relexte dag met deskundig uitleg.

de dag zat goed in elkaar, met de juiste maatregelen in deze moeilijke tijd. deskundig uitleg van een aardige instructeur. cursus lokaal zag er heel netjes uit.

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Beheerder Brandmeld- & Ontruimingsalarminstallatie (BMI-OAI)
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Het was informatief en goed geregeld.

Het was een intensieve leerdag. Veel informatie, maar wel op een leuke spontane manier. Dat houdt het leuk! Productieve ervaring met een positief resultaat.

Overzichtelijk en leerzaam.

De gehele cursus was erg leerzaam. Leuk en duidelijk uitgelegd door de docent. Ik heb veel geleerd in deze dag.

Interessante cursus

Docent was zeer prettig om mee te maken. Prettige, ontspannen manier van uitleg. Niks overgeslagen. Tijd voor een grapje tussendoor. Al met al een zeer interessante, nuttige dag.

Duidelijk en snel

Goede leraar

Een pittige opleiding in zeer versneld tempo in een prettige omgeving. Een zeer ervaren leraar ( van Engelen ) die het allemaal mogelijk maakt. Een aanrader.

Geen op of aanmerkingen

redelijk

Goede cursus alleen de cursus ruimte was slecht verlicht. Leuke sfeer verlichting maar niet om les in te geven

Leuke en leerzame dag!

Een zeer leuke cursusdag gehad! Met dank aan de leuke docent die de lesstof met een glimlach heeft gebracht. Hierdoor bleef de lesstof ook goed hangen. En gewoon in 1x geslaagd!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Ga zo door top dag gehad

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? anders
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Het was een interessante, leerzame dag.

De dag was leerzaam interessant en vrij intensief. Soms een beetje droge stof, maar door de manier van vertellen van de docent was het goed te doen. Door de docent werd aan gegeven dat de cursus normaal in 2 dagen gegeven werd, maar nu alles op 1 dag. Dat vond ik een beetje jammer, want het was best veel en niet alle stof werd behandeld (volgens de docent). Halverwege de middag hadden er ook wat mensen moeite om de ogen open te houden ;). De lunch was overigens goed verzorgd!

Zeer leerzaam

Veel geleerd in een dag op een prettige manier

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Prettig, goed te volgen en een topdocent

Een groot deel van de lesstof was mij al bekend door mijn dagelijkse werkzaamheden met een BMI en OAI, alleen 'het papiertje' ontbrak. Ik dacht dan ook dat het een lange dag zou worden, maar dat werd het gelukkig niet. De docent maakte er een dag van met weliswaar veel herkenning en serieuze stukken, maar ook met veel humor. De situaties werden duidelijk toegelicht, er was voldoende ruimte voor vragen en daardoor werd de lange dag, eigenlijk een hele korte!

Prettige, leerzame dag

Duidelijke uitleg met steeds extra aandacht voor de onderwerpen waar het om draait. De anekdotes en verhalende vorm van de cursusleider maakt de toch wel droge stof interessant om te volgen.

Top! Cursus

Gezellig heel veel geleerd. Echt aan te raden. Goed les gegeven.

Interessant en leerzaam

De cursusleider kon e.e.a. prima overbrengen

Leerzame dag met entousiasme

Locatie goed bereikbaar en keurig verzorgd. Fijn was de samenvatting en oefenstof vooraf thuis te ontvangen ter voorbereiding. Instructeur heeft met volle overtuiging de veelheid aan materie aan ons overgebracht. Door enthousiasme en overtuiging een geslaagde dag gekregen. Ook is uitgebreid aan de inwendige mens gedacht. Een hele opgaaf alles in 1 dag en toch goed afgesloten met examen. Prettig om alvast voorlopige uitslag mee te krijgen.

Goede uitleg

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Een zeer leerzame cursus.

De cursus is zeer leerzaam, goede uitleg, niet saai en zeker aan te bevelen en zeer goede docent. Bedankt.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Een vruchtbaare dag vol met gezelligheid

prettig verlopen

fijne les, veel stof, maar goed uitgelegd.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

veel behandeld zonder dat het saai werd

De mensen waren vriendelijk, de docent had kennis van zaken en wist de gang er goed in te houden. Daardoor waren er geen saaie momenten en bleef het interessant.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Duidelijk, Overzichtelijke en een prettige manier van informatie overbrengen

Duidelijk, Overzichtelijke en een prettige manier van informatie overbrengen.

• Cursuslokaal N.v.t.
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Een goede cursus voor de praktijk van een beheerser brandmeldinstaltie

Op een aangename wijze en met interactie, de cursus beheerder brandmeldinstallatie gevolgd. Wens de powerpoint van de cursus te ontvangen

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Ik vond het een geweldige dag, erg leerzaam, met iemand die er veel verstand van heeft, het erg leuk en interessant bracht. Geweldige leerzame dag geweest.

Over UwBeheerderBrandmeldinstallatie.nl

Uw Beheerder Brandmeldinstallatie is een onafhankelijk bedrijf voor de uitvoering van de verplichte maandelijkse controle van uw brandmeldinstallatie conform de norm NEN 2654, ongeacht welk merk en type brandmeldinstallatie en onafhankelijk van het type object waarin de brandmeldinstallatie aanwezig is. Daarnaast verzorgd zij geregeld cursussen BMI-OAI om personeel op te leiden tot beheerder brandmeldinstallatie.