Geweldig snel en vakkundig

Van af de eerste stap die wij gedaan hebben om zonnepanelen te nemen zijn wij terecht gekomen bij de Nerdelandse Zonnepanelen Unie In één woord geweldig ze zijn bij ons thuis geweest om alles te bespreken er werd goed geluisterd naar ons. En hebben besloten het te doen bij de NZU, levering en plaatsen kon al snel gebeuren. Vriendelijke mensen aan de telefoon altijd goed geholpen. De mannen die bij ons het werk hebben geleverd top alleen maar lof. Wij hopen er heel lang van te genieten en vooral ook voor het milieu. Nogmaals heel erg bedankt voor alles. Groet van ons familie Verwaal.

Alles op en top geregeld

Bij het lezen van de reviews en de uitgebreide toelichting en uitleg op hun eigen site kreeg ik al een zeer goed gevoel van dit bedrijf. Ook bij het adviesgesprek met Raymond werd dit gevoel ook bevestigd. Zeer goede uitvoering van de werkzaamheden door heel professioneel en vriendelijk personeel.

Professioneel begeleid in heel het proces.

Hele fijne samenwerking met de ploeg die het geheel heeft gemonteerd en uiteraard ook met de back-Office in Breda. Kan het iedereen aanraden om met dit bedrijf in zee te gaan. Ze zoeken ook de mooiste oplossingen om alles voor het zicht weg te werken wat betreft de bekabeling.

perfect geregeld

Duidelijke offerte en uitleg, snel geleverd en geplaatst.

Goed geregeld!

Goed bedrijf die eerlijk advies geven, goede prijs uitbrengen, snelle installeren, kundige monteurs sturen en hele goede na service leveren. Wij zijn zeer tevreden hoe de zaken verlopen zijn en raden iedereen de NZU aan!

Komen alle afspraken na

Zeer goede en positieve ervaring met de NZU. Goede begeleiding, eerlijk advies en top garantie! Monteurs waren vroeg ter plaatse. Zouden tussen 09:00 en 10:00 komen en waren er ook rodnd 09:00. Met één van hen het kabeltraject besproken, traject gevonden waar de kabels binnenshuis niet zichtbaar waren en op een nette manier naar de meterkast gebracht. rond 12:00 was alles aangesloten en opgeleverd. Duidelijke uitleg gekregen over hoe de app werkt Zeer zelfstandige, vakbekwame en vriendelijke monteurs. Op deze mensen kun je blindelings rekenen komen alle afspraken na. Dikke 5 sterren verdiend.

Goede communicatief en goed advies

Vanaf begin tot en met de nazorg heeft de NZU alles correct en goed uitgevoerd. De communicatie was van begin tot eind ontzettend prettig. Zeer goede begeleiding en ondersteuning gehad. Op de dag van de installatie waren de monteurs keurig netjes en binnen 3 uur klaar. Na de installatie was de nazorg top. Alles is haar ons fijn uitgelegd Inmiddels hebben wij de btw terug en is het afwachten op onze jaarnota! Wij kijken er naar uit!

Top bedrijf met top teams!

Heb nu precies 1 jaar zonnepanelen van de Nzu. Het hele traject is vlekkeloos gegaan. Fijne mensen die op een fijne en professionele manier werken. De panelen hebben meer opgebracht dan de verwachte opbrengst. Wij zijn dan ook uitermate te tevreden met de geleverde diensten van de Nzu!

Jammer

Vandaag zijn de panelen gelegd. Helaas spraken de monteurs amper Nederlands en waren ze bijna niet te verstaan. Verder hebben ze zonder overleg dwars door mijn toiletruimte geboord en loopt er nu een lelijke kabelgoot midden over mijn plafond in het toilet, geen gezicht. Dit terwijl de adviseur een hele andere oplossing aangedragen had. Ook wisten de monteurs niet hoe de daklift werkte om de panelen op het dak te krijgen. Allemaal alles behalve professioneel!!

Beste Edwin, Dank voor uw feedback. Op de dag van de installatie was u niet aanwezig. Hierdoor heeft ons ze elektricien een keuze moeten maken, waar u vrouw goedkeuring voor heeft gegeven. Helaas vond u dit geen goede optie. Daarom zijn wij de dag na de installatie bij langs geweest om te controleren of dit de enige optie was en dit bleek het geval te zijn. Om u toch blij achter te laten hebben wij 2 werkdagen later een gleuf gefreesd in het plafond en hebben wij dit netjes dicht gestukt. Aanstaande zaterdag komen wij uw plafond witten. Op deze manier zullen wij u toch blij achterlaten. Ps: Al onze monteurs spreken vloeiend Nederlands en kunnen overweg met een verhuislift : ) Wij kunnen ons dan ook niet vinden in dat stukje van de review. Zoals beloofd zal ik u volgende week maandag bellen om te kijken of alles naar wens is achtergelaten. Want als u tevreden bent dan zijn wij pas tevreden! : ) Met vriendelijke groet, Luuk

Uitstekend geregeld

Wij zijn ontzettend goed geholpen. De adviseur legde netjes de verschillen uit tussen de panelen en omvormers. Op basis hiervan hadden wij om 4 offertes gevraagd. 2 dagen later alle offertes binnen. En nog een telefoongesprek gevoerd om de puntjes op de i te zetten. Kort daarna de definitieve offerte ontvangen en goed gekeurd. 1 dag na goedkeuring werd ik gebeld door de planning en deze konden mij binnen 2 weken al inplannen zoals beloofd. Op de dag van de installatie is alles perfect verlopen. De panelen zijn keurig netjes geplaatst en de electra is super strak weggewerkt. Na de installatie ben ik nog gebeld met de vraag of alles naar wens is verlopen en of er verbeterpunten zijn. Ik kon niks anders zeggen dat ik super tevreden was en gewoon de NZU gewoon zo door moet gaan!!

Excellent bedrijf!

Op aanraden van mijn zoon een offerte aangevraagd.. In alle lagen van het bedrijf zijn het mensen die meedenken en verstand van zaken hebben! De nzu Komt alle afspraken na en leveren geweldig goed werk Top bedrijf!

ben zeer te spreken over de plaatsing en begeleiding

Tijdens het plaatsen van de panelen en de omvormer is uitvoerig gesproken wat de monteurs deden en waarom zij op deze manier te werk gingen en wat wij konden verwachten. Zelf had ik 2 nieuwe aardlekschakelaars geregeld die zij bereid waren in te bouwen, helaas ging dat niet want ik was vergeten de montage rails mee te nemen. deze aardlekschakelaars heb ik de volgende dag zelf vervangen, helaas deed de installatie het toen niet meer deze bleef op storing staan. Tijdens verschillende telefonische gesprekken met een helpdesk medewerken (die mij erg vriendelijk en geduldig te woord stond) werd mij voorzichtig duidelijk gemaakt dat de fout bij mij lag. Ik heb toen alles los gegooid en opnieuw aangesloten, het systeem werkt weer. Wij willen dan ook iedereen van NZU die ons heeft geholpen met deze schitterende installatie bedanken wij zijn er erg blij mee.

Meer dan 5 sterren verdiend.

Aardige medewerkers aan de telefoon, vakbekwame adviseur over de vloer. Professionele monteurs op het dak en een keurig werkend elektriciën in het huis! Ik was afgekomen op de reviews, de offerte heeft mijn interesse gewekt, en de rest van het bedrijf heeft het waar gemaakt! Wij zijn super tevreden en zeer te spreken over de handelswijze van de NZU!

Volledig ontzorgd

Na eerste een offerte ontvangen te hebben ontvangen is later een adviseur bij mij over de vloer geweest. Deze heeft ons alles heel goed uitgelegd en de offerte voor ons aangepast zoals gewenst. Kort na goedkeuring zijn de panelen super netjes geplaatst. Na de plaatsing zijn we gebeld met de vraag of alles naar wens was! Inmiddels hebben wij ook de btw terug ontvangen. Werkelijk waar alles is perfect verlopen zoals vooraf geschetst. Super service en ontzettend goede en vriendelijke monteurs!

Snelle installatiedatum, perfecte uitvoering

Medewerker zijn uiterst bekwaam te werk gegaan. De nzu heeft kennis van zaken en alles was zo geregeld. Wij zijn nu 2 jaar dik tevreden. De opbrengsten zijn maandelijks meer dan beloofd. Ik raad iedereen aan om zonnepanelen aan te schaffen bij de Nederlandse Zonnepanelen Unie.

uitstekend!

Goed advies gesprek, vakkundig, eerlijk en verhelderend. Monteurs kwamen op de afgesproken tijd, werkten netjes en professioneel. Na afgelopen voor de twee keer goede uitleg gehad over de app en btw teruggave. Wij zijn echt super tevreden over hoe de nzu met zijn klanten omgaat en begeleidt.

Goed bedrijf!

Van a tot z fantastisch begeleidt en geadviseerd. Goed prijs en geweldige garanties!

Heel netjes gewerkt. Alles in overleg! Op naar een zonnige toekomst.

In de winter geplaatst, maar ondanks dat toch stroom opgewekt. Op naar een zonnige toekomst.

Stroeve start prima hersteld

De start met NZU was wat stroef, maar eea is keurig hersteld. De panelen leveren inmiddels zelfs een hogere max dan vooraf aangegeven. 'Shout out' naar Romana, die tot ver buiten de reguliere werkuren heeft ondersteund en Luuk voor de keurige nazorg.

Supertevreden met ons zonnepanelensysteem van de NZU!

Wij zijn supertevreden met ons zonnepanelensysteem van de NZU: van een goede website, een prettig adviesgesprek en daarop volgende offerte, tot een snelle en vakkundige installatie binnen slechts 2 weken! Kortom: een goed en efficiënt bedrijf.

Very good and helpful crew and good job

Crew was really good and worked great to install and finish everything. One negative remark is they did not wear masks regarding covid-19 rules. They should be more careful about that.

• Would you recommend us? Yes

Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit!

Mijn ervaring met NZU heb ik als consument als zeer prettig ervaren. In het gehele traject ben ik van A tot Z begeleid en ontzorgd en kon ik met al mijn vragen bij ze terecht. Je merkt aan alles dat het bedrijf goed op elkaar is afgestemd en dat ze voor hoge kwaliteit staan. Ik zou het dan ook iedereen aanraden.

Zeer tevreden over het gehele proces

Zowel de eerste offerte vanuit de Verkoop Binnendienst, de schouw door de Verkoop Buitendienst, de Uitvoering als de Account Manager hebben uitstekend werk verricht. Snel een offerte en direct er achteraan de realisatie.

Zeer betrouwbaar bedrijf

Na een deskundig persoonlijk advies gekozen voor znu. De installatie ging top. De mannen hebben goed gewerkt. Met name de elektricien was heel aardig. Ook Sophia van de back office was top. Dit bedrijf beveel ik iedereen aan.

Fantastisch verlopen

Vanaf het eerste contact met de verkoper, tot de oplevering van het systeem, meer dan tevreden.