cursus was zeer leerzaam, waarbij ik nuttige kennis heb verkregen

Een cursus die door een deskundig persoon werd gegeven. Ik heb er veel van opgestoken en de kennis kan ik vast in de praktijk toepassen. de docent was een prettig persoon.

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Beheerder Brandmeld- & Ontruimingsalarminstallatie (BMI-OAI)
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Ik vond een leerzame cursus

Ik was erg tevreden over de instructeur het is veel informatie maar ik ben vrijwel heel de dag geboeid geweest.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Enthousiasme van leerkracht werkt aanstekelijk

Lesstof wordt in duidelijke Jip en Janneke tekst en taalgebruik uitgelegd.

Zeer goede lessen

Fijne cursus. Goede uitleg

Goed geregeld

Goede ervaring

• Cursuslokaal
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Heldere uitleg met positief resultaat

een zeer goede opleiding. Wel jammer dat de praktijkopdrachten niet uitgevoerd moeten worden. Het lesboek hebben we ook nauwelijk open gehad. De ervaring van de instructeur zorgde er echter voor dat dit niet nodig was.

pittig, maar leerzaam

De één dag cursus was te veel info voor één dag. Zou advieseren om de twee daagse cursus te nemen.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Leerzame cursus en onwijs leuke docent

Gisteren een BMI cursus gevolgd bij Uw Beheerder Brandmeldinstallatie. De docent is in staat gebleken om van de -soms droge- stof iets heel interessants te maken. Geslaagd met een 9!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

NIBHV - Beheer BMI gevolgd. Wat een erg prettige dag met een goede, maar vooral niet te formele aanpak. De persoonlijke uitleg en ervaringen die gedeeld werden, hebben meegeholpen aan het resultaat. Uiteraard was verder alles top geregeld door UwBeheerderBrandmeldinstallatie.nl die ons goed verzorgden.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

rustig door de lesstof heen gepraat de hele dag met vervolgens een examen aan t eind van de dag, al met al relaxte cursus!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Leuk, informatief en ontspannen sfeer

Een leuke ontspannen training. Op een duidelijke enthousiaste manier verteld door Gerard. Gerard is een goede trainer, die visueel enigszins ingewikkelde materie toch gemakkelijk duidelijk kan uitleggen. Een puntje wellicht te verbetering is dat hij wellicht minder over zijn eigen ervaring kan praten, maar meer vragen naar de ervaringen van de cursisten. Hierdoor maak je het persoonlijk en interactiever. Uiteindelijk een goede training en een zeer geslagen dag gehad. Bedankt Gerard!

Professioneel en boeiend!

Uiterst kundige docent die de iedereen gedurende de hele dag wist te boeien. Geen saai moment meegemaakt, iedereen is dan ook met goede cijfers geslaagd. Keurig netjes verzorgd met goed lesmateriaal en prima lunch, ook de Covid-19 maatregelen waren professioneel opgevolgd.

Duidelijk verhaal

Veel lesstof,op een leuke manier goed gebracht!

heel leerzaam,interessant,alles goed uitgelegt

heel leerzaam,interessant,alles goed uitgelegt goede deskundige docent,heel aardig was een fijne leerrijke cursus

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

relexte dag met deskundig uitleg.

de dag zat goed in elkaar, met de juiste maatregelen in deze moeilijke tijd. deskundig uitleg van een aardige instructeur. cursus lokaal zag er heel netjes uit.

• Cursuslokaal
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Het was informatief en goed geregeld.

Het was een intensieve leerdag. Veel informatie, maar wel op een leuke spontane manier. Dat houdt het leuk! Productieve ervaring met een positief resultaat.

Overzichtelijk en leerzaam.

De gehele cursus was erg leerzaam. Leuk en duidelijk uitgelegd door de docent. Ik heb veel geleerd in deze dag.

Interessante cursus

Docent was zeer prettig om mee te maken. Prettige, ontspannen manier van uitleg. Niks overgeslagen. Tijd voor een grapje tussendoor. Al met al een zeer interessante, nuttige dag.

Duidelijk en snel

Goede leraar

Een pittige opleiding in zeer versneld tempo in een prettige omgeving. Een zeer ervaren leraar ( van Engelen ) die het allemaal mogelijk maakt. Een aanrader.

Geen op of aanmerkingen

redelijk

Goede cursus alleen de cursus ruimte was slecht verlicht. Leuke sfeer verlichting maar niet om les in te geven

Leuke en leerzame dag!

Een zeer leuke cursusdag gehad! Met dank aan de leuke docent die de lesstof met een glimlach heeft gebracht. Hierdoor bleef de lesstof ook goed hangen. En gewoon in 1x geslaagd!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Ga zo door top dag gehad

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? anders
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Het was een interessante, leerzame dag.

De dag was leerzaam interessant en vrij intensief. Soms een beetje droge stof, maar door de manier van vertellen van de docent was het goed te doen. Door de docent werd aan gegeven dat de cursus normaal in 2 dagen gegeven werd, maar nu alles op 1 dag. Dat vond ik een beetje jammer, want het was best veel en niet alle stof werd behandeld (volgens de docent). Halverwege de middag hadden er ook wat mensen moeite om de ogen open te houden ;). De lunch was overigens goed verzorgd!