Slecht!!!!

We hadden de auto verkocht en zouden heb tussen 2 en 3 uur ophalen. Blijf je de hele middag thuis wachten, komen ze vervolgens niet opdagen. Ik bel dan maar eens, ik bel even met de chauffeur en bellen u wel terug, werdt me gezegt. Dus niet. Krijg ik s,avond, ja let op, een appje dat het niet door gaat. En bedankt hè. Had lekker met dat warme weer aan het zwembad kunnen liggen met mijn zoontje🤔😤

Niet volgens afspraak

Het eerste contact via de telefoon verliep netjes en correct. Na gegevens van de auto doorgegeven te hebben zoals de Km stand leeftijd en de mate van schade werd mij een kleine vergoeding geboden van 100 euro na een beetje morren deden ze een bod van 150 waar ik mee accord ging. Toen de auto de volgende dag werd opgehaald werd er toch nog geprobeerd om over de prijs re onderhandelen en werd mij 100 euro geboden. Toen ik vertelde dat hij in dat geval zonder mijn auto kon vertrekken is uiteindelijk de beloofde 150 betaalt. Uiteindelijk alles dus goed gekomen maar je moet wel sterk in je schoenen blijven staan Jammer dat het zo moet lopen voor 50 euro!

• Deskundigheid N.v.t.

Fenomenaal

Service van Sloopauto Verkopen Zoetermeer is helemaal Top! Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Mijn autowrak snel opgehaald en direct contant betaald. Jan Jaap Zoetermeer

• Bereikbaarheid

Bijzondere snelle service, gelijk contact geld en per direct een RDW vrijwaring.

Beste, Bedankt voor de correcte afwikkeling met betrekking tot het ophalen van mijn oude vertrouwde auto. Dat u nog om 22.00 uur 's avonds bereikbaar bent vind ik een bijzonder goede service.

Ik deze ophaaldienst gebeld en kreeg gelijk iemand aan de lijn. Na het doornemen van alle nodige informatie werd er een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Van de chauffeur ontving ik een RDW vrijwaringsbewijs en het afgesproken bedrag. Bedankt voor de correcte afwikkeling

Goede en snelle service!
  • Bereikbaarheid

Auto ging kapot, toen ik bellen en zij gelijk gedaan voor mij. erg aardig en geld gekregen voor auto. dank is groot!
  • Bereikbaarheid

Tussen onze bedrijvenauto's stonden nog twee sloopauto's die per direct weg moesten. Dit bedrijf gebeld en alles was dezelfde dag nog afgehandeld. Chapeau!
  • Bereikbaarheid

Vorige week een ongeluk gehad met mijn Audi. Direct dit bedrijf op gebeld en binnen twee uur was mijn auto opgehaald, inclusief een vrijwaringsbewijs en een vergoeding voor de auto. Al met al een goede ervaring en erg klantvriendelijk. Bij deze mijn beoordeling! Groeten, Jeremy de Vries
  • Bereikbaarheid

De telefoon werd direct opgenomen. Ik kreeg gelijk een goede prijs voor mijn Mini te horen en 3 uur later werd deze al opgehaald.

Over Nationale Sloopauto Ophaaldienst

Hartelijk welkom op de Beste Sloopauto Verkopen Site van Nederland. Wij zijn een nationaal georiënteerd bedrijf en halen alle sloopauto’s en schade auto’s op in alle plaatsen van Nederland. Dankzij ons grote netwerk kunnen wij overal een auto ophalen. Of het nu bij u voor de deur is of op een afgelegen parkeerplaats: Beste Sloopauto Verkopen Site van Nederland staat voor u klaar!