Droge theorie maar goed gebracht door de docent.

Door verhalen uit de praktijk werd het een interessante dag

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Beheerder Brandmeld- & Ontruimingsalarminstallatie (BMI-OAI)

Prima instructie

Waar een op zichzelf saai onderwerp toch op een manier gebracht wordt dat je een dag lang geboeid blijft.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Goede informatie op een hele prettige manier gebracht.

De docent heeft ons op een zeer prettige manier door alle materie meegenomen. Zijn praktijk ervaring en voorbeelden hadden een grote meerwaarde. De groep was zeer divers qua achtergrond maar dit heeft de cursus eerder verrijkt dan gecompliceerd.

Informatief

Een leerzame dag.

Goed en duidelijk

Lesstof werd goed en duidelijk behandeld. Leslokaal was vrij koud.

Duidelijk verhaal

Goede uitleg met veel praktische tips.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Hele leerzame cursus, een goede basis voor brandneheer.

Ik vond de training heel duidelijk en overzichtelijk. Goede uitleg, alle belangrijke punten komen aan bod. Ik vond het wel wat lang, sommige dingen mogen van mij wat rapper. Verder alleen maar positief.

Vakwerk

Van te voren een samenvatting van de cursus gekregen. Dit is voor mensen die al de afkortingen en begrippen niet kennen heel gemakkelijk. Je kan de stof dan doorlezen. De cursus was door het coronavirus een keer uitgesteld, wat meer voorbereidingstijd geeft. Voor iemand die de begrippen niet kent erg gemakkelijk, en ik zou dat zeker ook aanbevelen. De cursusdag is erg goed. De cursusleider geeft een goede uitleg en praktische voorbeelden. Ook de koffie en lunchpauzes zijn qua tijd prima. Het examen is (als je de stof goed gelezen hebt, en goed geluisterd) heel goed te doen. Mijn complimenten voor het geheel.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Een cusrus om aan te bevelen

Een zeer intensieve dag met veel informatie met een perfecte cursusleider . Top

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Leuke, leerzame en interactieve cursus

Docent gaf leerzame praktijk voorbeelden die aangevuld met de theorie een goed beeld gaf wat wij dadelijk gaan uitvoeren

leerzaam en duidelijk

lesstof en uitleg waren overzichtelijk en leerzaam docent nam ook de tijd en er was ruimte voor inhoudelijke discussie.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

cursus was zeer leerzaam, waarbij ik nuttige kennis heb verkregen

Een cursus die door een deskundig persoon werd gegeven. Ik heb er veel van opgestoken en de kennis kan ik vast in de praktijk toepassen. de docent was een prettig persoon.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Ik vond een leerzame cursus

Ik was erg tevreden over de instructeur het is veel informatie maar ik ben vrijwel heel de dag geboeid geweest.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Enthousiasme van leerkracht werkt aanstekelijk

Lesstof wordt in duidelijke Jip en Janneke tekst en taalgebruik uitgelegd.

Zeer goede lessen

Fijne cursus. Goede uitleg

Goed geregeld

Goede ervaring

• Cursuslokaal
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Heldere uitleg met positief resultaat

een zeer goede opleiding. Wel jammer dat de praktijkopdrachten niet uitgevoerd moeten worden. Het lesboek hebben we ook nauwelijk open gehad. De ervaring van de instructeur zorgde er echter voor dat dit niet nodig was.

pittig, maar leerzaam

De één dag cursus was te veel info voor één dag. Zou advieseren om de twee daagse cursus te nemen.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Leerzame cursus en onwijs leuke docent

Gisteren een BMI cursus gevolgd bij Uw Beheerder Brandmeldinstallatie. De docent is in staat gebleken om van de -soms droge- stof iets heel interessants te maken. Geslaagd met een 9!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

NIBHV - Beheer BMI gevolgd. Wat een erg prettige dag met een goede, maar vooral niet te formele aanpak. De persoonlijke uitleg en ervaringen die gedeeld werden, hebben meegeholpen aan het resultaat. Uiteraard was verder alles top geregeld door UwBeheerderBrandmeldinstallatie.nl die ons goed verzorgden.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

rustig door de lesstof heen gepraat de hele dag met vervolgens een examen aan t eind van de dag, al met al relaxte cursus!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Leuk, informatief en ontspannen sfeer

Een leuke ontspannen training. Op een duidelijke enthousiaste manier verteld door Gerard. Gerard is een goede trainer, die visueel enigszins ingewikkelde materie toch gemakkelijk duidelijk kan uitleggen. Een puntje wellicht te verbetering is dat hij wellicht minder over zijn eigen ervaring kan praten, maar meer vragen naar de ervaringen van de cursisten. Hierdoor maak je het persoonlijk en interactiever. Uiteindelijk een goede training en een zeer geslagen dag gehad. Bedankt Gerard!

Professioneel en boeiend!

Uiterst kundige docent die de iedereen gedurende de hele dag wist te boeien. Geen saai moment meegemaakt, iedereen is dan ook met goede cijfers geslaagd. Keurig netjes verzorgd met goed lesmateriaal en prima lunch, ook de Covid-19 maatregelen waren professioneel opgevolgd.

Duidelijk verhaal

Veel lesstof,op een leuke manier goed gebracht!

heel leerzaam,interessant,alles goed uitgelegt

heel leerzaam,interessant,alles goed uitgelegt goede deskundige docent,heel aardig was een fijne leerrijke cursus

Over UwBeheerderBrandmeldinstallatie.nl

Uw Beheerder Brandmeldinstallatie is een onafhankelijk bedrijf voor de uitvoering van de verplichte maandelijkse controle van uw brandmeldinstallatie conform de norm NEN 2654, ongeacht welk merk en type brandmeldinstallatie en onafhankelijk van het type object waarin de brandmeldinstallatie aanwezig is. Daarnaast verzorgd zij geregeld cursussen BMI-OAI om personeel op te leiden tot beheerder brandmeldinstallatie.