Doortastend op een plezierige manier

Intercash streeft debiteurenincasso op een commerciële wijze na. Intercash denkt constructief mee met zowel de klant als de leverancier en probeert waar mogelijk een zo passend mogelijk oplossing voor beide partijen te vinden om de facturen betaald te krijgen. Een plezierige benadering van de debiteur maar bij onwil treden ze doortastend en vasthoudend op.

Professioneel, persoonlijk en effectief.

Clip4you Naambadges maakt gebruik van Intercash op het moment dat betalingsherinneringen geen resultaat opleveren. Gelukkig is dit niet vaak nodig, maar als het wel nodig is blijkt dit zeer effectief.

Betrokken en doortastend

Al jaren lang maken wij van de diensten van Intercash gebruik voor klanten die wel kunnen maar niet willen betalen. Intercash handelt dit netjes maar zeer volhardend af. Ze proberen je uit handen te nemen wat ze kunnen.

Duidelijk en resultaatgericht.

Onze ervaringen met Intercash zijn positief. Hoe groot of klein de vordering ook is, er wordt door Johan & Johan met grote betrokkenheid gehandeld. Daarbij wordt de langetermijnrelatie die wij met klanten hebben en willen behouden, niet uit het oog verloren.

Dankzij de goede aanpak van dit bedrijf had ik mijn geld snel op mijn rekening. En wat ik nog het aller belangrijkste vindt: ik heb mijn klant behouden!

Altijd persoonlijk en direct contact en ter zake.

Prettig om continue met hetzelfde aanspreekpunt contact te hebben. Afhandeling prettig en nuchter.

Heren zijn gefocust en resultaatgericht, daar houd ik van!

Als Administrateur van IJsselpersoneel uit Kampen zeer goede ervaringen met beide heren. Ze zijn gedreven, gefocust en communicatief sterk. Samen met ons gaan ze op zoek naar resultaat!

Zeer deskundig, professioneel en laagdrempelig

We willen Intercash zeker aanbevelen omdat ze deskundig zijn met goede professionele samenwerking en duidelijke communicatie.

Betrouwbare partner voor incassotrajecten en juridisch advies

duidelijk, professioneel en effectief

Ik had binnen een week het gewenste resultaat.

Een goede club om mee samen te werken.

Intercash is een professioneel bedrijf waar medewerkers klantgericht ervoor zorgen dat de factuur wordt betaald. De keren dat wij Intercash hebben ingeschakeld, zijn voor ons succesvol geweest. Ook hebben zij ons geadviseerd in het opstellen van de algemene voorwaarden ten aanzien van incasso.

Zeer tevreden!!

Wij zijn zeer tevreden over INTERCASH. Goede communicatie, Goed advies en een juiste handelwijze .

Komen hun afspraken na

Diverse opdrachten uit besteed aan Intercash. Opdrachten worden snel en adequaat uitgevoerd. Ben zeer tevreden over Intercash.

De zaken worden goed opgelost

Bus Handelmij doet al ruim twintig de probleemvorderingen met Intercash oplossen, en ondanks dat het een kleine onderneming is bijten ze zich vast in de vorderingen die in de meeste gevallen goed opgelost worden. De heren Hooisma en Tukker plegen voor verdere stappen in het Incasso traject altijd telefonisch overleg met ons, hetgeen wij zeer waarderen.

ZEER GOED.

IK HEB 25 JAAR EEN PARKEERGARAGE MET GARAGEBOXEN IN KAMPEN, IK HEB ENKELE MALEN KLANTEN GEHAD MET BETALINGS PROBLEMEN, NA DIVERSE WAARSCHUWINGEN GEEF IK HET UIT HANDEN, AAN INTERCASH INCASSO EN JURIDISCH ADVIES VLOEDDIJK 140 KAMPEN TEL; 038-3326309. IK BEN 100 PROCENT TEVREDEN OVER DIT BEDRIJF, SNELLE AFHANDELING VAN HET PROBLEEM, HEREN HARTELIJK DANK VOOR DE SNELLE SERVICE, HOOGACHTEND PARKEERGARAGE CENTRAAL TEL; 06-50569610.

doorzetters

geven niet snel op ook niet bij kleinere bedragen

Keurige en snelle incasso

Onze ervaringen met Intercash zijn zonder uitzondering positief. Er wordt vlot actie ondernomen, goed gecommuniceerd en keurig afgehandeld.

Opnieuw een goed afgeronde vordering

Met hulp van Intercash Kampen lukt het ons deze week al 2 keer om een moeilijk inbare vordering binnen te krijgen. Hartelijk dank Schuurhuis BV Oldebroek

Zeer professioneel

Super snel en vooral zeer professionel geholpen.

Snel, prettig en adequate afhandeling van zaken. Een aanrader!

Gelukkig hebben wij niet vaak dat onze klanten niet kunnen/willen betalen. Maar mocht dat zo zijn, dan schakelen wij Intercash in, en wordt er dezelfde dag nog gehandeld. Een zorg minder, en erg prettig en duidelijk. Robert van der Vegt/Van der Vegt schilderwerken BV

Goede partij en strak georganiseerd, resultaat gericht

Mijn ervaring met Johan Hooisma is positief, ter zake deskundig, adequaat, accuraat en persoonlijk betrokken. Doormiddel van hun tussenkomst is de incasso tot een vlotte en succesvolle afhandeling gekomen. Aanbevelingswaardig.

Mijn ervaring van de vorige keer is perfect.

Ik had binnen een week het geld op mijn rekening.

Intercash heeft sinds een jaar onze incasso zaken in beheer. Nog nooit zijn de zaken voor ons zo accuraat en professioneel opgepakt als nu bij Intercash. De communicatie correct en veelvuldig en tot nu toe geven ze de juiste adviezen voor de voor ons te nemen beslissingen aangaande het incassotraject.

• Betrouwbaarheid

Zeer prettige samenwerking, deskundig en professioneel. mailadres inmiddels alie.bleumink@dssmith.com