Professioneel,

De bouwkundig inspecteur was een vriendelijke attente man, met kennis van zaken. Goede adviezen en tips van hem gekregen. En zeker een aanvulling op de aankoop van onze woning. Gelukkig kon er ook snel geschakeld worden zodat de inspectie op korte termijn ingepland was.

Friendly and efficient

The technical inspector, Henk, who was allocated to our inspection was thorough and friendly. He was also knowledgable and came with a lot of experience.

• Would you recommend us? Yes

Alles was duidelijk uitgelegd

De inspectie verliep fijn. De uitleg was heel duidelijk. Hadden het gevoel dat er niet naar alles werd gekeken (kan met de vve te maken hebben). De rolluiken waren niet getest, maar daar verwachten we eigenlijk ook geen gekke dingen. De inspecteur zag het snel als er iets niet goed was. Konden al onze vragen stellen, hier kregen wij dan duidelijk antwoord op. In het rapport stond wel wat de gebreken waren, maar niet de exacte locatie, bijvoorbeeld welk kastje van de keuken heeft de beschadiging.

• De communicatie met de inspecteur

De inspecteur ging grondig ter werk en was prettig in de communicatie!

Wij hadden op korte termijn een bouwkundige keuring nodig en zowel het telefonische contact voor de planning als de inspecteur op de dag zelf was erg prettig. De inspecteur ging grondig te werk en kon ons alles goed uitleggen. Ik zou hem zeker aan andere aanbevelen. In totaal gezien dus een erg fijne ervaring.

Duidelijk contact en opvolging

De aanvraag wordt snel en goed uitgevoerd. Rapport na uitvoering keuring snel via de email beschikbaar. Alles duidelijk te volgen via de email / online. Rapport duidelijk en uitgebreid opgesteld.

Meer dan tevreden

Marcel van Tol is naast kundig ook een heel prettig communicerend keurder. Liep met ons door de woning, vertelde helder wat hij constateerde, maar nog belangrijk hoe dringend of niet een vervanging is en gaf meteen ook tips hoe iets aan te vliegen. Om een goed beeld te hebben voor het budget vond ik dit zeer prettig.

Een tevreden klant!

Men komt de gemaakte afspraken na!!

• De communicatie met de inspecteur

Top keurder met veel kennis.

Ik zal iedereen de keurder, Wesley Groffen, aanraden. Hij is zeer kundig en legt duidelijk uit wat hij doet en wat hij waarneemt.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Wouter, Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze inspecteur "Wesley". Wij zullen uw bericht dan ook zeker doorgeven aan hem. Een prettige dag gewenst! Woningkeur

Snelle service

Van begin tot eind een goede ervaring. Afspraak was snel en makkelijk gemaakt. Duidelijk info vooraf en duidelijk uitlegt ten tijde van de keuring. Snelle rapportage welke nog dezelfde dag is ontvangen.

• De communicatie met de inspecteur

Erg tevreden met de keuring van Marcel

Ik ben erg tevreden met de keuring die Marcel heeft gedaan. Hij heeft een oplettend oog en ziet ook kleine dingetjes waar je zelf niet zo snel op zou letten. Daarnaast wat die ook de beroerdste niet om af en toe wat tips en advies te geven over hoe we bepaalde dingen het beste zouden kunnen aanpakken in het huis. Ik had bijvoorbeeld nog wat vervolgvragen over een mogelijk wasmachine aansluiting te verplaatsen, hij dacht hierover graag even mee.

Fantastisch!

Het was de 2de keuring in korte tijd die Dhr Bom deed. Hij is naast zeer deskundig en grondig ook bijzonder vriendelijk, geduldig en nam alle tijd ook om met een aantal plannen mee te denken. Dus ik heb hele fijne ervaringen met deze bouwkundige. Prettig in de omgang, toegankelijk en hij ziet en controleert echt alles. Rapport was er beide keren al dezelfde dag. Bijzonder uitgebreid en voorzien waardevolle tips en adviezen .

• De communicatie met de inspecteur

Professionele, deskundige en vriendelijke service

Goed contact met Tjardo gehad vooraf. Duidelijk tekst en uitleg gehad tijdens de oplevering van onze woning. Hij bekeek alles met een kritische blik, hele proces is naar wens verlopen.

Duidelijk, transparant en snel

Wij hebben voor de aankoop van onze nieuwe woning de bouwkundige keuring uit laten voeren. De man was erg vriendelijk, duidelijk en professioneel. Tijdens het meelopen verteld hij precies wat hij doet en waarom, en heb je al een indicatie voor grote problemen. Het rapport komt dan niet als verassing. Het rapport zelf is uitgebreid, duidelijk en werd erg snel geleverd, bij ons dezelfde avond nog! Ontzettend fijn.

Zeer goed geholpen

Henk heeft ons goed geholpen bij de bouwkundige keuring. Hij nam alle tijd voor ons, dacht met ons mee en was eerlijk. Zo liet Henk ook duidelijk weten waar hij niet naar mocht kijken of opmerkingen over mocht maken. We hebben het contact als erg prettig ervaren en hij kwam erg kundig over. Als laatste heeft Henk de zelfde dag nog keuringsrapport gereed gemaakt waar wij erg blij mee waren. Kortom wij Raden Henk zeker aan om je huis bouwkundig te keuren.

• De communicatie met de inspecteur

Snelle reactie, kundige professionele aanpak

Snel contact en feedback en heldere uitileg over de situatie.

• De snelheid van het hele proces
  • De inhoud van de rapportage N.v.t.

Vakkundig en interessant!

Ik heb geen ervaring met technische keuringen, dus geen referentiekader, maar dhr Henk Bakker is niet alleen prettig in de omgang, maar ook vakkundig. Na kennismaking en een korte uitleg ging hij meteen aan de slag . We hebben er veel van opgestoken en we konden, voor zover mogelijk, alles meekijken/bekijken, terwijl we werden geïnformeerd over hetgeen hij deed. Heel prettig. Een vakman die oprecht zijn werk met plezier doet! Goede tips gekregen over toekomstig onderhoud op de koop toe. Zeer net en duidelijke reportage ontvangen. Dank u!

Erg vakkundig

Ik vond de keuring heel prettig verlopen. Meneer legde exact uit wat hij deed en nam alle tijd om mijn vragen te beantwoorden. Tevens gaf hij tips voor de komende verbouwing.

• De communicatie met de inspecteur

Vakkundig, vriendelijk en uitgebreid.

Henk is een vriendelijke en vakkundige keurder die ruim de tijd voor je neemt en alles uitgebreid uitlegt. Hij denkt graag met je mee en legt alles duidelijk uit. Heel fijn! Ik vind het zeker het geld waard en zou het zo weer bij Woningkeur boeken!

Goed, snel en degelijk

Woning werd goed en vakkundig gekeurd. Rapport was helder en met duidelijke foto's

• De communicatie met de inspecteur

Duidelijke uitleg en goed advies

Duidelijke uitleg en je weet waar je aan toe bent. Inspecteur wist waar hij mee bezig was en had tijd om alle vragen te beantwoorden.

• De communicatie met de inspecteur

Dank voor het snel inplannen en alle tips.

• De communicatie met de inspecteur

Prima verslag en strak georganiseerd.

Ik kan Woningkeur van harte aanbevelen. Tip aan Woningkeur, stuur met het rapport de originele foto’s toe, dat kijkt wat handiger.

• Het contact met kantoor/planning
  • De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur

Beste Peter, Hartelijk dank voor de review en de tip! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Kundige en vriendelijke inspecteur met aandacht voor datail

Het was eenvoudig om een passende afspraak te maken. Tijdens de inspectie was er ruim voldoende gelegenheid tot vragen stellen en werden ook passende adviezen verstrekt. Het rapport was zeer snel beschikbaar. En ook duidelijk, hoewel er een paar kleine zaken naar mijn mening niet helemaal kloppend waren. Al met al een positieve ervaring.

Deskundigheid ennsnelheid voor weinig

Expert, deskundig. Goed communiceren met inspecteur. En snelle rapport. Zelfde dag zelfs. Kwaliteit en snelle service voor weinig. Kreeg ook waardevolle adviezen van de inspecteur tijdens de inspectie

Kerkstraat 36

3341LE Hendrik-ido-ambacht

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.