatie in de toekomst in de gaten te houden. Ik hoop van niet, maar mochten we in de toekomst toch verdere diensten nodig hebben zal Houtworm Centrale zeker mijn eerste belletje zijn. Top!

Doen wat ze moeten doen

Alle werkzaamheden prima uitgevoerd, communicatie van tevoren ook goed. Kan ze aanbevelen

Aanrader!

We zijn ons huis aan het renoveren en kwamen erachter dat in veel vloerplaten houtwormgaatjes zaten. Meteen op internet gezocht: de website van de Houtworm Centrale BV zag er goed uit en de reviews waren zeer positief. Dus gebeld en een afspraak was snel geregeld. Inderdaad werd door de (zeer vriendelijke) medewerker bevestigd dat er houtworm schade was. Moeilijk te zeggen of het actief was of niet (daarvoor moet je de kevers echt zien uitvliegen en die kans is klein), maar we wilden geen risico nemen en over 10 jaar opeens door de vloer zakken. Dus afspraak gemaakt en dezelfde meneer kwam weer terug om alles te impregneren. Dat ging zeer vlot en na enkele dagen ventileren konden we weer in ons huis om verder te klussen. Informatie was zeer goed, het bedrijf is goed bereikbaar voor vragen e.d. en ze vroegen een redelijke prijs. We mochten eerst indienen bij ons bouwdepot voordat we de factuur voldeden. Wij zijn erg tevreden en raden dit bedrijf ten zeerste aan!

Prima service!

De Houtwormcentrale is okay, prima organisatie: klantgericht/-vriendelijk, snel en adequaat, administratief goed (telefonisch contact, bevestiging, herinnering en factuur per mail). En niet (erg) duur. Een paar details die de service nog kunnen verbeteren: - vermelden telefnr in emails - in de herinneringsmail aangeven hoe laat de medewerker komt - een telefoontje van de medewerker "ik ben over 15 minuten bij u".

Goed persoonlijk advies vooraf en tijdens

Houtworm Centrale is vooraf komen kijken naar de situatie, heeft mij goed geadviseerd over welke voorbereiding ik zelf moest doen en een vaste prijs gegeven incl. BTW (dat vind ik sympathiek, niet gedoe ex BTW waar je als particulier niets aan hebt. Goed advies hoe ik kan ventileren en dat het aan te raden is om 48 uur niet in de ruimte te zijn. Werkten heel netjes en maakten achter zich schoon. Certificaat gekregen met het advies om dit goed te bewaren omdat bij verkoop van mijn huis ik dan kan laten zien dat de houtworm is bestreden. De sporen blijven namelijk en dat ziet een bouwkundige. Dit had ik zelf niet bedacht, dus dat is een welkom advies. Kortom, aanrader.

service zoals service hoort te zijn

Vanaf het eerste contact moment was de ervaring goed, vriendelijke en duidelijk.

Precies wat ze beloofden

Volgens mij vakkundig uitgevoerd. Certificaat voor 10 jaar. Geeft goed gevoel.

Gedaan wat er moest gebeuren zoals afgesproken..

veel kennis van zaken, alles van te voren besproken en ook zo uitgevoerd, alles op een prettige symphatieke manier.

verstand van zaken, eerlijk, snel en servicegericht

Ik had gebeld omdat ik tot vier keer toe een grote onbekende tor in mijn huis was tegen gekomen (waar ik nog niet zo lang woon) en ook her en der houtwormgaatjes in het hout leek te hebben. Na het eerste contact heb ik op verzoek van de man van de houtwormcentrale foto's van de torren en gaatjes gestuurd. Meteen teruggebeld, zijn geen boktorren maar amerikaanse bladpootwantsen en gaatjes zijn inactieve houtwormgaatjes. Eerlijk en snel advies dus, hij hoefde er geen vergoeding voor ondanks de tijd die hij er in gestoken had, ook niet toen ik aanbood om een vergoeding te betalen. Service!

Uitstekende ervaring!

Goed contact, snelle service en professionele bestrijding.

Supergoed geholpen en geadviseerd

Erg persoonlijk en oplossingsgericht behandeld. Heel erg bedankt.

deskundig, snel en duidelijk!

Netjes op tijd, duidelijk uitgelegd... Nam de tijd en was grondig.

Snelle reactie, volgende dag al inspectie, week later alles uitgevoerd.

Eerder had ik sporen van boktor gevonden in de vorm van levende larven. Het ging om slechts 1 balk van de verdiepingsvloer. Twee weken geleden ontdekte ik sporen in de planken vloer. Ik zocht op internet een bedrijf dat me zou kunnen adviseren. Zo kwam ik bij dit bedrijf terecht. Een dag na mijn belletje kwam een medewerker een gedegen inspectie doen. Het kwaad zat op meerdere plaatsen. De medewerker kwam professioneel over en was duidelijk. Na de inspectie spraken we over wat er moest gebeuren en over de prijs. Ik kreeg een offerte die gunstiger was dan van een concurrent. We maakten goede afspraken en een week later werd de klus geklaard. Ik heb kunnen controleren wat er uitgevoerd was en het viel me op dat er ruimschoots aan het aangebodene was voldaan, ja, zelfs meer dan dat. Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze, accuraatheid, netheid van werken, opruimen van achtergebleven resten enz. Pluimpje voor de uitvoering. Schakel deze mensen in wanneer u last mocht hebben c.q krijgen van ongedierte en stel al uw vragen.

alle zorgen waren direct weggenomen

door een zeer drukke periode, wilde men ook wel op zondag langskomen, dat noem ik nog een service gelijk bij binnenkomst gaan kijken wat er precies aan de hand was, vervolgens onder het genot van een bakje koffie het e.a. door genomen, daarbij werden mijn zorgen weggenomen, de behandeling die ik had gestart was afdoende, verdere behandeling was niet meer nodig, werd mij vertelt. Het advies gesprek was kosteloos, waar zie je dat nog op de dag van vandaag

Professioneel, gezellig, eerlijk

Door corona moesten de werkzaamheden worden uitgesteld. Niek en zijn team waren altijd meedenkend en flexibel. Uiteindelijk goed werk geleverd toen het weer mocht en kon.

FANTASTISCH!

Dit bedrijf blinkt uit op alle onderdelen: snelle reactie, bevestiging per mail inclusief naam van de monteur, half uur voor aankomst word je gebeld, nette professionele monteur met verstand van zaken, keurig rapport met bevindingen, geen kosten vooraf en dan ook nog de mededeling dat er voor het bedrijf niets valt te verdienen! Waar vind je dat nog in deze tijd. Je voelt je eigenlijk een beetje bezwaard. Echt een top bedrijf. Een echte aanrader.

De service van de Houtworm Centrale B.V. is fantastisch.

Half september dit jaar kregen wij ineens last van een knagend geluid tussen het plafond van onze woonkamer en de vloer van onze slaapkamer. Aanvankelijk dachten wij zelf aan een muis, echter het geluid was elke avond op dezelfde plaats. Na meerdere keren overleg met de Houtworm Centrale en na het beluisteren van onze geluidsopname leek het erop dat er tot onze schrik toch sprake zou kunnen zijn van een boktor. Aangezien we op geen enkele manier tussen de vloer en het plafond konden kijken hebben we een timmerman geregeld. Op dezelfde dag was de Houtworm Centrale in de buurt en zouden ze komen kijken. Afgelopen vrijdagochtend was het zo ver en is er een kleine opening in het plafond van de woonkamer gemaakt. Na een belletje was de collega van de Houtworm Centrale zoals van te voren afgesproken na een half uur ter plaatse. Gelukkig bleek het hout niet aangetast en is het vermoedelijk toch een muis. De Houtwormcentrale bracht geen enkele kosten in rekening (ook geen voorrijkosten) en noemde dit de service van het huis. Verder kregen we adviezen over het bestrijden van de muis. Ongelofelijk dat dit bestaat. Alle lof. Ook voor de communicatie. Ik ben steeds vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Als ze beloofden om terug te bellen, gebeurde dit altijd. Zelfs na een gemiste oproep, belden zij zelf gelijk terug. Een echte aanrader.

Professioneel

Prima geholpen na vakkundig advies.

Snelle service

Na een telefoontje en foto’s opgestuurd gelijk uitleg wat het was, direct afspraak gemaakt voor een inspectie om zeker te zijn. Nu al kruipruimte behandeld met prima service!!!

Goeie service en communicatie

Maandag gebeld, om 12 uur kwam er al iemand langs, en woensdag (vandaag)is alles behandeld zeer snelle service. Wel 48 uur luchten

Perfect advies en service

Ons geval was technisch heel complex en we werden heel goed geholpen. Gelukkig bleek ingrijpen niet nodig en we zijn heel tevreden over het advies en de service. Ik hoop nooit echt last te krijgen van die beestjes, maar ik weet nu wie ik dan meteen inschakel!

Snelle en goede service!

We hebben na de constatering van houtworm in onze vloer snel contact gehad en een inspectie laten uitvoeren. Er word fijn meegedacht (krappe planning ivm verhuizen). Top!

Hele goede service!

Zeer goed te woord gestaan aan de telefoon en snel een afspraak ik kunnen plannen.

Prima advies en service

Goed geïnformeerd wat de behandeling inhoudt en wat het kost. Afspraak snel kunnen maken. Enige puntje van aandacht was dat de afspraak/ behandeling tussen 11 en 14u zou zijn. Ik veronderstelde vanaf 11 uur tot 14u, maar dat bleek ik verkeerd geïnterpreteerd te hebben.

Fantastische service!

Vrijdagmorgen gebeld met de houtworm centrale. Helaas was er geen inspecteur meer beschikbaar voor dezelfde dag, maar foto's waren voldoende om de situatie in te kunnen schatten. Na het opsturen van de foto's een hele uitgebreide mail ontvangen. Na een uur werd ik zelfs gebeld of de mail in goede orde was ontvangen. Telefonisch contact super. Er werd echt de tijd genomen om goede uitleg te geven en antwoorden te geven op al mijn vragen. De volgende morgen kon er al een bestrijder langs komen. Ook de bestrijder was een hele vriendelijke man. Gaf goede uitleg over hoe de behandeling precies gaat en ging vakkundig te werk. Na de behandeling direct een certificaat ontvangen. Echt fantastische service. Ik raad dit bedrijf zeker aan!