Opnieuw een goed afgeronde vordering

Met hulp van Intercash Kampen lukt het ons deze week al 2 keer om een moeilijk inbare vordering binnen te krijgen. Hartelijk dank Schuurhuis BV Oldebroek

Zeer professioneel

Super snel en vooral zeer professionel geholpen.

Snel, prettig en adequate afhandeling van zaken. Een aanrader!

Gelukkig hebben wij niet vaak dat onze klanten niet kunnen/willen betalen. Maar mocht dat zo zijn, dan schakelen wij Intercash in, en wordt er dezelfde dag nog gehandeld. Een zorg minder, en erg prettig en duidelijk. Robert van der Vegt/Van der Vegt schilderwerken BV

Goede partij en strak georganiseerd, resultaat gericht

Mijn ervaring met Johan Hooisma is positief, ter zake deskundig, adequaat, accuraat en persoonlijk betrokken. Doormiddel van hun tussenkomst is de incasso tot een vlotte en succesvolle afhandeling gekomen. Aanbevelingswaardig.

Mijn ervaring van de vorige keer is perfect.

Ik had binnen een week het geld op mijn rekening.

Intercash heeft sinds een jaar onze incasso zaken in beheer. Nog nooit zijn de zaken voor ons zo accuraat en professioneel opgepakt als nu bij Intercash. De communicatie correct en veelvuldig en tot nu toe geven ze de juiste adviezen voor de voor ons te nemen beslissingen aangaande het incassotraject.

• Betrouwbaarheid

Zeer prettige samenwerking, deskundig en professioneel. mailadres inmiddels alie.bleumink@dssmith.com

snel, accuraat en correct

• Betrouwbaarheid

Wij hebben onlangs voor onze stichting een vordering uit handen gegeven bij Intercash. Door hun aanpak stond het geld snel op onze rekening. Hier waren wij heel blij mee.

Over Intercash

SNEL UW GELD VIA DE INCASSOSPECIALISTEN EN JURIST VAN INTERCASH Liggen er onbetaald gebleven facturen op uw bureau van meer dan een jaar oud? Wordt het steeds lastiger om facturen te voldoen, doordat betalingen van klanten uitblijven? Of ontbreekt zicht op uw debiteuren met alle liquiditeitsrisico’s van dien? Intercash incasso en juristen biedt een passende oplossing. Klanten weten Intercash incasso en juristen vanuit heel Nederland te vinden. Ons werkgebied is dus niet alleen kampen en omgeving, maar geheel Nederland. SNEL UW GELD VIA DE INCASSOSPECIALISTEN EN JURIST VAN INTERCASH. Liggen er onbetaald gebleven facturen op uw bureau van meer dan een jaar oud? Wordt het steeds lastiger om facturen te voldoen, doordat betalingen van klanten uitblijven? Of ontbreekt zicht op uw debiteuren met alle liquiditeitsrisico’s van dien? Intercash incasso en juristen biedt een passende oplossing. Klanten weten Intercash incasso en juristen vanuit heel Nederland te vinden. Ons werkgebied is dus niet alleen kampen en omgeving, maar geheel Nederland. INCASSO BUREAU MET DE NIEUWSTE METHODEN De meeste incassobureaus en deurwaarders sturen brieven en bellen naar de debiteuren. Omdat brieven vaak aan de kant worden gelegd en blijft liggen op de bekende stapel en debiteuren vaak de telefoon niet opnemen omdat ze een incassobureau verwachten, gaan de incassojuristen van Intercash een paar stappen verder! Wij benaderen uw debiteur via het door ons ontwikkelde nieuwste incassosysteem, waarbij wij slim gebruik maken van verschillende sociale media platformen, waaronder WhatsApp. Ons nieuwste systeem monitort continu of uw debiteur online is en verstuurt dan een bericht en een veilig betaallink, zodat uw debiteur gemakkelijk en snel kan betalen om van onze drukmiddelen af te zijn.