Zonnige ervaring van advies tot en met installatie!

Zeer vriendelijke verkoper die de tijd neemt en meedenkt over hoeveel en waar de panelen het best geplaatst kunnen worden. Installatiegroep snel en vakkundig aan het werk, waardoor plaatsing in korte tijd een feit is. Elektromonteur nog niet helemaal ervaren. Krijgt verbinding maken met app niet voor elkaar. Andere dag, zaterdag!, komt iemand anders dat in 5 minuten realiseren. Top. Sindsdien genieten we op nog meer manieren van de zon.

succesvolle plaatsing zonnepanelen

Vriendelijke verkoper, meer zonnepanelen kunnen plaatsen dan gedacht. Advies waar en hoe plaatsen panelen verliep prima. Plaatsingsteam kwam 4 dagen eerder. Maar alles verliep naar wens. Conclusie: succesvolle plaatsing van 9 panelen!

Top ervaring, van begin tot eind.

Het zoeken van de juiste leverancier voor zonnepanelen is tegenwoordig een behoorlijke klus. Aan de voorkant voor mijzelf duidelijk bepaald waar ik de offertes op zou beoordelen. Ik richtte mij daarbij op de beste prijs- kwaliteit verhouding. Vanaf het eerste contactmoment tot het afsluitende after sales gesprek was de ervaring top met NZU. Ze nemen de tijd voor je, geven passend advies en dringen niets op. Je hebt te maken met professionals welke zich aan de gemaakte afspraken houden. Het hoge afwerkingsniveau bij het leggen van de panelen, en de hulp en het meedenken van de elektricien gaf mij ook een erg goed gevoel. Ik zou deze partij zondermeer aanbevelen bij familie en vrienden. Keep up the good work!

Vakwerk.

Zoals afgesproken kwamen de mannen op juiste datum en tijd bij ons aan. Vriendelijke , wetend waarvoor ze kwamen, goede uitleg vanwat er ging gebeuren, ook zo gedaan, snel en vakkundig. Team Hashib , bedankt voor het plaatsen. Toppie werk afgeleverd.

Keurig & betrouwbaar

Volledig ontzorgd van A tot Z. Van adviseur tot de nuchter Hollandse jongens die van aanpakken weten. Waren niet vies om wat extra werk te verrichten. Alles beloftes na gekomen. Goede organisatie en weten hoe ze moeten werken.

Van adviseur tot het plaatsen van de panelen helemaal top!!

Vorig jaar 22 zonnepanelen laten plaatsen door de NZU. Eerst is er een adviseur langs geweest en hebben we de situatie doorgenomen. Ter plaatsen is de offerte uitgebracht die erg overzichtelijk is. Een montage datum vastgesteld en alles is top verlopen. Er is heel erg netjes gewerkt en ook de afhandeling is geweldig. Als je een zonnepanelen bedrijf zoekt is dit echt een topbedrijf!! Ik heb al meerdere klanten aangebracht waarvoor je na plaatsing 100€ op je rekening krijgt gestort!! Ik geef dit bedrijf een 10.

Klachten uiteindelijk naar tevredenheid opgelost

Mijn klachten over de, in eerste instantie, slechte montage en uitblijvende herstelbetaling voor de dakschade zijn opgelost. Blijkbaar waren wij een " tussen de wal en het schip" geval. De kwaliteit van de panelen is prima en uuteindelijk zijn ook wij tevreden.

Het gehele traject topklasse.

Van het begin tot het einde zeer tevreden met de NZU. Wij hebben op 8 februari 10 panelen laten plaatsen en heb even gewacht met een reactie. Wij zijn zeer tevreden NZU belooft en komt belofte na. Zeer vriendelijk en vakkundig. Beslist een aanrader.

goed geregeld

wij zijn blij met het gehele verloop! zeker aan te raden

Fijn bedrijf

Ik ben ontzettend tevreden met Nederlandse zonnepanelen unie. Hun medewerkers verdienen alle lof voor hun vriendelijkheid, expertise en toewijding. De installatie verliep vlot en het team was zorgvuldig en respectvol. Geweldige resultaten en een geweldige ervaring!

NZU heeft een buitengewoon positieve ervaring geboden. Hun professionele klantenservice, vlotte installatie en aanzienlijke energiebesparingen hebben indruk op mij gemaakt. Ik beveel ze zonder aarzeling aan voor hoogwaardige zonnepanelen en uitstekende service.

Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor het fantastische werk dat Nederlandse Zonnepanelen unie heeft geleverd bij de installatie van mijn zonnepanelensysteem. Van begin tot eind was mijn ervaring met dit bedrijf buitengewoon positief en ik ben enorm tevreden met het resultaat.

Zeer fijn bedrijf, van de eerste aanvraag tot de installatie

Wij hebben na een vergelijking van veel bedrijven uiteindelijk voor de NZU gekozen, omdat we zeer uitgebreid werden geïnformeerd en zelfs meerdere keren konden bellen met onze contactpersoon voor extra uitleg en informatie. Het advies was duidelijk en de offerte zeer overzichtelijk en transparant. Dat gaf ons veel vertrouwen. Ook de snelle levertermijn van slechts 4 weken sprak ons erg aan. We werden over alle stappen geïnformeerd en wisten precies waar we aan toe waren. De schouw op afstand was prima. Alle afspraken werden nagekomen. De installatie verliep vlekkeloos. De medewerkers hebben het systeem goed uitgelegd en tips gegeven. De hele installatie duurde voor 9 zonnepanelen op ons platte dak slechts 3,5 uur. Ook de betaling achteraf hebben wij als prettig ervaren. Hele prettig was ook de hulp bij het aanmelden van de zonnepanelen . Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanbevelen.

Fijn ervaring

Onwijs tevreden over het gehele traject in zijn geheel voorspoedig en kundig gelegd. Jullie hebben zeker weer een tevreden klant erbij!

Hoogstaande service

Vanaf eerste contact zeer professioneel geholpen. Van kantoor, backoffice, planning tot aan de monteurs! Nzu, dank jullie wel voor de top service! Wij zijn ontzettend blij met onze keuze jullie!

Komen afspraken perfect na!

Ze doen precies wat ze zeggen op een hele professionele manier. Nergens verassingen in het traject. Vanaf het eerste telefoontje tot laatste paneel zijn wij super respectvol behandeld en is er de tijd voor ons genomen. We merkten een duidelijk verschil in de advisering en expertise tussen de mensen van de Nzu en alle andere partijen. Je merkt dat de Nzu al jaren ervaring op alle vlakken. Wij raden ze aan iedereen aan. Wat ook heel leuk is voor iedere persoon die je aandraagt krijg je een leuke vergoeding!

Top klasse!

Advies was correct en eerlijk. Vriendelijk en nette monteurs. De klantenservice is altijd bereikbaar en iedereen die je spreekt heeft verstand van zaken.

Top bedrijf en super service

Na een zoektocht van een paar maanden uiteindelijk bij Dennis van de NZU uitgekomen. Werd zeer klantvriendelijk en goed geïnformeerd en nadat we een prijs waren overeengekomen lagen de zonnepanelen er binnen 4 weken op. Nette en deskundige werklui en binnen een dag gebeurd. Af en toe wat thee bezorgen en daar gingen ze weer. Tot op heden werken ze perfect tot zover geen klachten en mocht er wel iets zijn dan bel ik gewoon en wordt het opgelost. Mocht je op korte termijn zonnepanelen willen neem dan vooral contact op met NZU. Wij zijn zeer tevreden en hopen nog lang van de zonnepanelen te mogen en kunnen genieten.

Na een aanvraag ingediend te hebben werd ik de volgende dag gebeld om een adviesgesprek in te plannen. Het adviesgesprek was heel helder, informatief en vriendelijk. En de installatie ging precies zoals afgesproken en ook hier weer professioneel en vriendelijk gewerkt. Echt een aanrader: goede en juiste informatie, prima prijs, top installatie door super deskundig team! Na de installatie ben ik nog netjes gebeld om te vragen hoe het is gegaan en of ik nog vragen had. Toen wij later nog vragen hadden werden wij zonder problemen geholpen. Aanrader!

Betrouwbaar

Uitstekend bedrijf om zonnepanelen aan te schaffen. Wij zijn echt super geholpen en ontzettend blij met het resultaat: De Nzu: - Komt afspraken na - Biedt top garanties - Werken met Europees materiaal - Hebben zeer vriendelijk personeel, op dak en kantoor. - Geven fijn en eerlijk advies ( ik wilde 16 paneel, had er maar 10 nodig) - Hebben een snelle levertijd - Vragen geen aanbetaling Wij bevelen ze dan ook aan aan iedereen! Zoek niet verder!

Aangename aanpak en formidabele kwaliteit

Van begin af aan super fijn contact gehad. De installatie van de zonnepanelen was snel en efficiënt. De monteurs waren vriendelijk en hielden rekening met mijn planning voor die dag. Na afloop kreeg ik nog een follow-up telefoontje en een duidelijke uitleg over hoe de panelen werken. Ik ben meer dan tevreden. Top bedrijf!

Perfecte dienstverlening en service

De installatie van de zonnepanelen was snel en efficiënt. De monteurs waren vriendelijk en hielden rekening met mijn planning voor die dag. Na afloop kreeg ik nog een follow-up telefoontje en een duidelijke uitleg over hoe de panelen werken. Ik ben tot nu toe zeer tevreden met het functioneren, alles werkt perfect en heb ik geen enkel probleem ondervonden."

Uitstekend geholpen

Vanaf het begin had ik het gevoel dat NZU mij, door Sophia Verhagen, goed begeleidde. Alles verliep soepel, van de opvolging door haar collega's tot aan de uitvoer. Ze zijn altijd bereikbaar en helpen je ontzettend snel! Ik zie nog maar weinig bedrijven waarbij je het gevoel krijgt dat het echt draait om de mens!

Goed geregeld

Er werd mij verteld dat de Nederlandse Zonnepanelen Unie een gerenommeerde organisatie is die in Nederland zich richt op de verspreiding en ontwikkeling van zonne-energie. Tijdens mijn offerte traject is gebleken dat het bedrijf een uitgebreid aanbod aan zonnepanelen en bijbehorende producten en diensten heeft, waaronder installatie, onderhoud en klanten service. Het voortraject is zeer professioneel verlopen. Het advies, de opvolging en het uitbrengen van de offerte ging ontzettend vlot. Nu de panelen geplaatst zijn, prijzen ook wij de Nederlandse Zonnepanelen Unie aan om hun kwaliteit producten en professioneledienstverlening. De installatieprocedures zijn snel en efficiënt, en de after-sales service is uitstekend, waardoor wij als klant ons gerust en ondersteund voelen. Het bedrijf is ook zeer gefocust op duurzaamheid en milieubescherming, wat het een aantrekkelijke keuze maakt voor mensen die bezorgd zijn over het milieu. In conclusie, de Nederlandse Zonnepanelen Unie is een uitstekende keuze voor mensen die op zoek zijn naar kwaliteit zonnepanelen en professionele

De plaatsing van de zonnepanelen verliep gehaal naar wens.

De mensen die bij ons thuis de zonnepanelen kwamen plaatsen werken netjes en doen hun uiterste best om het de klant naar de zin te maken.