Uitstekende vakkennis, keurige terugkoppeling

Onze ervaring met Intercash was positief. Wij kregen voorafgaande aan de opdracht duidelijke informatie over de kans van slagen, het betrof namelijk een klein bedrag. De heer Tukker heeft toch geprobeerd om het geld te incasseren. Wij werden goed op de hoogte gehouden van het verloop. Mocht het in de toekomst weer nodig zijn om een incassobureau in te schakelen, dan zullen wij zeker Intercash bellen.

Top bedrijf

Luisteren goed naar je en zijn daadkrachtig in het innen van de vordering. Zeker aan te raden!

Heel erg bedankt voor uw beoordeling!

Zeker aan te bevelen

Onze openstaande facturen worden altijd snel betaald. Dit incassobureau doet er alles aan en zitten er boven op.

Bedankt voor uw beoordeling!

Prima incasso bureau

Prima incasso bureau, ik kan ze aanbevelen.

Bedankt voor uw beoordeling!

Goed incassobureau!

Doe nu 2 jaar zaken met intercash en je merkt meteen dat er juristen werken in plaats van incasso medewerkers. Altijd snel mijn geld binnen met rente!

Top bedrijf

Wij werken al een tijd met Intercash en zetten zich altijd maximaal in voor ons.

Snel en met lage kosten het geld binnen

Intercash is een hands on bedrijf met korte lijnen

Goed en duidelijk contact

De heren, zijn zeer duidelijk, snel en prettig in omgang. De meeste van onze klanten welke zijn doorgezet naar Intercash gaan uiteindelijk betalen. En dat is precies waarom wij Intercash inschakelen.

Doortastend op een plezierige manier

Intercash streeft debiteurenincasso op een commerciële wijze na. Intercash denkt constructief mee met zowel de klant als de leverancier en probeert waar mogelijk een zo passend mogelijk oplossing voor beide partijen te vinden om de facturen betaald te krijgen. Een plezierige benadering van de debiteur maar bij onwil treden ze doortastend en vasthoudend op.

Professioneel, persoonlijk en effectief.

Clip4you Naambadges maakt gebruik van Intercash op het moment dat betalingsherinneringen geen resultaat opleveren. Gelukkig is dit niet vaak nodig, maar als het wel nodig is blijkt dit zeer effectief.

Betrokken en doortastend

Al jaren lang maken wij van de diensten van Intercash gebruik voor klanten die wel kunnen maar niet willen betalen. Intercash handelt dit netjes maar zeer volhardend af. Ze proberen je uit handen te nemen wat ze kunnen.

Duidelijk en resultaatgericht.

Onze ervaringen met Intercash zijn positief. Hoe groot of klein de vordering ook is, er wordt door Johan & Johan met grote betrokkenheid gehandeld. Daarbij wordt de langetermijnrelatie die wij met klanten hebben en willen behouden, niet uit het oog verloren.

Dankzij de goede aanpak van dit bedrijf had ik mijn geld snel op mijn rekening. En wat ik nog het aller belangrijkste vindt: ik heb mijn klant behouden!

Altijd persoonlijk en direct contact en ter zake.

Prettig om continue met hetzelfde aanspreekpunt contact te hebben. Afhandeling prettig en nuchter.

Heren zijn gefocust en resultaatgericht, daar houd ik van!

Als Administrateur van IJsselpersoneel uit Kampen zeer goede ervaringen met beide heren. Ze zijn gedreven, gefocust en communicatief sterk. Samen met ons gaan ze op zoek naar resultaat!

Zeer deskundig, professioneel en laagdrempelig

We willen Intercash zeker aanbevelen omdat ze deskundig zijn met goede professionele samenwerking en duidelijke communicatie.

Betrouwbare partner voor incassotrajecten en juridisch advies

duidelijk, professioneel en effectief

Ik had binnen een week het gewenste resultaat.

Een goede club om mee samen te werken.

Intercash is een professioneel bedrijf waar medewerkers klantgericht ervoor zorgen dat de factuur wordt betaald. De keren dat wij Intercash hebben ingeschakeld, zijn voor ons succesvol geweest. Ook hebben zij ons geadviseerd in het opstellen van de algemene voorwaarden ten aanzien van incasso.

Zeer tevreden!!

Wij zijn zeer tevreden over INTERCASH. Goede communicatie, Goed advies en een juiste handelwijze .

Komen hun afspraken na

Diverse opdrachten uit besteed aan Intercash. Opdrachten worden snel en adequaat uitgevoerd. Ben zeer tevreden over Intercash.

De zaken worden goed opgelost

Bus Handelmij doet al ruim twintig de probleemvorderingen met Intercash oplossen, en ondanks dat het een kleine onderneming is bijten ze zich vast in de vorderingen die in de meeste gevallen goed opgelost worden. De heren Hooisma en Tukker plegen voor verdere stappen in het Incasso traject altijd telefonisch overleg met ons, hetgeen wij zeer waarderen.

ZEER GOED.

IK HEB 25 JAAR EEN PARKEERGARAGE MET GARAGEBOXEN IN KAMPEN, IK HEB ENKELE MALEN KLANTEN GEHAD MET BETALINGS PROBLEMEN, NA DIVERSE WAARSCHUWINGEN GEEF IK HET UIT HANDEN, AAN INTERCASH INCASSO EN JURIDISCH ADVIES VLOEDDIJK 140 KAMPEN TEL; 038-3326309. IK BEN 100 PROCENT TEVREDEN OVER DIT BEDRIJF, SNELLE AFHANDELING VAN HET PROBLEEM, HEREN HARTELIJK DANK VOOR DE SNELLE SERVICE, HOOGACHTEND PARKEERGARAGE CENTRAAL TEL; 06-50569610.

doorzetters

geven niet snel op ook niet bij kleinere bedragen

Keurige en snelle incasso

Onze ervaringen met Intercash zijn zonder uitzondering positief. Er wordt vlot actie ondernomen, goed gecommuniceerd en keurig afgehandeld.

Over Intercash

SNEL UW GELD VIA DE INCASSOSPECIALISTEN EN JURIST VAN INTERCASH Liggen er onbetaald gebleven facturen op uw bureau van meer dan een jaar oud? Wordt het steeds lastiger om facturen te voldoen, doordat betalingen van klanten uitblijven? Of ontbreekt zicht op uw debiteuren met alle liquiditeitsrisico’s van dien? Intercash incasso en juristen biedt een passende oplossing. Klanten weten Intercash incasso en juristen vanuit heel Nederland te vinden. Ons werkgebied is dus niet alleen kampen en omgeving, maar geheel Nederland. SNEL UW GELD VIA DE INCASSOSPECIALISTEN EN JURIST VAN INTERCASH. Liggen er onbetaald gebleven facturen op uw bureau van meer dan een jaar oud? Wordt het steeds lastiger om facturen te voldoen, doordat betalingen van klanten uitblijven? Of ontbreekt zicht op uw debiteuren met alle liquiditeitsrisico’s van dien? Intercash incasso en juristen biedt een passende oplossing. Klanten weten Intercash incasso en juristen vanuit heel Nederland te vinden. Ons werkgebied is dus niet alleen kampen en omgeving, maar geheel Nederland. INCASSO BUREAU MET DE NIEUWSTE METHODEN De meeste incassobureaus en deurwaarders sturen brieven en bellen naar de debiteuren. Omdat brieven vaak aan de kant worden gelegd en blijft liggen op de bekende stapel en debiteuren vaak de telefoon niet opnemen omdat ze een incassobureau verwachten, gaan de incassojuristen van Intercash een paar stappen verder! Wij benaderen uw debiteur via het door ons ontwikkelde nieuwste incassosysteem, waarbij wij slim gebruik maken van verschillende sociale media platformen, waaronder WhatsApp. Ons nieuwste systeem monitort continu of uw debiteur online is en verstuurt dan een bericht en een veilig betaallink, zodat uw debiteur gemakkelijk en snel kan betalen om van onze drukmiddelen af te zijn.