snel, flexibel en professioneel

tijdens onze verbouwing helaas houtworm geconstateerd, Na telefonisch contact binnen een paar uur het behandelplan, prijs en datum bestrijding bekend. Zeer snelle en goede service. Bestrijding keurig en snel uitgevoerd.

super service

Goede service en communicatie! Prima werk geleverd.

Geen service en reactie na behandeling

Afspraak voor een behandeling was snel gemaakt en uitgevoerd. Echter nog steeds klachten en nu na diverse mailtjes geen enkele reactie. "Niet meer thuis"!!!

Komt de afgegeven garantie van 10 jaar niet na.

De mensen van de Houtwormcentrale geven niet thuis als er aanspraak word gemaakt op de garantie met certificaat 10 jaar dat er geen constructieve schade was geconstateerd.. De houtworm is bij ons helaas niet weg na controle na 9 maanden met als gevolg binnen een jaar na behandeling wel al constructieve schade. Nu al opgelopen tot 3000,00 euro schade. Herhaaldelijk verzocht een nieuwe behandeling te geven met vele telefoontjes en meerdere mails en 2x een aangetekende brief verstuurd. Reageren nergens op. Met basis van onze ervaring moet je met dit bedrijf geen zaken doen!

Snel, netjes, flexibel en vriendelijk!

Zeer vriendelijke en attente gast. Werkte snel en netjes. Deed gelukkig niet moeilijk over rotzooi in de kruipruimte (Mijn voorbereiding liet te wensen over). Dank je wel!

Zeer goede ervaring.

Houtworm laten behandelen op zolder. Goede communicatie met het bedrijf. Duidelijke offerte en er kon snel tot behandeling worden overgegaan. Behandeling uitgevoerd door een uiterste vriendelijke en meedenkende medewerker. Heeft kennis van zaken. Ik beveel het bedrijf zeker aan !!!!

Goede service en snel

Gewoon Top !

Hele aardige en professionele mensen

Duidelijke en eerlijke communicatie. Komen de afspraak zoals gemaakt perfect na. Ik zou ze iedereen aan willen bevelen die iets qua bedreigd nodig hebben.

Prettig

Goede service wordt via mail herinnerd aan onze afspraak en keurig op tijd gebeld voor aanvang klus door ik meen Meykel (sorry als ik je naam verkeerd spel) Keurig nette correcte man die zijn werk serieus neemt en er ook van aanpakken weet . Zeer aangenaam dat hij luisterde naar wat ons probleem was en uitlegde wat hij ging doen . Perfect geholpen kan niet beter Ga zo door Erik, Driebergen-Rijsenburg

Uitstekend!

Fijn contact vanaf het begin, ook bij geen gehoor goede responstijd met terug bellen. Eerlijke prijzen en snelle service. Zeker een aanrader !

Vriendelijk personeel

Goed geholpen voor de houtworm. Erg vriendelijk personeel!

Conform verwachting die in het eerste contact was gerezen.

Alles volgens afspraak uitgevoerd. Prettig contact met de uitvoerende persoon.

Na enige miscommunicatie werd ik goed geholpen bij mijn aanvraag. De bestrijder was vriendelijk en deed zijn werk super. Ik ben tevreden over de behandeling.

We hebben een goede ervaring met Houtworm Centrale B.V. gehad.

Het contact met de eigenaar, de heer Lucassen, was prettig en duidelijk. Ook zijn follow-up van telefoontjes en emails. De klus is zoals gepland op de dag geklaard en hopelijk zijn de houtwormen weg.

Helemaal super. Vriendelijk en snel

Afspraak en prijsopgave is snel geregeld.

super service!

Vanaf het eerste moment een prettig contact, ook toen, door corona de behandeling pas een tijd na de offerte werd uitgevoerd. Meedenkend en flexibel, dus wij raden de houtworm centrale van harte aan!

Als zeer goed

Prettig bedrijf, betaalbaar, net werk en correct. Zéér zeker een aanrader. Net afspraak gemaakt voor een andere woning om deze preventief te laten behandelen.

Goede service en communicatie! Prima werk geleverd.

Super vriendelijk en goed bedrijf

Netjes alles volgens de afspraak gedaan, ze werken erg goed en gestructureerd, alles is vlekkeloos gelopen van a tot z. Je krijgt ook garantie certificaat voor 10 jaar.

Van begin tot einde top

Houtwormschade is nooit fijn. Het eerste contact aan de telefoon was geruststellend. Er werd duidelijk uitgelegd wat ik zelf al kon doen. En dan de dag zelf: een half uur van tevoren een telefoontje was ook heel prettig. En dan het resultaat. Top. Fijn persoon, rustig en vriendelijk. Daar kan een "doe het zelf" pakket niet tegenop.

Samenwerking was weer Top!

Prima samenwerking en wederom snelle oplossing geboden. Prima bedrijf om mee samen te werken, staat niet voor niets op de shortlist bij Q4U Bouwconsultants BV.

Deskundig advies en snelle afhandeling conform afspraak

Snelle reactie na aanvraag met antwoord op vragen. Konden op basis van foto’s goed beoordelen wat de situatie was. Twee weken later was ik ingepland. Kwamen vroeger dan de aangegeven tijd. De situatie werd geïnspecteerd en de behandeling werd doorgenomen. Binnen een half uurtje was het werk klaar. Het was maar goed dat ik alle kasten had afgedekt met folie, want de vloeistof druppelt een beetje van het plafond. Na afronding werd keurig een garantiecertificaat overhandigd. De medewerker kwam ervaren, kundig en vriendelijk over. Hebben nog even gezellig staan praten.

prima!

Meteen bereikbaar, goed en vriendelijk overleg, duidelijke informatie, snelle efficiënte afspraken en zorgvuldige uitvoering van de afgesproken bestrijdingsmaatregel!

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Vriendelijke en duidelijke voorlichting/ informatie/inspectie vooraf. Reageren direct op overige vragen, zijn heel flexibel, komen op tijd en wikkelen alles vakkundig en correct af. Prijs /kwaliteit uitstekend. Wij zijn heel tevreden en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima, vriendelijke en tegemoetkomende service.

Voor de afspraak was er prima communicatie. De behandeling zelf is vlot en zonder overlast uitgevoerd. Contact met uitvoerende en organisatie was vriendelijk en correct. En alles voor een prima prijs!