Perfecte service

Richard nam direct de tijd om ons te helpen met onze WordPress website. Hij heeft een fijne manier van communiceren en geeft helder uitleg. Super service, een aanrader!

Snel iemand telefonisch gesproken. De medewerker had niet direct het antwoord op mijn vraag en stelde voor het vragenformulier in te vullen en screenshots toe te voegen. Tijdens het telefoongesprek gaf hij aan dat hij er in de loop van de week eventueel op terug zou komen. Binnen 10 minuten ontving ik een e-mailbericht met de oplossing voor het probleem! Top service waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!

Super geholpen!

Snel alles opgelost

Snel en kundig geholpen

Ik had een probleem met de security van mijn website. De medewerker die ik aan de lijn kreeg heeft dit snel en kundig opgelost. Goede service!

Fantastisch zo snel. Geen wachttijd en binnen 5 minuten syntaxerror opgelost.

Syntaxerror en ik kon mijn website niet meer binnen. Nu weer alles normaal.

Snel en adequaat werk!

Richard heeft mij zeer vlot en deskundig geholpen. Mijn website was vanwege een interne error die ik zelf niet kon vinden offline. En Richard had mijn website binnen no time weer live. Een aanrader dus!

Prima ervaring.

Vriendelijke, deskundige hulp.

Heel prettig en deskundig

Problemen met publiceren WordPress opgelost

Bekwaam, vriendelijk en goed bereikbaar. Richard heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen!

Goed concept! Hulp bij problen met de WP website zonder vast te hoeven zitten aan een service contract oid. Heel tevreden en kan het iedereen aanbevelen!

Aanrader!

Ik word altijd rustig en vakkundig te woord gestaan. Het is duidelijk dat dit bedrijf verstand van zaken heeft. Op mijn Wordpress vragen heb ik tot nu toe naar tevredenheid een antwoord gekregen. Een aanrader voor wie met zijn website aan het stoeien is.

Goede service is niet eenvoudig maar wel eenvoudig uit te drukken. Zeg wat je doet, doe wat je zegt en zorg voor vakkundige en tijdige oplossingen. En al vele jaren is dat wat Richard en zijn team voor ons betekent. Een prettige en productieve samenwerking 👍

• Bedrijfsnaam: Email Handyman

• Bedrijfsnaam: Email Handyman

• Eindresultaat

Snel en goed geholpen door dhr van Denderen, dank!

• Bedrijfsnaam: Nutcrackers

Super service, website snel weer aan de praat!

• Eindresultaat

Zeer snel en deskundig geholpen om onze site weer in de lucht te krijgen. Sterk aanbevolen.

• Bedrijfsnaam: YogaYvonne

• Bedrijfsnaam: Noor Bakker Coaching

Snelle reactie, snelle oplossing en goed advies. Keurig geregeld

• Bedrijfsnaam: Multicopy Enkhuizen

Heel snel geholpen met snelle acties en solide advies. Fijn dat er mensen zijn die wel thuis zijn in de wp database!

• Bedrijfsnaam: Totaal Pijnvrij

Prima en deskundig geholpen

• Eindresultaat

Goede en snelle hulp bij het SSL maken van een website👍

• Eindresultaat

Richard heeft goede raad en uitleg gegeven met duidelijke voorbeeld films.

• Bedrijfsnaam: Hanneke Hielkema

Deze techneut had met een paar klikken in de WP omgeving onze gehele website uit de lucht gekregen, waardoor deze ook niet meer benaderbaar was. Raad opgezocht op het net, maar al snel bleek dat die uit te voeren handelingen voor deze jongen iets te veel van het goede waren. Ik begrijp wel iets van website's en wat daar bij komt kijken, maar gaat het iets dieper in de materie, dan moet er toch iemand met meer verstand van zaken bij komen kijken. Gelukkig trof ik een helpdesknummer aan! Maak je zelden mee, omdat meestal alles via "het net" wordt gestuurd. Al snel kreeg ik Richard aan de telefoon. De man waar ik vele positieve forum gesprekken over had gelezen. Hij vroeg naar mijn probleem, en ik vertelde hem wat ik voor elkaar gekregen had. (de optie's die ik trouwens zelf al had gevonden, die zagen er voor een leek niet veelbelovend uit!) Richard begreep onmiddellijk wat ik gedaan had. Hij begon me netje breed uit te leggen wat er gedaan moest worden, waar het probleem zat, en hoe dit nou voorkomen had kunnen worden. Aangezien het meeste mij voorbij ging als wartaal, vroeg ik aan hem, kan jij dit fixen? Ja, was zijn antwoord.. We hebben nog wel een gaatje in de agenda zo meteen. Nadat we het over kosten hebben gehad, is hij meteen na aanleveren van WW en dergelijke aan de gang gegaan, en met minder dan een half uur kreeg ik een mail van hem met het antwoord dat de website weer zou moeten werken. En idd, alles was gelukkig weer zoals voorheen. Niks verloren gegaan! Klasse! Want dat is toch bij onwetende de grootste angst lijkt mij. Ik waardeer enorm deze hulp die mij zeer veel tijd en ergernis heeft bespaard. En waar maak je nog mee dat men achteraf pas mag betalen als totale vreemde?? Nee, echt, super deze hulp! Nogmaals dank aan WPhelpdesk/Richard! TOP!

• Bedrijfsnaam: Claudia Kappers

Richard heeft me een aantal keren goed geholpen met het oplossen van problemen waar ik zelf niet uitkwam. Daarnaast heeft hij mijn website goed onderhouden!

• Bedrijfsnaam: schrijfmevrouw

Ik had een vraag , hoe een snelkoppeling te plaatsen op mijn wordpress blog, en men heeft daar vriendelijk en correct op geantwoord.

• Bedrijfsnaam: privé