Hele fijne, duidelijke instructie, met een goede vleug humor vertelt.

Een leuke prettige dag cursus gevolgd, fijne instructeur. Gedegen vakkennis en goede combi tussen zakelijkheid en ontspanning.

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Beheerder Brandmeld- & Ontruimingsalarminstallatie (BMI-OAI)
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Deskundig en veel informatie.

De cursus was heel goed geregeld en de docent zeer ervaren. Hij gaf goed uitleg en nam duidelijk de tijd om kennis over te dragen. Goede lunch en goed bereikbaar. Leerzame leuke dag geweest.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Een uitstekende cursus(leider) met een schat aan ervaring

Ik ben ronduit enthousiast over deze cursus, mede door de zeer plezierige wijze waarop de docent ons (verder) vertrouwd maakte met het scala aan onderwerpen. Het ging op een ontspannen wijze met de nodige diepgang bij het bewustwordingsproces, dat voorkomen beter is dan genezen en dat als er dan toch brand uitbreekt het van essentieel belang dat is dit vroegtijdig wordt gedetecteerd en gemeld ter voorkoming van schade aan mens, dier, milieu en alles wat daar mee samenhangt. Een cursus die ik een ieder van harte kan aanbevelen.

Waardevol, maar erg veei voor 1 dag

de cursus in een dag gegeven is erg vermoeiend. veel info om te onthouden, dat geeft concentratie problemen bij het te maken examen.

Goede cursus

Het was een drukke maar leerzame cursus

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Zeer leerzame dag, gedegen en plezierig door zeer ervaren Expert

De essentiële punten van brandveiligheid met praktijk voorbeelden en de nadruk over de systematiek met de rol van beheerder is echt goed duidelijk geworden. De noodzakelijke kennis is goed behandeld en werd heel plezierig over gebracht. Top

Cursus Goed

Goede cursus dag achter de rug. Lesmateriaal in orde, Catering aan de karige/zuinige kant

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Ik vond het erg leerzaam en werd goed uitgelegd

Goede cursus

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Goed was een leersame dag

Was een leerzame dag. Wat wel wat praktijk verwacht maar snap ook dat dat niet te doen is met zo veel verschillende systemen die er zijn.

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? N.v.t.

Positief en leerzaam.

We werden goed ontvangen en de docent deed het heel goed. Was educatief maar ook grappig.

prettige cursus

hele prettige cursus met goede uitleg van de docent

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Een leuke en leerzame dag

Er werden duidelijk uitleg gegeven over de onderwerpen die behandeld werden. Ook was de cursus leider erg enthousiast. Ik heb een duidelijk beeld gekregen van de gang van zaken over de brand/ ontruiming installaties.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

veel geleerd op een prettige manier.

Zeer enthousiaste cursusleider, die op een boeiende en zeer deskundige manier ons door deze materie heen loodste. Vanuit de praktijk veel voorbeelden die het ons duidelijker maakte. Kunnen we niet op een herhalingscursus komen?

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Duidelijk en prettige cursusleider.

Vond het een prettige cursus mede door de manier van de lesstof in te brengen.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Eindelijk een cursus die de hele dag interessant en goed verzorgt was!

Uitstekend ontvangst, fijne docent en een mooie cursus ruimte! Een goede verzorging over de gehele dag, inclusief een heerlijke lunch voor de innerlijke mens :-)

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Goede uitleg, service is uitstekend!

Een zeer positieve ervaring en zeker aan te raden. Instructeur Gerard van Gelder heeft een uitstekende klasikale cursus gegeven waarbij er genoeg ruimte was voor vragen/opmerkingen. De theorie is zeer duidelijk en op een leuke manier overgebracht. Tevens was de service ook erg goed! Zowel vooraf als tijdens de cursus.

Leuke cursus. Informatief.

Leuke cursus gevolgd. Brandmeldinstallatie Het mindere van de cursus was het uitgedraaide powerpoint blad. Deze had wat groter en beter leesbaar mogen zijn.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Duidelijk en straight to the point

Op een leuke maar ook leerzame manier heeft de docent de informatie gepresenteerd.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

vrij goede organisatie/catering; tijdbewaking (op het eind) kon beter

redelijk goede info vooraf (had wat uitgebreider mogen zijn ter betere voorbereiding); prijs/kwaliteitverhouding cursus als geheel goed; cursusleider capabel en in staat stof over te brengen; erg gezellig, heel vriendelijk en behulpzaam; mocht wat minder (lang) uitweiden bij bespreken van de stof; daardoor wat uitloop op het eind, terwijl verder de tijdbewaking/lengte pauzes juist heel goed was! catering voldoende/vrij goed; "middag"koffie had eerder gemogen ivm tijdsindeling; bereikbaarheid/parkeren goed;

prima les

Prima les met humor

• Cursuslokaal
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Prima verzorging.

Trainer was top. lunch wat karig en nogal laat.

• Cursuslokaal
  • Kunt u een toelichting geven op de onderdelen in de cursus die u verbeterd wilt zien? N.v.t.
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Kei goede en duidelijke lesuitleg!

De ervaring die ik met jullie had was de eerste en voelde goed. De lessen worden duidelijk uitgelegd en als je vragen had werd de tijd voor je genomen. Keep up the good work!!

Super docent

Perfect geregeld top leraar /docent veel geleerd en leuke dag gehad

hele goede uitleg!

goede ervaing

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Zeer goede service, leuke mensen en erg leerzaam.

Het was een leuke en leerzame dag. De docent is erg vakkundig en neemt voor elke cursist voldoende de tijd. Het lokaal zag er mooi uit, eveneens als de heerlijke lunch. Bedankt voor de leuke dag!

Zuidbaan 546 2841MD Moordrecht

Over UwBeheerderBrandmeldinstallatie.nl

Uw Beheerder Brandmeldinstallatie is een onafhankelijk bedrijf voor de uitvoering van de verplichte maandelijkse controle van uw brandmeldinstallatie conform de norm NEN 2654, ongeacht welk merk en type brandmeldinstallatie en onafhankelijk van het type object waarin de brandmeldinstallatie aanwezig is. Daarnaast verzorgd zij geregeld cursussen BMI-OAI om personeel op te leiden tot beheerder brandmeldinstallatie.