Zeer snelle en goede service.

Na telefonisch contact binnen een paar uur het behandelplan, prijs en datum bestrijding bekend. Zeer snelle en goede service. Bestrijding keurig en snel uitgevoerd.

Snel, duidelijk, vakkundig en prettig.

Vanaf het eerste contact via de keuring, offerte en uitvoering erg prettig verlopen. Daarbij bleek de prijs vergeleken met andere offertes ook nog eens behoorlijk scherp. Aan te raden deze mannen van de Houtwormcentrale!

Goed en snel

Communicatie is goed, afspraak mbt tot tijd werd vooraf gewijzigd. Garantiebewijs werd uitgereikt en klaar. Tot over 5 jaar.

Helaas na behandeling vorig jaar opnieuw Boktor op dezelfde plek. Contact gezocht, werd serieus genomen en snel een garantiebezoek gepland. Tijdens bezoek kregen we duidelijke uitleg, en hebben ze alles voor de zekerheid nabehandeld. Nemen hun vak en ook zeker de garantie serieus Enige punt wat beter zou kunnen, klant tijdig informeren op moment dat het toch later wordt dan afgesproken.

Snel reagerende specialisten

Na het constateren van een houtwormprobleem werd de diagnose on-line bevestigd door de Houtworm centrale. De behandeling kon snel plaatsvinden door een correcte en nauwkeurig werkende specialist. Nu zijn we natuurlijk benieuwd naar het resultaat ....

Ik heb de samenwerking deskundig, daadkrachtig en flexibel ervaren.

Ik heb de Houtworm Centrale als een klantvriendelijk, deskundig en daadkrachtig bedrijf ervaren. Meedenkend en flexibel. De werkzaamheden zijn overeenkomstig de afspraken en netjes uitgevoerd.

Prima service en vriendelijke man.

De houtworm bestrijding is op een professionele en nette manier gedaan. De houtwormbestrijder was een vriendelijke man die zijn vak goed verstond. Kortom, prima werk

Snel, vriendelijk en professioneel

Bij het ontdekken van gaatjes en boormeel onder onze houten vloer zat de schrik er goed in, dus direct gebeld. De mensen van Houtworm Centrale stonden me telefonisch vriendelijk te woord met heldere uitleg. Op basis van foto's hebben we een strakke offerte gekregen, en een afspraak nog geen 5 dagen later. De bestrijder heeft zonder mopperen onze krappe en moeilijk toegankelijke kruipruimte behandeld en geeft een garantie af van 10 jaar.

KLANTVRIENDELIJK CONFORT PRIJS AFGEHANDELD

KLANTVRIENDELIJK GOEDE UITLEG VAN DE TE UITVOEREN WERKZAAMHEDEN.

Top Service, snel en klant & prijsvriendelijk

Vanaf het eerste contact met Houtworm centrale, niets dan een hoge mate van klantvriendelijk en snel anticiperen op mijn situatie. Na het aanleveren van wat foto's en de oppervlakte van het te vermoedelijk behandelen gedeelte, werd er snel een offerte afgeleverd. Aangezien ik een aantal bedrijven had benaderd, was de prijs wel erg verassend te noemen in combinatie met de wijze waarop ik te woord werd gestaan. De specialist die bij mij vandaag (donderdag 14-11-2021) langs kwam, bevestigde alleen maar mijn vermoeden, dat dit bedrijf gewoon de woorden professioneel, klant & prijsvriendelijk, hoog in het vaandel hebben staan. Niets anders dan lof voor de wijze waarop e.e.a is afgehandeld en ook nog een certificaat gekregen voor 10 jaar garantie. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen en van mij krijgen zij een DIKKE 10!

Zeer goede service

Zeer goede service en goede communicatie. De zolder laten behandelen en heb hiervan amper hinder ondervonden. En erg punctueel! Ik zou hen zeker aanraden.

Snelle en professionele opvolging en afhandeling

Direct reactie op offerteverzoek, goede uitleg en opvolging, eenvoudig afspraak gemaakt, goede communicatie en afspraak perfect nagekomen.

Prima bedrijf dat zich aan de afspraken houdt

Plafond van grote schuur met balken grondig behandeld met vloeistof op permethrinbasis. 45 m2 bleek ca 2 uur werk. Hopelijk nu geen last meer van houtwormaantasting. Licht minpuntje. Na vertrek bleek een armatuur met tl buizen zwaar beschadigd. Het was correcter geweest om dat te melden.

Correcte afwikkeling, afspraken netjes nagekomen, snel geregeld.

Binnen 1 week alles geregeld met 10 jaar garantie ( dat moet dus nog blijken). Wel vrij prijzig vonden wij, maar het tarief lijkt marktconform te zijn.

Super een dikke tien!

Zeer klantvriendelijk, netjes, komen afspraken na, snel geholpen, vakkundig en betaalbare prijs. Daarbij nog een garantiecertificaat voor 10 jaar en nog extra advies! In deze tijd een geweldige ervaring bedankt nogmaals!!

Top service!

Dit bedrijf is zeker een aanrader! Op 26-08-2021 heb ik ze een aantal foto s gestuurd van me kelder en kreeg gelijk een offerte en dag later kwamen ze alles verwijderen beter kan het niet!

Nette service

Tevreden over de service en de geboden oplossingen. Dank voor het goede contact

Tevreden

Duidelijke communicatie vooraf, bestrijding volgens afspraak uitgevoerd. Vriendelijke medewerkers.

Helemaal prima

Professioneel, snel en flexibel

Goed advies, snelle service, vriendelijke medewerker en schappelijke prijs

Na constatering van houtworm heb ik telefonisch een goed advies gekregen en is binnen een week de hele garage behandeld. De medewerkers zijn vriendelijk en geduldig. Voor een goede prijs heb ik er geen werk aan gehad en wel garantie dat de houtworm weg is. Heel tevreden!

Prettig eerlijk betrouwbaar

Duidelijke informatie, Robin, die kwam, gaf mij uitgebreid en eerlijke informatie, over de mogelijkheden. Had daardoor niet het gevoel, dat het alleen ging, om geld te verdienen. Kan dit bedrijf zeker aanraden!

Helemaal top!

Snel en degelijk

Perfect.

Vanaf de eerste contacten, tot de behandeling ( precies volgens afspraak } is alles perfect gedaan. Zeker ook een groot compliment voor de medewerker die thuis kwam, hij heeft alles goed en correct afgehandeld. Ook de duidelijke prijsopgave is iets wat je zelden zo tegenkomt. Petje af voor dit bedrijf.

Aardig, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Afspraak gemaakt na wat fotos te hebben verstuurd van garage ter inschatting van factuur. Meneer langs gekomen die wat vragen had beantwoord wb eventuele houtworm sporen binnenshuis. Meneer heeft vervolgens garage behandeld en netjes achter gelaten. Zeer vriendelijk, en vlotte hulp.

Vriendelijk, klantgericht

Zeer klantgericht bedrijf. Vriendelijke en duidelijke communicatie, houden zich aan de afspraken en leggen het proces goed uit.