Een heel fijne stevige massage!

Normaal gesproken laat ik mij alleen door vrouwen masseren, maar ik voelde mij totaal niet ongemakkelijk. Joviene weet feilloos de knopen te vinden. Een heel fijne stevige massage!

Super massage

Ik heb geen tijden zo'n goed massage gehad. Joviene vond binnen no time knopen in mijn en mijn kuitspieren en wist het weg te masseren. Hij past verschillende massage technieken toe. Ik ben in geen tijden zo goed gemasseerd. Zeer bekwaam.

Goede sportmassage

Goede sportmassage gehad. De massage was stevig, zoals een sportmassage hoort te zijn. Je kan zelf aangeven waar je pijngrens ligt.

Heel goed!

Joviene geeft een heel stevige en goede massage waar ik in Amsterdam al een tijdje op zoek naar was. Daarnaast is hij ook een heel leuke gast. Een aangename ervaring en zeker een aanrader!

• Locatie

Voor een massage überhaupt kan je hier wezen. Ik en mijn vriend zijn zeer tevreden over de prestatie die hij heeft achtergelaten. De communicatie tussen Laurens en de klanten is zeer goed. Tijdens onze sportmassage hebben we door de pijn heen gelachen en genoten. Voor iedereen is het anders, maar van onze kant is de job well done!

Letterlijk geweldig

1ste keer geweest ben ontvangen met een lach en heb er echt van genoten. Het was heerlijk. Voor de gene die twijfelt. Gewoon doen. Je zal er geen spijt van krijgen!!!! Zal zeker terug komen!!!

• Locatie

Altijd de perfecte massage voor wat ik op dat moment nodig heb!

Via een teamgenoot ben ik een jaar geleden bij Joviene terechtgekomen. Ik zocht een goede sportmasseur die mijn spieren na een zware trainingsweek goed los kon maken. Na de eerste behandeling wist ik dat Joviene de juiste masseur voor mij was. Sindsdien kom ik bijna wekelijks bij hem terecht voor een massage. Voorafgaand aan de behandeling vraagt hij altijd of bepaalde spieren nog extra aandacht nodig hebben, waardoor elke massage precies is wat ik op dat moment nodig heb.

Ongelofelijke fijne en professionele (sport)masseur

Dhr. Lourens is een vriendelijke en super professionele sportmasseur. Mijn klachten zijn altijd verminderd na een consult bij hem. Dhr. Lourens is goed in zijn werk, enorm vriendelijk en geeft handvatten na een behandeling voor oefeningen die ik thuis kan uitvoeren. Voor mij nooit meer een andere sportmasseur.

Vriendelijk en degelijk

Vriendelijke en vrolijke ontvangst en een serieuze en stevige massage! Ik kom er verkwikt vandaan, dank Joviene!

• Locatie

Joviene verstaat zijn vak!

Joviene verstaat zijn vak uitstekend en dat heeft bij mij geleid tot een klachtenvrij resultaat. Vandaar dat ik hem de maximale score geef.

Top!!

Ben nu 2 keer naar hem geweest met klachten en voel gewoon dat het langzamerhand verbeterd Geeft ook oefeningen mee en advies.

Excellent experience

I am suffering from chronic back and shoulder pain. After only 2 sessions, Lourens already managed to loosen up the tight and painful muscles and my pain has decreased drastically. He is very skilled and I don’t think any muscles can resist him.

Great adapting to specific body needs each time a bit different as needed

Reliable, flexible, super talented

Ik kom al een jaarlang minstens maandelijks bij Joviene, en nu hij beoordelingen erbij heeft genomen, wil ik hem beslist graag aanbevelen - hij weet me elke keer weer heel geschikt zó te mishandelen dat ik met opgeluchte spieren en gemoed naar huis ga, maar als het nodig is om zachtaardig te werken, doet hij dát, en helemaal vanzelf.

• Locatie (omgeving)

Meerdere malen een sportmassage gehad hier, Joviene heeft verstand van wat hij doet en weet zonder problemen de juiste probleemgebieden te vinden. Naast de massage heeft hij ook oprechte aandacht voor je en is hij altijd vrolijk en vriendelijk. Locatie is modern en goed te bereiken. Kortom: top!

• Locatie (omgeving)

Great sportmassage by joviene lourens. He listens to the clients needsand aftercare. His studio is clean and easy to find. Felt very at ease on my visit with joviene

• Locatie (omgeving)

Empathische masseur die goed werkt en resultaat boekt

• Locatie (omgeving)

Top locatie woon er 5 min vandaan. De massages hebben mij heel erg goed geholpen

• Locatie (omgeving)

Alleen maar tienen lijkt misschien overdreven of gelogen, maar ik heb niks aan te merken. Meest vriendelijke masseur, prima locatie, geeft naast de behandelingen ook adviezen. Helemaal goed dus.

• Locatie (omgeving)

Goede fijne behandeling, spieren zijn weer lekker los gemasseerd.

• Locatie (omgeving)

Perfect geholpen aan schouderklachten. Echt een aanrader.... Top.....

• Locatie (omgeving)

Zeer goede service. Goede uitleg over wat de oorzaak kan zijn als je ergens last van hebt. Zeer respectvol

• Locatie (omgeving)

Goede en duidelijk uitleg heel deskundig