Alles keu Rib opgeruimd en goede uitleg

Top geregeld en mooi afgewerkt

Uitstekende ervaring met CAREBRICK en monteur Maurice

Vriendelijk en netjes

Na het werk werd alles netjes weer opgeruimd. Top werk

Supervriendelijk eerlijk advies

Zojuist de adviseur van Carebrick thuis gehad i.v.m. enkele problemen in huis die wellicht vochtgerelateerd waren. Adviseur belde netjes van tevoren hoe laat hij er zou zijn. Vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ingrijpen door Carebrick bleek niet nodig, maar desondanks werd de tijd genomen en kreeg ik ook nog gratis goed advies omtrent wat andere zaken. Absolute aanrader, er wordt je zeer zeker niets aangesmeerd of dergelijke. Heel prettig en eerlijk.

vriendelijk en deskundigheid van het uitvoerend personeel

Advies en uitvoerend personeel correct .

Geen problemen, dus naar mijn inziens prima

Geen problemen, dus naar mijn inziens prima

Goed en heel goed

Mooi op tijd Goed doorgewerkt Netjes achtergelaten

Erg vlot geholpen en een hele goede service!

De heren waren mooi op tijd en hebben secuur en snel gewerkt. Alles werd netjes opgeruimd. Een goede beleving vanaf het advies tot de plaatsing. Er word goed mee gedacht. Al met al een hele goede ervaring en zal CAREBRICK zeker aanbevelen.

geweldige resultaat

9 maanden geleden hebben wij jullie systeem aan de gevels laten plaatsen, want in de binnenmuren zat 100 procent vocht. Dit komt door verkeerde spouwmuurisolatie en folie wat in de spouw zit vandaag 31 mei 2021 een tussentijdse meting laten doen, en wat een geweldig resultaat was dat. Van 100 procent vocht is het op veel plaatsen terug gegaan naar 20 procent en bij 1 muur is het nog 30 procent maar het resultaat mag er wezen. wij zijn een super tevreden klant . Carebrick bedankt voor jullie goede service.

Prima en fijn bedrijf.

Goed advies en vakkundig geplaatst. Vriendelijke monteurs die de tijd nemen en aandacht besteden aan de klant.

Vriendelijk, met kennis en netjes.

Fijne medewerker. Snel en net aan het werk.

Super tevreden , goede service

Allereerst mijn complimenten voor jullie service en jullie werk. Ongeveer 2 jaar geleden is jullie systeem bij mij aan de gevel aangebracht en dat is netjes gedaan. Helaas had ik nog wel steeds vocht in mn kelderkast wat bijna niet te verhelpen is. Super tof van jullie dat jullie mij toch wilde helpen en een installateur hebben gestuurd om te kijken wat te doen. Martijn is toen bij mij langs geweest en grote complimenten voor Martijn. We hebben goed kunnen sparren wat nu het beste is en Martijn kwam met en oplossing. Door 2 gaten te boren naar mn kruipkelder moet het vocht minder worden daarna heeft hij nog voor de zekerheid geïnjecteerd en alles netjes opgeruimd. Nogmaals super bedankt voor jullie service, het mee denken en hulp Ik zou jullie zeker aanraden bij vrienden en familie wanneer zij ook vochtproblemen zouden hebben

Netjes gewerkt

Vriendelijk mensen snel en top werk

Goede afwerking, snel

Prima en goede service!

Prima werk door Maurice.

Werkt perfect

We waren eerst nogal sceptisch maar hebben het toch laten plaatsen en dat ging snel en netjes . We zagen langzaam aan dat de vocht verdween en het leef klimaat verbeterde in ons huis en ook aan de buitenkant echt een super systeem . Ook klopt het dat je minder gaat stoken dus wij kunnen carebrick met een gerust hart aan bevelen .

Vanmorgen een uiterst vriendelijke en kundige "vocht expert" op bezoek gehad, die snel en helder de vinger wist te leggen op het probleem. In een woord super!

top!

zojuist is het Carebrick systeem geplaatst door installateur Maurice, echt vakwerk en netjes achtergelaten, top gedaan en erg tevreden!

Eerlijk advies

Na de winter bleek er achter de kast schimmel op de muur te zitten. Volgens een ander bedrijf dat op bezoek kwam was dit op te lossen door een vrij dure aanpassing aan de gevel. Carebrick leek het een probleem van slecht ventileren in combinatie met slechte isolatie. Omdat er al afspraken stonden om de isolatie aan te pakken, wilde Carebrick dit sowieso eerst afwachten, alvorens ze met rigoreuze aanpassingen kwamen. Voor nu; ik zeg bedankt voor het eerlijke advies!

Wat ze zeggen maken ze waar

Wat een fijne ervaring! Naar een goed advies gekregen te hebben, hebben we besloten om carebrick de installatie te laten doen. Wat een service, alles netjes geleverd en af gewerkt!

Deskundig advies bij een verondersteld vochtprobleem

De betreffende medewerker was zeer klantvriendelijk en gaf deskundig advies.

Klantvriendelijke en correcte attitude. Vakbekwameuitvoering. Dank.

Prima werk

zeer klantvriendelijk

wij hadden schade , waar de monteurs niets aan konden doen , maar het werd heel netjes opgelost , dikke duim

Vakbekwaam, super geregeld,

Goed gewerkt, netjes achtergelaten,

Top snel en netjes

Na een uitstekende ervaring met maurice na het vochtonderzoek nog een super ervaring erbij met de installateur! Nu afwachten op het resultaat

Bijsterhuizen 3007

6604LP Wijchen

Over Carebrick Nederland BV

CAREBRICK® is de meest structurele en milieuvriendelijke manier om van het vocht in uw woning af te komen. CAREBRICK® is een vochtregulerend systeem dat bestaat uit een element en een keramische koker. Door middel van de natuurlijke luchtstroom vindt er een verdampingsproces plaats.