Beste heer Anninga, Dank voor uw feedback. Wij streven erna om binnen 2 werkdagen alle e-mails te beantwoorden maar door extreme drukte lukt dit helaas niet altijd. Waarvoor onze oprechte excuses! In december 2021 hebben wij veel regenachtige dagen met veel wind gehad. Hierdoor moesten onze installateurs soms stoppen met werken tijdens de installaties tot dat de wind ging liggen of regen ophield. Uw installatie stond ingepland op een van deze donkere dagen. Dit is dan ook de reden dat onze installateurs uw installatie niet in 1 dag afkregen. Wij begrijpen dat dit ontzettend vervelend voor u is. U heeft er twee keer voor vrij moeten nemen en wij zijn hiervoor twee keer moeten op komen draven. Uiteraard was dit onmacht. U geeft aan dat er een presentje aan u is beloofd. Normaal gesproken geven wij geen presentjes bij onmacht. Maar omdat wij u toch graag blij maken zullen wij contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat dit gewoon voor u geregeld gaat worden. Want wij laten u liever blij achter, Wij dienen, helpen en geven met plezier : ) Het klopt dat het aanschaffen van een extra paneel vele malen meer kost dan de totaalprijs gedeeld door het aantal panelen. Dit komt omdat er een startarief gehanteerd word bij iedere installatie. Wij proberen goed mee te denken in het voortraject en oprecht advies te geven. Als na de installatie toch besloten wordt om meer panelen aan te schaffen dan kunnen wij deze helaas niet meer toevoegen aan de eerst installatie en wordt bij de berekening van de nieuwe offerte het starttarief gehanteerd. Wij begrijpen dat dit ontzettend vervelende is maar helaas zijn wij afhankelijk van kosten die standaard gemaakt worden bij een installatie ongeacht hoe groot de installatie is. Wij proberen hier een oplossing voor te vinden maar met de alsmaar stijgende prijzen in de maatschappij lijkt de enige oplossing op dit moment om gelijk de juiste keuze te maken wat betreft de hoeveelheid panelen die iemand wenst te laten installeren. Uw heeft op dit moment 11 prachtige zwarte panelen op u wdak liggen meneer Anninga. Op heel uw systeem heeft 25 jaar garantie. En wij gaan ervoor zorgen dat de komende 25 jaar uw systeem als een zonnetje blijft draait! Wij dank u nogmaals voor de vertrouwen die u in ons heeft getoond en zoals de oude wijze zeiden "het einde kroont het werk"
Beste Stefan, Dank dat je voor ons hebt gekozen om de zonnepanelen te laten plaatsen en leuk om te horen dat je blij bent met onze installatieteams. De komende 25 jaar staan wij voor u klaar wat betreft uw zonnesysteem. Het kan natuurlijk voorkomen dat er tijdens een installatie een schade plaats vindt. Want waar mensen werken vallen spaanders. Als dit voorkomt dan herstellen wij de schade of vergoeden wij de schade. Wij zijn hiervoor verzekerd en zijn zelf ook erg handig in alles wat met daken te maken heeft. Zoals iedere bedrijf hebben wij hier een protocol voor. Als er een schade heeft plaatst gevonden, dan moeten wij hier van op de hoogte gesteld worden. Wij vragen u dan om foto’s en dan lossen wij het voor u op. Helaas heeft u ervoor gekozen om het anders aan te pakken. Wij begrijpen niet waarom u de schade in eerste instantie niet bij ons gemeld heeft. En wat wij ook niet begrijpen is dat u een bedrijf inschakelt uit de andere kant van het land die 8x zoveel vraagt dan de normale marktprijs. Wij waren dan ook erg verrast met de factuur die wij 6 weken na de installatie hebben ontvangen en met het verzoek of wij die even wilden betalen. Het is erg jammer dat u al deze keuzes heeft gemaakt zonder met ons te overleggen. Wij had u graag geholpen, maar op deze manier is dat voor ons onmogelijk gemaakt. Dus mochten wij u in de toekomst ergens mee kunnen helpen laat het dan ons gelijk weten. Want wij staan gewoon voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team NZU
Best heer Senditto, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat vervelend dat u dit zo heeft ervaren. We nemen deze melding zeer serieus en hebben het meteen opgepakt. Echter, onze installatie team, die al vele klanten blij heeft gemaakt, kan zich absoluut niet herkennen in uw verhaal. Daarom hebben wij u geprobeerd te bellen, om uw kant van het verhaal te horen, maar het lukt ons helaas niet om u telefonisch te bereiken en via de email wilt u niet in detail treden. Ons doel is om alle klanten blij achter te laten en helaas is dit bij u nog niet gelukt. Wilt u alsjeblieft contact met ons opnemen zodat ook u blij achter gelaten kan worden en zodat wij precies weten waarom u deze review gezet geplaats heeft. Want als onze installateurs echt bij u op de op vloer hebben geplast dan is dat te gek voor woorden en zullen wij degene die bij u op de vloer heeft geplast moeten ontslaan. Daarom horen wij graag hoe of wat. Wij danken u nogmaals voor het vertrouwen dat u in ons heeft en wij horen u graag om u als nog blij te maken. Voor nu wensen wij u heel veel plezier van uw zonnesysteem en laat de zon maar schijnen. : ) Team Nzu
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd