Werk netjes afgeleverd voor een nette prijs.

Het contact verliep erg prettig en trap is volgens afspraak netjes gedaan en ook de prijs was netjes. Een aanrader!

Snel gewerkt met een mooi eindresultaat.

Van der Lee stoffering is een goed bedrijf met ervaren werknemers. Ze luisteren naar de klant, denken mee en leveren een goed eindresultaat.

Professioneel

Heel fijn werk afgeleverd, professionele werkers met een goeie smaak ik ben zeer tevreden over mijn traprenovatie.

Goede service en kwaliteit geboden voor een goede prijs

Van der Lee Stoffering heeft bij ons de vloeren en trappen gedaan. Heldere afspraken van te voren en deze worden zonder meer nagekomen. Ik zou van der Lee stoffering zeker aanbevelen.

Van der Lee heeft bij ons een mooie pvc trap met beton look gerealiseerd. Wij hebben binnen één een geheel nieuwe trap helemaal naar onze wens. De communicatie verliep vlekkeloos en binnen een paar uur hadden wij al een offerte. Een echte aanrader!

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid

Van der Lee komt afspraken na. De werkzaamheden zijn tot in de puntjes afgewerkt. Aan alles is gedacht. Een fijne ervaring dat alles uit handen wordt genomen

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap