Zeer klantvriendelijk geholpen

Ik had een probleem met mijn website en ben geen klant van de WP helpdesk. Via Google vond ik deze organisatie en nam contact op. Er werd direct meegekeken naar mijn website en mogelijke oplossingen aangegeven die ik eerst zelf kon proberen. Toen ik vroeg of zij het niet voor me op konden lossen werd er aangegeven dat dit zeker mogelijk was en dat daar dan ook meteen een bepaald prijskaartje aan vast zat en dat ze me echt adviseerde eerst zelf te kijken of de voorgestelde oplossingen effect zouden hebben. Dit noem ik nog eens klantvriendelijkheid ten top. Na het telefoontje heb ik de adviezen opgevolgd en binnen 5 minuten deed mijn website weer wat die moest doen. Ontzettend dankbaar voor deze klantvriendelijke service!

Snel mijn website weer online gekregen. Top!

Mijn site was tijdelijk offline door een interne fout, dit is dezelfde dag nog verholpen door Richard. Nadien nog een analyse over wat er beter zou kunnen met betrekking tot de website.

WPHelpdesk is vriendelijk, persoonlijk en hulpvaardig

Ik ben zeer tevreden over de werkzaamheden van WPHelpdesk. Nadat mijn website gehackt was en niet goed genoeg meer beveiligd, hebben ze mij enorm geholpen door de website weer helemaal up to date te maken. Ze reageren snel en persoonlijk, een fijne ervaring!

Wat leek op een hopeloze situatie is snel en adequaat opgelost

Op het moment dat de hosting-partij na drie rondjes en vele kastjes-naar-de-muur niet thuis gaf ("When you change themes it is my experience that in 95% of cases the website breaks"), loste Richard de situatie rustig en zeer professioneel op door mij naar de juiste instructies te leiden. Daarmee bleef het een DIY-oplossing met alleen wat telefoonkosten. Mijn vertrouwen in WordPress is door het bestaan van WP Helpdesk hemelhoog gestegen. De wereld moge zich gelukkig prijzen dat er dit soort mensen in rondlopen.

Snelle reacties en goede communicatie. Richard en team: bedankt!

Richard en team reageert snel en efficiënt. Ik ben zelf echt een computer leek en ik ben blij dat Richard en zijn team de issues hebben kunnen tackelen. Het waren er gelukkig niet veel, maar waar ze er waren, die hebben ze opgelost. Nogmaals dank Richard! Groetjes, Matthijs

Meest uitstekende service ooit!

Ik ben nog nooit zo klantvriendelijk en vooral snel en accuraat geholpen. Denkt mee met de klant. Draait er niet omheen en geeft snel verschillende oplossingen voor het betreffende probleem. Super!

Heel deskundig, vriendelijk en behulpzaam

Oprecht behulpzaam en meedenkend.

De titel zegt het al. Ik bel Richard af en toe als ik in de knoop zit met een wordpress dingetje maar Richard weet het altijd snel op te lossen. Erg fijne hulp op afstand.

super

Met heer Richard ben ik in contact geweest met een probleem die is niet kon oplossen. Hij was zeer vriendelijk en snel behulpzaam. Zeker raad ik aan. Groet, Jana

Binnen 5 minuten opgelost

Richard wist direct de oplossing voor het probleem dat ik met mijn contract formulier had. De oplossingen die ik op internet vond hielpen niet, maar Richard noemde mij meteen een conflicterende plugin. Blij met zulke snelle hulp!

Snelle oplossing

Probleem snel opgelost. Website was weer snel in de lucht.

Goede uitleg.

Heel goed uitleg ontvangen... ook gratis. Hartelijk dank !

Snel en direct de oplossing!

Tot onze schrik waren een aantal van onze webpagina's niet meer leesbaar. Even bellen met de WPHelpdesk en we zijn weer in de lucht. Bedankt voor deze adequate hulp! Brickhouse Academy

Fijn bureau met veel expertise. Niets is teveel. En zeer redelijke tarieven.

Klantvriendelijk en razendsnelle hulp

Bij het zelfstandig migreren van mijn site ging het fout. Site werkte niet meer. Ik ging direct opzoek naar hulp en kwam terecht bij WP Helpdesk. Mijn vraag om hulp werkt direct beantwoord en binnen een paar uur had ik een werkende site. Ook met de nazorg van een maand na de spoedvraag en de tips en suggesties die ik in de tussentijd kreeg was ik superblij. Inmiddels ook mijn onderhoud bij WP Helpdesk ondergebracht. Geeft me een gerust gevoel dat mijn site in goede handen is.

Super goed en snel geholpen

I.v.m. de overname van ons bedrijf De Buitenboel in Holthees, wilden wij de bestaande website over laten zetten naar ons. Omdat dit ons zelf niet lukte, heb ik de hulp van dit bedrijf ingezet en met een top resultaat! Wij zijn dan ook erg blij en tevreden met de goede, snelle, vriendelijke en vakkundige hulp.

Tevreden klant

Tevreden van de ondersteuning die ze geven voor mijn website, dit geeft veel gemoedsrust, en dankzij de maandelijkse aanpassing kan ik elke maand ook wat werk uit handen geven, dit spaart me tijd uit!

fantastisch geholpen door Charlotte

Probleem met de progressbar van CF7 is in no-time met behulp van de wphelpdesk opgelost.

Richard is altijd mijn redder in nood!

Topper! Altijd goede service en oplossingen!

Stap voor stap geholpen aan de lijn

WPHelpdesk heeft een nieuw website voor ons gebouwd die aan de achterkant (admin) er anders uitziet dan de website waar ik gewend was mee te werken. Door een verandering van aanbod op de nieuwe website van ons moesten er tekstuele veranderingen, maar ook veranderingen in de opmaak doorgevoerd worden. Ik heb fijn contact gehad met Richard, die heeft me stap voor stap laten zien hoe ik bepaalde wijzigingen, waarvan ik in eerste instantie niet wist hoe aan te pakken, zelf kon door voeren. De ingewikkelde handelingen zijn nader toegelicht in een Youtube filmpje (van WPHelpdesk) waarvan de link met mij is gedeeld. Kortom, fijn geholpen en een stuk wijzer geworden. Bedankt!

Fijne medewerker met kennis v. zaken.

De medewerker is vriendelijk, luistert, denkt mee en biedt oplossingen.

Absoluut top!

Ik had mijn wachtwoord van mijn website in WordPress gewijzigd. Toen ik wilde inloggen met het nieuwe wachtwoord kwam ik er niet in. Hele weekeinde alles geprobeerd, nop. Helpdesk ingeschakeld, hebben mij prima geholpen, door Richard van Denderen.

Goed!

Krijg snel antwoord op mijn vraag.

Deskundig, snel en efficiënt

Richard van Denderen heeft mij uitstekend geholpen bij het updaten van mijn website. Hij werkt snel en efficiënt, heeft veel kennis van zaken, en toonde begrip en geduld voor mijn situatie. Kortom, een vijf sterren helpdesk.

Snelle ondersteuning zonder kosten.

De oplossing kwam redelijk snel en zonder dat er kosten aan verbonden zijn. Als je amateur site-bouwer bent (zoals mijzelf) is de aanname dat je een aantal dingen wel weet aanwezig. Dus soms is de uitleg van een probleem soms wat lastig te begrijpen.