Mamo auto's Den Dungen is TOP

Via de website een email gestuurd met foto's van een 5 jaar oude Fiat Punto lesauto. Ik werd gebeld door John van Mamo auto's. Hij vroeg wat ik voor de auto wilde hebben, ik gaf mijn vraagprijs en hij ging direct akkoord! Vervolgens stortte hij het afgesproken bedrag op mijn rekening en werd de auto volgens afspraak dezelfde dag nog opgehaald. Vriendelijke medewerkers, keurige afhandeling van de papieren/RDW. Hartelijk dank voor de goede service!!

• Bereikbaarheid

Voor een wat oudere auto (hoe netjes die ook is) sta jij op de laagste prioriteit

Na een schriftelijk bod te hebben ontvangen van 100 euro (het moest van ver komen) geprobeerd een afspraak te maken. Vervolgens mijn adres doorgegeven en gevraagd wanneer de auto opgehaald zou kunnen worden. Als reactie kreeg ik echter hetzelfde bericht als met het eerste contact--enkel het bod (wat ik al had geaccepteerd) en de vrijwaring--wat duidelijk niet mijn verzoek was. De geautomatiseerde berichtgeving doet het nog beter. Kort maar krachtig is prima, maar dit grenst toch behoorlijk dicht tegen onbeschoftheid. Uiteindelijk nog een verzoek gedaan en te horen gekregen dat de "afdeling Planning" mij zou contacten, maar na ruim 5 uur besloten om maar gebruik te maken van de terugbel service. Nu weer ruim een uur verder en nog steeds niets gehoord. Wellicht is de service beter als je hun direct belt, een dure auto hebt, of met pech langs de weg staat, maar laat het anders maar zitten. We hebben allemaal wel wat beters te doen, nou? Conclusie: laat maar zitten... Na persoonlijk gebeld te hebben bleek dat ze me nog niet hadden staan, en kan de auto pas over twee dagen worden opgehaald... Ook was ik de meneer met al die vragen? (A) ik heb ze enkel op de hoogte gebracht van de staat van het voertuig en VERZOCHT een leuk bod te doen eerdat er een afspraak gemaakt kon worden. (B): De eerste en enigste vraag die daadwerkelijk ter sprake kwam is "wanneer zouden jullie de auto kunnen ophalen." Hopelijk zullen de werknemers wel fatsoen hebben, want wie ik aan de lijn had was blijkbaar de eigenaar.

• Deskundigheid N.v.t.

Vaklui en correct

De mannen van Sloopauto Verkopen zijn klasbakken. Vaklui, aardig en correct. Mijn sloopauto dezelfde dag opgehaald en contant betaald. Hessel in Zaanstad

Vriendelijk en vakkundig

Sloopauto Verkopen Den Haag is een correct werkend bedrijf. Mijn schadeauto met twee telefoontjes verkocht en opgehaald. Gratis RDW-vrijwaring en contante betaling. Martino - Den Haag

Niet volgens afspraak

Het eerste contact via de telefoon verliep netjes en correct. Na gegevens van de auto doorgegeven te hebben zoals de Km stand leeftijd en de mate van schade werd mij een kleine vergoeding geboden van 100 euro na een beetje morren deden ze een bod van 150 waar ik mee accord ging. Toen de auto de volgende dag werd opgehaald werd er toch nog geprobeerd om over de prijs re onderhandelen en werd mij 100 euro geboden. Toen ik vertelde dat hij in dat geval zonder mijn auto kon vertrekken is uiteindelijk de beloofde 150 betaalt. Uiteindelijk alles dus goed gekomen maar je moet wel sterk in je schoenen blijven staan Jammer dat het zo moet lopen voor 50 euro!

• Deskundigheid N.v.t.

Fenomenaal

Service van Sloopauto Verkopen Zoetermeer is helemaal Top! Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Mijn autowrak snel opgehaald en direct contant betaald. Jan Jaap Zoetermeer

• Bereikbaarheid

Bijzondere snelle service, gelijk contact geld en per direct een RDW vrijwaring.

Beste, Bedankt voor de correcte afwikkeling met betrekking tot het ophalen van mijn oude vertrouwde auto. Dat u nog om 22.00 uur 's avonds bereikbaar bent vind ik een bijzonder goede service.

Ik deze ophaaldienst gebeld en kreeg gelijk iemand aan de lijn. Na het doornemen van alle nodige informatie werd er een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Van de chauffeur ontving ik een RDW vrijwaringsbewijs en het afgesproken bedrag. Bedankt voor de correcte afwikkeling

Goede en snelle service!

• Bereikbaarheid

Auto ging kapot, toen ik bellen en zij gelijk gedaan voor mij. erg aardig en geld gekregen voor auto. dank is groot!

• Bereikbaarheid

Tussen onze bedrijvenauto's stonden nog twee sloopauto's die per direct weg moesten. Dit bedrijf gebeld en alles was dezelfde dag nog afgehandeld. Chapeau!

• Bereikbaarheid

Vorige week een ongeluk gehad met mijn Audi. Direct dit bedrijf op gebeld en binnen twee uur was mijn auto opgehaald, inclusief een vrijwaringsbewijs en een vergoeding voor de auto. Al met al een goede ervaring en erg klantvriendelijk. Bij deze mijn beoordeling! Groeten, Jeremy de Vries

• Bereikbaarheid

De telefoon werd direct opgenomen. Ik kreeg gelijk een goede prijs voor mijn Mini te horen en 3 uur later werd deze al opgehaald.

Over Nationale Sloopauto Ophaaldienst

Hartelijk welkom op de Beste Sloopauto Verkopen Site van Nederland. Wij zijn een nationaal georiënteerd bedrijf en halen alle sloopauto’s en schade auto’s op in alle plaatsen van Nederland. Dankzij ons grote netwerk kunnen wij overal een auto ophalen. Of het nu bij u voor de deur is of op een afgelegen parkeerplaats: Beste Sloopauto Verkopen Site van Nederland staat voor u klaar!