Prima service en snel voor elkaar.

Prettige samenwerking en de afspraak voor de bouwkundige keuring kon snel worden gemaakt, omdat hiervoor een belang bestond. Het rapport geeft veel info omtrent de huidige stand van de woning en ook het mogelijke toekomstige onderhoud.

Prima en deskundig

Prima en deskundig

• De communicatie met de inspecteur

De keuring is correct en snel uitgevoerd

Goed. Ik kan natuurlijk niet beoordelen of ALLE waarnemingen helemaal juist zijn. Bijvoorbeeld, m.b.t. de waarschuwing over het aanbrengen van de rookmelders." Niet voldoende en verkeerd opgehangen" Nou, die zijn opgehangen door de BRANDWEER zelf.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Gerdie, Hartelijk dank voor uw review, wij zijn zeer blij met uw mooie 10!! Wat betreft de rookmelder, deze is gebaseerd op de nieuwe wetgeving van 1 juli jl. waarin wij moeten vermelden wanneer er op een verdieping geen rookmelder aanwezig is. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Vriendelijk en snel

Vriendelijk en snelle keuring. Rapportage is ook overzichtelijk.

Snel en nauwkeurig

Prima op tijd en ging er gedegen doorheen en let op alle punten. Leuk was dat ik ook steeds advies kreeg over dingen als onderhoud en gebruik. Rapport was erg gedetailleerd.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Harry, Hartelijke dank voor de review, een 10! Goed om te lezen dat het contact met de inspecteur naar volle tevredenheid is geweest. Met vriendelijk groet, Woningkeurgroep.

Supergoede en inhoudelijke keuring

Enorm veel informatie mogen ontvangen over de bouw en geschiedenis van de woning (woonboederij)

• De communicatie met de inspecteur

Deskundig, nauwkeurig, goede en duidelijke uitleg

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze, deskundig- en nauwkeurigheid van de inspecteur. De uitleg was goed en duidelijk.

• De communicatie met de inspecteur

Goedemiddag Lisa, Hartelijk dank voor de review, een mooie score! Fijn dat het contact met de inspecteur zo fijn en duidelijk is verlopen. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Sommige punten goed en andere punten onvoldoende

Het maken van de afspraak was teleurstellend. Ik werd een dag later teruggebeld dat de meeloopkeuring niet kon ivm met de grote van het object. De keuring werd daardoor twee keer zo duur. De keuring zelf was informatief en de keurmeester was kundig. Het rapport was niet altijd duidelijk. Van sommige bevindingen had de keurmeester al gezegd dat hij ze niet in het rapport kwijt kon. Soms kon ik een bevinding niet plaatsen, terwijl ik helemaal meegelopen ben. Tenslotte kwam de rapportage een dag later dan beloofd, terwijl ik er wel specifiek om gevraagd had ivm de beslistermijn.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Bart, Een meeloopkeuring, die u in eerste instantie aangaf, wordt niet gebruikt wanneer de klant een huis wil kopen, daarvoor staat een bouwtechnische keuring. Die zijn inderdaad wat duurder. Wel zijn wij achtergebleven om dezelfde dag het rapport te versturen (omdat dit blijkbaar toegezegd was) en heeft u deze op zaterdag, één dag erna ontvangen. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Zeer gedegen keuring

De keuring maakte een zeer gedegen indruk. De bouwkundige stond ook open voor het beantwoorden van allerlei vragen. De rapportage was duidelijk en in aansluiting met wat bouwkundige tijdens de keuring al vertelde.

hele goede keuring

Hele vriendelijke meneer die eigenlijk naar alles gekeken heeft en alle vragen beantwoord heeft en goede duidelijke uitleg van dingen heeft gegeven, hele fijne ervaring

• De communicatie met de inspecteur

Goedemorgen C. Bedankt voor de review, een 10!! Super dat het contact zo helder en prettig is verlopen. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Prima!

Snelle afspraak. Duidelijke uitleg over zaken die (snel) aangepakt moeten worden. Tips over verduurzaming.

• De communicatie met de inspecteur

Fijne ervaring voor iemand die dit voor het eerst doet

Mijn eerste ervaring in het koopproces van een woning is erg pretting en naar te vredenheid verlopen. De inspecteur heeft me met veel geduld door het hele proces meegenomen.

• De communicatie met de inspecteur

Hallo Christel, Bedankt voor de review. Fijn dat de keuring naar tevredenheid is verlopen en de inspecteur je goed heeft kunnen begeleiden in het koopproces! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Helder uitleg, aardige man, kwam zeer professioneel over.

Helder uitleg, aardige man, kwam zeer professioneel over.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Anika, Bedankt voor de mooie review!! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Duidelijk verhaal.

Keurder is open. Vraagt regelmatig of ikzelf nog vragen heb over de woning. De opmerkingen tijdens de keuring zijn duidelijk en het rapport is overzichtelijk opgesteld.

• De deskundigheid van de inspecteur
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

Hallo Patrick, Dank je wel voor de review. Fijn dat het allemaal helder en duidelijk was! Met vriendelijk groet, Woningkeurgroep.

Vakkundige keuring met heldere uitleg

Prettig communicatie. Heldere uitleg van observaties. Nam rustig de tijd om nauwkeurig te werken.

• De communicatie met de inspecteur

Hallo Suzanne, Wat een mooie review; een 10 ! Fijn dat de keuring naar volle tevredenheid is verlopen en het contact met de inspecteur als zeer prettig is ervaren. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Zeer professionele keuring met duidelijke onderbouwing.

Dhr. de Haan had een zeer professioneel voorkomen. Hij nam ons duidelijk mee in zijn bevindingen en kwam vrijwel direct met tips. Daarnaast was óók het rapport zeer deskundig en overzichtelijk opgesteld.

prettig

Zeer prettige ervaring. Erg tevreden.

• De communicatie met de inspecteur

uitstekend: snel, heel precies en ter zake kundig

zie hierboven

• De communicatie met de inspecteur

Een 10! Wat een mooie review , Bedankt Rob. Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep.

Supersnel en kwalitatief

Hele fijne ervaring, afspraak was zo gemaakt en het rapport was ook snel binnen. Ook super flexibel, ik kon er door omstandigheden zelf niet bij zijn maar dat was geen probleem.

• Het contact met kantoor/planning
  • De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.
  • De deskundigheid van de inspecteur
  • De communicatie met de inspecteur N.v.t.

Hallo Carmen, Bedankt voor de review, heel fijn dat het contact zo goed én snel verlopen is ! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Uitstekende expertise gedaan door jon

Jon kwam goed voor de dag en netjes op tijd! Gaf duidelijke uitleg en tips, Een man met ervaring en kennis, en nam netjes zijn tijd voor ons.

• De communicatie met de inspecteur

Hallo Benji, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat het contact met de inspecteur zo goed verlopen is! Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

Zeer snelle en goede service

We konden snel een afspraak plannen en een paar uur na de bouwkundige keuring kregen we een duidelijk uitgebreid rapport.

Zeer deskundig en uitgebreid

Mijn vriend en ik zijn erg tevreden over de technische keuring die is uitgevoerd. De inspecteur nam ruim de tijd en heeft alles grondig bekeken. Ook het rapport was duidelijk en zeer snel opgeleverd. Wij hebben geen op- of aanmerkingen. We hadden het daarentegen wel fijn gevonden als ook wij waren gebeld om de afspraak in te plannen, dat is helaas niet gebeurd.

Heel goed en critisch

zeer grondige inspectie voor alle details, en goed uitleggen hoe het huis goed te onderhouden.

• De communicatie met de inspecteur

Bedankt voor de mooie review Estian. Fijn dat de uitleg en de tips van onze inspecteur goed ontvangen zijn, Met vriendelijke groet, Woningkeurgroep

snel en vakkundig

professioneel en vakkundig rapport, snel en vriendelijk. Erg tevreden

• De communicatie met de inspecteur

Informatief en makkelijk te benaderen

Vond het prettig en informatief om als leek de inspecteur nav het keuringsrapport te spreken over aanbevelingen/aanpassingen aan het huis.

• Het contact met kantoor/planning
  • De gang van zaken tijdens de inspectie N.v.t.

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.