Voor een wat oudere auto (hoe netjes die ook is) sta jij op de laagste prioriteit
Na een schriftelijk bod te hebben ontvangen van 100 euro (het moest van ver komen) geprobeerd een afspraak te maken. Vervolgens mijn adres doorgegeven en gevraagd wanneer de auto opgehaald zou kunnen worden. Als reactie kreeg ik echter hetzelfde bericht als met het eerste contact--enkel het bod (wat ik al had geaccepteerd) en de vrijwaring--wat duidelijk niet mijn verzoek was. De geautomatiseerde berichtgeving doet het nog beter. Kort maar krachtig is prima, maar dit grenst toch behoorlijk dicht tegen onbeschoftheid.
Uiteindelijk nog een verzoek gedaan en te horen gekregen dat de "afdeling Planning" mij zou contacten, maar na ruim 5 uur besloten om maar gebruik te maken van de terugbel service. Nu weer ruim een uur verder en nog steeds niets gehoord.
Wellicht is de service beter als je hun direct belt, een dure auto hebt, of met pech langs de weg staat, maar laat het anders maar zitten. We hebben allemaal wel wat beters te doen, nou?
Conclusie: laat maar zitten... Na persoonlijk gebeld te hebben bleek dat ze me nog niet hadden staan, en kan de auto pas over twee dagen worden opgehaald... Ook was ik de meneer met al die vragen? (A) ik heb ze enkel op de hoogte gebracht van de staat van het voertuig en VERZOCHT een leuk bod te doen eerdat er een afspraak gemaakt kon worden. (B): De eerste en enigste vraag die daadwerkelijk ter sprake kwam is "wanneer zouden jullie de auto kunnen ophalen." Hopelijk zullen de werknemers wel fatsoen hebben, want wie ik aan de lijn had was blijkbaar de eigenaar.