We hebben een goede ervaring met Houtworm Centrale B.V. gehad.

Het contact met de eigenaar, de heer Lucassen, was prettig en duidelijk. Ook zijn follow-up van telefoontjes en emails. De klus is zoals gepland op de dag geklaard en hopelijk zijn de houtwormen weg.

Helemaal super. Vriendelijk en snel

Afspraak en prijsopgave is snel geregeld.

super service!

Vanaf het eerste moment een prettig contact, ook toen, door corona de behandeling pas een tijd na de offerte werd uitgevoerd. Meedenkend en flexibel, dus wij raden de houtworm centrale van harte aan!

Als zeer goed

Prettig bedrijf, betaalbaar, net werk en correct. Zéér zeker een aanrader. Net afspraak gemaakt voor een andere woning om deze preventief te laten behandelen.

Goed geholpen

Goede service en communicatie! Prima werk geleverd.

Super vriendelijk en goed bedrijf

Netjes alles volgens de afspraak gedaan, ze werken erg goed en gestructureerd, alles is vlekkeloos gelopen van a tot z. Je krijgt ook garantie certificaat voor 10 jaar.

Van begin tot einde top

Houtwormschade is nooit fijn. Het eerste contact aan de telefoon was geruststellend. Er werd duidelijk uitgelegd wat ik zelf al kon doen. En dan de dag zelf: een half uur van tevoren een telefoontje was ook heel prettig. En dan het resultaat. Top. Fijn persoon, rustig en vriendelijk. Daar kan een "doe het zelf" pakket niet tegenop.

Samenwerking was weer Top!

Prima samenwerking en wederom snelle oplossing geboden. Prima bedrijf om mee samen te werken, staat niet voor niets op de shortlist bij Q4U Bouwconsultants BV.

Deskundig advies en snelle afhandeling conform afspraak

Snelle reactie na aanvraag met antwoord op vragen. Konden op basis van foto’s goed beoordelen wat de situatie was. Twee weken later was ik ingepland. Kwamen vroeger dan de aangegeven tijd. De situatie werd geïnspecteerd en de behandeling werd doorgenomen. Binnen een half uurtje was het werk klaar. Het was maar goed dat ik alle kasten had afgedekt met folie, want de vloeistof druppelt een beetje van het plafond. Na afronding werd keurig een garantiecertificaat overhandigd. De medewerker kwam ervaren, kundig en vriendelijk over. Hebben nog even gezellig staan praten.

prima!

Meteen bereikbaar, goed en vriendelijk overleg, duidelijke informatie, snelle efficiënte afspraken en zorgvuldige uitvoering van de afgesproken bestrijdingsmaatregel!

Hele goede ervaringen met dit bedrijf. Vriendelijke en duidelijke voorlichting/ informatie/inspectie vooraf. Reageren direct op overige vragen, zijn heel flexibel, komen op tijd en wikkelen alles vakkundig en correct af. Prijs /kwaliteit uitstekend. Wij zijn heel tevreden en zullen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Prima, vriendelijke en tegemoetkomende service.

Voor de afspraak was er prima communicatie. De behandeling zelf is vlot en zonder overlast uitgevoerd. Contact met uitvoerende en organisatie was vriendelijk en correct. En alles voor een prima prijs!

Zeer snelle en goede service.

Na telefonisch contact binnen een paar uur het behandelplan, prijs en datum bestrijding bekend. Zeer snelle en goede service. Bestrijding keurig en snel uitgevoerd.

Snel, duidelijk, vakkundig en prettig.

Vanaf het eerste contact via de keuring, offerte en uitvoering erg prettig verlopen. Daarbij bleek de prijs vergeleken met andere offertes ook nog eens behoorlijk scherp. Aan te raden deze mannen van de Houtwormcentrale!

Goed en snel

Communicatie is goed, afspraak mbt tot tijd werd vooraf gewijzigd. Garantiebewijs werd uitgereikt en klaar. Tot over 5 jaar.

Helaas na behandeling vorig jaar opnieuw Boktor op dezelfde plek. Contact gezocht, werd serieus genomen en snel een garantiebezoek gepland. Tijdens bezoek kregen we duidelijke uitleg, en hebben ze alles voor de zekerheid nabehandeld. Nemen hun vak en ook zeker de garantie serieus Enige punt wat beter zou kunnen, klant tijdig informeren op moment dat het toch later wordt dan afgesproken.

Snel reagerende specialisten

Na het constateren van een houtwormprobleem werd de diagnose on-line bevestigd door de Houtworm centrale. De behandeling kon snel plaatsvinden door een correcte en nauwkeurig werkende specialist. Nu zijn we natuurlijk benieuwd naar het resultaat ....

Ik heb de samenwerking deskundig, daadkrachtig en flexibel ervaren.

Ik heb de Houtworm Centrale als een klantvriendelijk, deskundig en daadkrachtig bedrijf ervaren. Meedenkend en flexibel. De werkzaamheden zijn overeenkomstig de afspraken en netjes uitgevoerd.

Prima service en vriendelijke man.

De houtworm bestrijding is op een professionele en nette manier gedaan. De houtwormbestrijder was een vriendelijke man die zijn vak goed verstond. Kortom, prima werk

Snel, vriendelijk en professioneel

Bij het ontdekken van gaatjes en boormeel onder onze houten vloer zat de schrik er goed in, dus direct gebeld. De mensen van Houtworm Centrale stonden me telefonisch vriendelijk te woord met heldere uitleg. Op basis van foto's hebben we een strakke offerte gekregen, en een afspraak nog geen 5 dagen later. De bestrijder heeft zonder mopperen onze krappe en moeilijk toegankelijke kruipruimte behandeld en geeft een garantie af van 10 jaar.

KLANTVRIENDELIJK CONFORT PRIJS AFGEHANDELD

KLANTVRIENDELIJK GOEDE UITLEG VAN DE TE UITVOEREN WERKZAAMHEDEN.

Top Service, snel en klant & prijsvriendelijk

Vanaf het eerste contact met Houtworm centrale, niets dan een hoge mate van klantvriendelijk en snel anticiperen op mijn situatie. Na het aanleveren van wat foto's en de oppervlakte van het te vermoedelijk behandelen gedeelte, werd er snel een offerte afgeleverd. Aangezien ik een aantal bedrijven had benaderd, was de prijs wel erg verassend te noemen in combinatie met de wijze waarop ik te woord werd gestaan. De specialist die bij mij vandaag (donderdag 14-11-2021) langs kwam, bevestigde alleen maar mijn vermoeden, dat dit bedrijf gewoon de woorden professioneel, klant & prijsvriendelijk, hoog in het vaandel hebben staan. Niets anders dan lof voor de wijze waarop e.e.a is afgehandeld en ook nog een certificaat gekregen voor 10 jaar garantie. Ik kan dit bedrijf alleen maar aanbevelen en van mij krijgen zij een DIKKE 10!

Zeer goede service

Zeer goede service en goede communicatie. De zolder laten behandelen en heb hiervan amper hinder ondervonden. En erg punctueel! Ik zou hen zeker aanraden.

Snelle en professionele opvolging en afhandeling

Direct reactie op offerteverzoek, goede uitleg en opvolging, eenvoudig afspraak gemaakt, goede communicatie en afspraak perfect nagekomen.

Prima bedrijf dat zich aan de afspraken houdt

Plafond van grote schuur met balken grondig behandeld met vloeistof op permethrinbasis. 45 m2 bleek ca 2 uur werk. Hopelijk nu geen last meer van houtwormaantasting. Licht minpuntje. Na vertrek bleek een armatuur met tl buizen zwaar beschadigd. Het was correcter geweest om dat te melden.