Heel goed en snel geholpen!

Heel goed en snel geholpen, zeker een aanrader.

WPHelpdesk = waardevol

Als webmaster van de WordPress website voor onze vereniging Kunstkring Capelle, had is gisteren, 25 maart 2020, een vraag die ik nergens op internet terug kon vinden. Dus belde ik de WPHelpdesk. Diezelfde dag werd ik nog teruggebeld en de medewerker Richard nam alle tijd om mijn vraag te beantwoorden, zelfs de aanvullende vragen, met succes!

Snel vriendelijk en accuraat.

Google analytics geïnstalleerd via anydesk. Prima.

Zeer snelle reactie, oplossing werkte

Binnen 10 minuten had ik een duidelijk antwoord op mijn vraag. Het antwoord hielp ook direct om het probleem op te lossen.

Perfecte service

Richard nam direct de tijd om ons te helpen met onze WordPress website. Hij heeft een fijne manier van communiceren en geeft helder uitleg. Super service, een aanrader!

Snel iemand telefonisch gesproken. De medewerker had niet direct het antwoord op mijn vraag en stelde voor het vragenformulier in te vullen en screenshots toe te voegen. Tijdens het telefoongesprek gaf hij aan dat hij er in de loop van de week eventueel op terug zou komen. Binnen 10 minuten ontving ik een e-mailbericht met de oplossing voor het probleem! Top service waar veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen!

Super geholpen!

Snel alles opgelost

Snel en kundig geholpen

Ik had een probleem met de security van mijn website. De medewerker die ik aan de lijn kreeg heeft dit snel en kundig opgelost. Goede service!

Fantastisch zo snel. Geen wachttijd en binnen 5 minuten syntaxerror opgelost.

Syntaxerror en ik kon mijn website niet meer binnen. Nu weer alles normaal.

Snel en adequaat werk!

Richard heeft mij zeer vlot en deskundig geholpen. Mijn website was vanwege een interne error die ik zelf niet kon vinden offline. En Richard had mijn website binnen no time weer live. Een aanrader dus!

Prima ervaring.

Vriendelijke, deskundige hulp.

Heel prettig en deskundig

Problemen met publiceren WordPress opgelost

Bekwaam, vriendelijk en goed bereikbaar. Richard heeft me al meerdere malen uit de brand geholpen!

Goed concept! Hulp bij problen met de WP website zonder vast te hoeven zitten aan een service contract oid. Heel tevreden en kan het iedereen aanbevelen!

Aanrader!

Ik word altijd rustig en vakkundig te woord gestaan. Het is duidelijk dat dit bedrijf verstand van zaken heeft. Op mijn Wordpress vragen heb ik tot nu toe naar tevredenheid een antwoord gekregen. Een aanrader voor wie met zijn website aan het stoeien is.

Goede service is niet eenvoudig maar wel eenvoudig uit te drukken. Zeg wat je doet, doe wat je zegt en zorg voor vakkundige en tijdige oplossingen. En al vele jaren is dat wat Richard en zijn team voor ons betekent. Een prettige en productieve samenwerking 👍

• Bedrijfsnaam: Email Handyman

• Bedrijfsnaam: Email Handyman

• Eindresultaat

Snel en goed geholpen door dhr van Denderen, dank!

• Bedrijfsnaam: Nutcrackers

Super service, website snel weer aan de praat!

• Eindresultaat

Zeer snel en deskundig geholpen om onze site weer in de lucht te krijgen. Sterk aanbevolen.

• Bedrijfsnaam: YogaYvonne

• Bedrijfsnaam: Noor Bakker Coaching

Snelle reactie, snelle oplossing en goed advies. Keurig geregeld

• Bedrijfsnaam: Multicopy Enkhuizen

Heel snel geholpen met snelle acties en solide advies. Fijn dat er mensen zijn die wel thuis zijn in de wp database!

• Bedrijfsnaam: Totaal Pijnvrij

Prima en deskundig geholpen

• Eindresultaat

Goede en snelle hulp bij het SSL maken van een website👍