It was going smoothly!

Everything went well! Also, the technician was so nice, fast & accurate!

• De communicatie met de inspecteur

Niet neutraal door de woning gelopen

Verkoper verkoopt oud pand wil echter geen woningkeuring. Deze wil ik wel als mogelijke koper. Helaas heeft de makelaar lopen vissen naar het resultaat en is de woningkeurder niet neutraal gebleven. Hierdoor kreeg de verkoper een positief beeld en ging de woning naar iemand die de verkoper dit gunde (omdat de woning minder erg was dan verkoper had verwacht). Hierdoor is deze keuring voor mij nutteloos geworden echter als er neutraal door de woning was gelopen had dit anders kunnen uitpakken. Keurder was daar namens de mogelijke koper en hoort hier rekening mee te houden. Ik hoor dit niet zelf vooraf te benoemen.

• De communicatie met de inspecteur

Beste Paul, wij hebben elkaar ook telefonisch gesproken en helaas blijven onze meningen verdeeld. Wij hopen dat u binnenkort een ander huis vindt wat wellicht wel voor u bestemd is.

Uitmuntend

Vertrouwd gevoel. Gedegen onderzoek. Ook de kleine hoekjes bekeken. Een uitgebreid rapport met goede adviezen en prijsindicatie per ingreep. Bedankt!

Snel en deskundig

Peter die de keuring uitvoerde was deskundig en kwam met goede adviezen. Het uitvoerige rapport hadden we nog dezelfde dag binnen.

• De communicatie met de inspecteur

Fijn en snel gehandeld, top service!

Via het kantoor op korte termijn een afspraak gepland. Tijdens de keuring nam de keurder de tijd om alles met ons door te nemen. Ook het rapport snel ontvangen, wat erg fijn was.

• De communicatie met de inspecteur

Snel en professioneel, wel wat eigenaardig

Goede, deskundige en vooral snelle rapportage. Eigenaardig is en blijft wel de bedragen die bij dergelijke keuringen altijd gerekend worden voor herstellende werkzaamheden. Ergens een afdekplaatje bij een stopcontact? 160 euro in de rapportage, terwijl het niet meer is dan even naar de bouwmarkt en wat schroefwerk. Wel hadden we moeite met het sociaal gedrag van de keurder. Hij formuleerde sommige dingen erg ruw en schopte daarmee tegen de schenen van de bewoners. En een volwassen man die alle aanwezigen een boks geeft in plaats van een hand blijft gewoon vreemd. We hadden de rapportage wel heel snel binnen en ook het maken van een afspraak was zo gepiept.

Snel gehandeld & deskundig

Stefan zijn deskundigheid en zijn tips voor het appartement zijn mij erg bevallen. Ook het bereikbaar zijn voor vragen na het bouwkundigrapport was fijn!

Maatwerk!

Mijn ervaring met Peter van Rossum was uitstekend. Deskundig advies en altijd bereikbaar voor mijn vragen

• De communicatie met de inspecteur

Snel en netjes en duidelijk

Snel netjes en duidelijk

• De communicatie met de inspecteur

Zowel met het maken van de afspraak tot en met de keuring zelf prima geholpen.

Zeer fijne ervaring met Wesley Groffen

Zeer fijne ervaring met Wesley Groffen. Snel ingepland & fijne communicatie. Rapport was volkomen duidelijk.

Professioneel, kundig en snel

Alles ging goed

Fijne en handige inspectie

Tijdens de woningkeur was het contact goed met de inspecteur. Alles wat hij vond legde hij uit, en de vragen die wij hadden werden goed beantwoord.

• Het contact met kantoor/planning N.v.t.

Behulpzaam en vriendelijk

Goed gesprek gehad, rustig mijn vragen beantwoordt en keurder wilde ook nog even mee naar de berging kijken om wat duiding te geven.

Professionele inspectie

Er werd erg deskundig gekeken naar de woning en er is een zeer uitgebreid maar makkelijk te begrijpen rapport gemaakt. Ik heb een goed gevoel bij de keuring en heb het idee dat er een zo compleet mogelijk beeld is geschetst van de staat van de woning. De inspecteur was vriendelijk, professioneel en duidelijk in zijn inspectie en de afspraak was snel gepland. De betaling en het downloaden van het rapport was makkelijk en werkte perfect. Geen enkele problemen of negatieve punten ondervonden.

• De communicatie met de inspecteur

Correct en “To the Point”

De medewerker ging gestructureerd en concensieus aan het werk, betrok mij als potentiële koper overal actief bij. In een samenvatting deelde hij al zijn uitslag over de staat van onderhoud… onder voorbehoud van het nog te maken rapport. Top!

• De communicatie met de inspecteur

Wat een kennis, wat een nieuwsgierige blik!

Niet alleen een schat aan ervaring maar keurmeester Henk is ook zeker niet te beroerd om allerlei bouwkundige tips te geven die je zelf gemakkelijk kan uitvoeren. Er ontgaat gaat hem werkelijk niets!

• De communicatie met de inspecteur

Prettige, toegankelijke werkwijze; eerlijk.

Er werd aan alle belangrijke aspecten aandacht besteed en waar odig werd de vinger op de zere plek gelegd zonder paniek te zaaien of zaken te overdrijven. De heldere wijze waarop in het rapport wordt weergegeven waar we aan toe zijn voor wat betreft direct te maken kosten en kosten die op enige of langere termijn verwacht mogen worden is erg prettig om een goed beeld te krijgen bij wat je beoogt te kopen.

• De communicatie met de inspecteur

Zeer kundig, snel en klantgericht

Onze bouwtechnische keuring was erg grondig, duidelijk en prettig. Inspecteur Peter nam de tijd om de woning en aandachtspunten stapsgewijs met ons door te nemen en leverde een duidelijk en waardevol rapport op. Tijdens de inspectie wees hij ons ook op diverse aandachtspunten, ook buiten bouwtechnische punten om. Dit maakte het extra waardevol. Het rapport werd dezelfde dag nog opgeleverd.

Uitstekend en duidelijk

De keuring is goed uitgevoerd, en dit kon ook snel gedaan worden, waarna de rapportage ook erg snel binnen is gekomen. De rapportage was erg duidelijk en uigebreid waardoor we nu een goede basis hebben en weten wat we kunnen en moet aanpakken. Nogmaals hartelijk dank teun voor het uitvoeren! Altijd welkom voor een bakkie!

• De communicatie met de inspecteur

Very professional and attentive.

The professional explained everything in detail, what was urgent, and what was not. He was very attentive and friendly.

Eerlijk en open advies

Arthur heeft ons goed geholpen met een doorloop in een oud huis. Hierbij kijkt hij echt met je mee, en helpt de risico’s beoordelen. Geeft ook duidelijk aan wat niet te beoordelen is en of dit op andere manier helder kan komen. Erg prettig en verhelderd gesprek

• Het contact met kantoor/planning N.v.t.
  • De communicatie met de inspecteur

The service is overall quick.

I received 2 times invoice, we agreed 299 euro. Then the inovice was 400+ euro came, and the second is 299 euro + 50 euro I understand maybe there is a clause for some extra cost. But the attitude of the staff I dont like, keep sending reminder of the first wrong invoice. As I said it is not my problem, I am not gonna send a lot of emails to cancel the first invoice.

Erg snel en vakkundig

Erg snel en vakkundig

• De communicatie met de inspecteur

Snelle service en zeer uitgebreide keuring wat je veel informatie geeft over je nieuwe huis!

Wij zijn heel tevreden over de bouwkundige keuring die wij hebben laten doen. Je krijgt een uitgebreid rapport met foto's en tijdens de keuring zelf krijg je ook allerlei tips over het huis, echt top!

Over Woningkeur

De Woningkeur® Groep is een franchiseorganisatie met een onderscheidend concept en sterke uitstraling. Het staat voor een landelijke samenwerking van zelfstandig bouwkundig advies bureaus. De inspecteur van iedere vestiging kent de regionale markt en is lokaal bekend met de historie van steden en hun panden. Allen zijn zij gespecialiseerd in, gediplomeerd én gecertificeerd voor het uitvoeren van bouwkundige keuringen en energie keuringen van onroerend goed. De bevindingen worden beschreven in heldere rapportages, gebruikmakend van efficiënte, moderne software. Bovenal is de Woningkeur inspecteur altijd onafhankelijk en objectief.