Fantastische cursus gehad

Inhoudelijk een goede en uitgebreide cursus mogen volgen

• Cursuslokaal
  • Welke cursus heeft u gevolgd? Beheerder Brandmeld- & Ontruimingsalarminstallatie (BMI-OAI)
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

De docent waar we les van kregen vertelde het op een leuke manier waardoor alles goed bleef hangen

Prima locatie en docent

Net lokaal, alles voorzien. Natje droogje goed voorzien, fijne docent met veel praktijkkennis.

Leerzaam

Veel droge stof, echter door de manier van lesgeven is dit als prettig ervaren.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Een goed en leerzame dag

Ik heb die dag ervaren als heel leerzaam. Het was goed te volgen en de docent vertelde alles goed duidelijk uit,

Verzorgd en duidelijk

Instructeur helemaal top, accomodatie netjes en lunch is goed verzorgd.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Goed, duidelijk en een leerzame ervaring.

Leerzaam!

Voor mijn werkplek deze cursus mogen volgen. In het begin even zoekende aangezien ik niet de voorkennis had. De docent heeft het heel goed uitgelegd en met zijn verhaaltjes blijft het goed te volgen en te begrijpen, zelfs voor mensen die totaal geen kennis hebben van brandmeldinstallaties zoals ik. Na de cursus nog wel kijken op de werkplek hoe te werk te gaan. Intensieve maar leerzame dag.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Perfect, docent heeft alles zeer goed uitgelegd

De docent heeft alles goed uitgelegd, de stof luchtig en begrijpelijk verteld. Lokatie was goed, koffie en lunch perfect.

goed en duidelijk onderwezen

heb een boel geleerd alleen vond ik het een hele zit en voor iemand die al een tijdje niet meer in de schoolbanken heb gezeten

• Cursuslokaal
  • Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? N.v.t.

Duidelijke en overzichtelijke cursus

Er wordt heel duidelijk en rustig uitleg gegeven.

zinvol en nuttig

duidelijk uitleg van het geheel en een prettige sfeer in de groep.

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Goed verzorgd, goede trainer, duidelijk uitgelegd

Fijne cursus gehad!

Veel geleerd, ook veel voorbeelden behandeld waardoor het uiteindelijk erg interessant was. Ik wist van te voren niet dat er zoveel kwam kijken bij branmeld- en ontruimingsalarminstallaties.

Uitstekende

Uitstekende

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Deze man mag nooit met pensioen.. wat een geweldenaar. Ik heb al heel wat trainingen en cursussen gedaan maar deze stak er met kop en schouders boven uit. Mvg peter sanstra Technisch manager Lot66 breda

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Ja

Deze toch wel droge stof werd met passie interessant gemaakt

Men wist ook de minder gedesinteresseerde goed bij het onderdeel te betrekken.

ik heb leuke dag gehad

ik heb een leuke gehad

Prima cursus!

Cursusdag was prima! Goed verzorgd, gepassioneerde cursusleider en centrale ligging van de locatie. Geslaagde dag.

goede uitleg

Top cursus

De trainer wist aan de hand van leuke anekdotes de stof boeiend te maken. Dit werd op een humoristische maar duidelijk manier gedaan. Ook al zou de helft van de anekdotes verzonnen zijn, dan was dit nog een hele goede manier van lesgeven. Het was duidelijk dat de trainer veel praktijkervaring had.

Prima!

Goede ervaren instructeur! Geen moment saai!

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Prima belang van onderhoud werd duidelijk gemaakt

Gerard gaf de belangrijke punten de nadruk Goede voorbeelden , duidelijke uitleg

• Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen? Nee

Het was een leuke en leerzame cursus

De leerstof werd op een leuke en begrijpelijke manier gegeven.

Zinvol leerzaam leuk

Top docent. Positieve fijne man. Duidelijke uitleg, goede voorbeelden. Zinvol leerzaam leuke dag. Vooraf alles duidelijk, ik had van te voren lesprogramma ontvangen. Goede opvang, lunch. Bedankt!!

Over UwBeheerderBrandmeldinstallatie.nl

Uw Beheerder Brandmeldinstallatie is een onafhankelijk bedrijf voor de uitvoering van de verplichte maandelijkse controle van uw brandmeldinstallatie conform de norm NEN 2654, ongeacht welk merk en type brandmeldinstallatie en onafhankelijk van het type object waarin de brandmeldinstallatie aanwezig is. Daarnaast verzorgd zij geregeld cursussen BMI-OAI om personeel op te leiden tot beheerder brandmeldinstallatie.