Netjes en correct bedrijf doen wat ze zeggen

Netjes een offerte gehad met 2 mogelijkheden. Waar uit je kan kiezen. Zeer netjes behandeld en goed gemonteerd. Top bedrijf en niet duur

uitmuntend!

omdat ze kundig en netjes werken, wij zijn erg tevreden!

Top bedrijf. Voeren de werken uit zoals gepland. Ondernemer weet waarover hij praat. Na plaatsing ui

Zie hierboven.

Zeer tevreden aan te bevelen

Keurig werk zeer tevreden en keurig verzorgd wij genieten van onze mooie Mag altijd mensen laten komen kijken Groetjes fam Roomer.

Super service

Snelle offerte Snelle levering Snelle montage Niet 1. Puntje van negativiteit

Prima prijs kwaliteit

Op alle fronten tevreden!

Alles uitstekend uitgevoerd naar voorbeeld van de offerte. Prima resultaat. Uitgevoerd op heel prettige wijze en sfeer. Geen enkel minpuntje wat mij betreft!

Uitstekende service.

Ik heb een prachtige overkapping laten zetten door deze mannen. Waar andere zeiden dat het niet mogelijk was gezien de minimale ruimte tussen het raamkozijn en de dakgoot hadden deze mannen daar een prima oplossing voor. Ze denken mee en in oplossingen, die ook nog verantwoord zijn. Het resultaat is prachtig! Ondanks de vele regen die viel op de dag dat zij aan het werk gingen heb ik geen enkele klaagzang gehoord. Er werd gewerkt, en kwaliteit geleverd. Ik beveel dit bedrijf iedereen aan!

Vakman en goede service

Rolluiken besteld voorzijde huis. Rolluik voor beneden snel binnen maar dat voor boven is drie keer teruggestuurd naar de leverancier. Gelukkig kwam hij het luik voor beneden alvast monteren. Zeer professioneel en service gericht. 1 klein puntje, gruis van boorwerkzaamheden is niet opgeruimd.

Prima service en advies!

Vriendelijke ontvangst, goed advies en netjes en volgens afspraak gevoerd en gemonteerd.

Uitstekend!

Klantvriendelijk, nette afwerking. Meedenken over onze ideeën betreft tuinkamer. Alles is mogelijk!

Helder en klantgericht

Ons terras is klaar voor de zomer. Mooie terrasoverkapping met verlichting laten plaatsen zonder verassingen. Deze mannen gaan secuur te werk. Aanrader!!

Prima uitvoering van gemaakte afspraken. PMA heeft een persoonlijk en klantgerichte uitstraling en weten details te benoemen om de klant te helpen een goede keus te maken.

Heel fijn zaken doen

• Betrouwbaarheid

Paul weet waar hij over praat en weet zo het beste resultaat te behalen. Bij deze dan ook het cijfer voor het beste resultaat. Een wel verdiende 10!!!

• Betrouwbaarheid

Ik vindt het een voordeel dat er geen vooraf kosten betaald hoeft te worden. Wij zijn zeer te spreken over PMA Montage en bevelen deze zeker aan bij onze kennisen.

• Betrouwbaarheid

Vanaf het eerste contact een goed gevoel over PMA-Montage. Goede voorlichting en tips over de mogelijkheden. komt de afspraken na en levert goede service.

• Betrouwbaarheid

Wij hadden aan veel bedrijven offertes op gevraagd en PMA montage was gewoon de goedkoopste. Ook was er nog even een mis verstand wat bij mij zelf was ontstaan toen heb ik Paul van PMA montage gecontacteerd en hij stelde mij gerust en beloofde mij dat het er allemaal super uit ging zien. Met veel spanning zat ik te wachten en helaas toen de mannen bezig waren met de boel te installeren moest ik gaan werken. Toen ik in de avond thuis kwam moest ik Paul echt gelijk geven het ziet er super mooi uit ben erg tevreden over de kleur en achteraf blij dat het mis verstand was ontstaan want anders hadden wij een dubbel kleurige rolluik en gelukkig een egaal blauwe. Wij kunnen weer lekker in het donker slapen. Ik raad het iedereen aan om via PMA montage rolluiken te bestellen wat een super service en wat een vakmannen. Dit is verteld door een hele blije klant

• Betrouwbaarheid

Pma luistert heel goed naar de klant. En komen hun woord na. Ze nemen de tijd voor hun klanten. Helemaal TOP!

• Betrouwbaarheid

Rolluik bij CSBZ kapot gegaan door slechte montage door andere leverancier ( had even geen tijd om te komen). PMA Montage gebeld en binnen een dag geregeld met betere brede geleiders perfect geregeld !!

• Betrouwbaarheid

Pma werkt met uitstekende materialen tegen een goede prijs zijn zeer kundig in montage en hebben overal een oplossing voor bedankt mannen !!

• Betrouwbaarheid

goede en snelle service en prima rolluiken

Gewoon goed

Klein Frankrijk 27 B

4461ZN Goes

Over PMA-Montage

Alles voor zorgeloos buitenleven Steeds meer woningeigenaren willen niet alleen van hun huis, maar ook van hun tuin genieten. En dat het liefst zo vaak en comfortabel mogelijk. Naast serres winnen de tuinkamers en uitbouwen de laatste jaren aan populariteit. Dit is de ideale oplossing om optimaal te genieten van je tuin. Bij PMA-Montage in Goes vind je alles voor zorgeloos buitenleven: van zonwering en rolluiken tot veranda’s en complete tuinkamers. Bestand tegen ‘Zeeuws weer’ Het assortiment van PMA-Montage is zelf samengesteld. Daarbij houden wij nadrukkelijk rekening met de invloeden van weer en wind in Zeeland. “Met name de kwaliteit van de lak Wij nodigen u van harte uit.