goede uitleg

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Beheerder Brandmeld- & Ontruimingsalarminstallatie (BMI-OAI)

Top cursus

De trainer wist aan de hand van leuke anekdotes de stof boeiend te maken. Dit werd op een humoristische maar duidelijk manier gedaan. Ook al zou de helft van de anekdotes verzonnen zijn, dan was dit nog een hele goede manier van lesgeven. Het was duidelijk dat de trainer veel praktijkervaring had.

Prima!

Goede ervaren instructeur! Geen moment saai!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Prima belang van onderhoud werd duidelijk gemaakt

Gerard gaf de belangrijke punten de nadruk Goede voorbeelden , duidelijke uitleg

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Het was een leuke en leerzame cursus

De leerstof werd op een leuke en begrijpelijke manier gegeven.

Zinvol leerzaam leuk

Top docent. Positieve fijne man. Duidelijke uitleg, goede voorbeelden. Zinvol leerzaam leuke dag. Vooraf alles duidelijk, ik had van te voren lesprogramma ontvangen. Goede opvang, lunch. Bedankt!!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Droge theorie maar goed gebracht door de docent.

Door verhalen uit de praktijk werd het een interessante dag

Prima instructie

Waar een op zichzelf saai onderwerp toch op een manier gebracht wordt dat je een dag lang geboeid blijft.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Goede informatie op een hele prettige manier gebracht.

De docent heeft ons op een zeer prettige manier door alle materie meegenomen. Zijn praktijk ervaring en voorbeelden hadden een grote meerwaarde. De groep was zeer divers qua achtergrond maar dit heeft de cursus eerder verrijkt dan gecompliceerd.

Informatief

Een leerzame dag.

Goed en duidelijk

Lesstof werd goed en duidelijk behandeld. Leslokaal was vrij koud.

Duidelijk verhaal

Goede uitleg met veel praktische tips.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Hele leerzame cursus, een goede basis voor brandneheer.

Ik vond de training heel duidelijk en overzichtelijk. Goede uitleg, alle belangrijke punten komen aan bod. Ik vond het wel wat lang, sommige dingen mogen van mij wat rapper. Verder alleen maar positief.

Vakwerk

Van te voren een samenvatting van de cursus gekregen. Dit is voor mensen die al de afkortingen en begrippen niet kennen heel gemakkelijk. Je kan de stof dan doorlezen. De cursus was door het coronavirus een keer uitgesteld, wat meer voorbereidingstijd geeft. Voor iemand die de begrippen niet kent erg gemakkelijk, en ik zou dat zeker ook aanbevelen. De cursusdag is erg goed. De cursusleider geeft een goede uitleg en praktische voorbeelden. Ook de koffie en lunchpauzes zijn qua tijd prima. Het examen is (als je de stof goed gelezen hebt, en goed geluisterd) heel goed te doen. Mijn complimenten voor het geheel.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Een cusrus om aan te bevelen

Een zeer intensieve dag met veel informatie met een perfecte cursusleider . Top

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Leuke, leerzame en interactieve cursus

Docent gaf leerzame praktijk voorbeelden die aangevuld met de theorie een goed beeld gaf wat wij dadelijk gaan uitvoeren

leerzaam en duidelijk

lesstof en uitleg waren overzichtelijk en leerzaam docent nam ook de tijd en er was ruimte voor inhoudelijke discussie.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

cursus was zeer leerzaam, waarbij ik nuttige kennis heb verkregen

Een cursus die door een deskundig persoon werd gegeven. Ik heb er veel van opgestoken en de kennis kan ik vast in de praktijk toepassen. de docent was een prettig persoon.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Ik vond een leerzame cursus

Ik was erg tevreden over de instructeur het is veel informatie maar ik ben vrijwel heel de dag geboeid geweest.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Enthousiasme van leerkracht werkt aanstekelijk

Lesstof wordt in duidelijke Jip en Janneke tekst en taalgebruik uitgelegd.

Zeer goede lessen

Fijne cursus. Goede uitleg

Goed geregeld

Goede ervaring

• Cursuslokaal
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Heldere uitleg met positief resultaat

een zeer goede opleiding. Wel jammer dat de praktijkopdrachten niet uitgevoerd moeten worden. Het lesboek hebben we ook nauwelijk open gehad. De ervaring van de instructeur zorgde er echter voor dat dit niet nodig was.

pittig, maar leerzaam

De één dag cursus was te veel info voor één dag. Zou advieseren om de twee daagse cursus te nemen.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Leerzame cursus en onwijs leuke docent

Gisteren een BMI cursus gevolgd bij Uw Beheerder Brandmeldinstallatie. De docent is in staat gebleken om van de -soms droge- stof iets heel interessants te maken. Geslaagd met een 9!