Werken zeer netjes en schoon. Goede communicatie , duidelijke afspraken. Marcel en zijn broer zijn vriendelijke gasten die weten wat ze doen. Ik zal dit bedrijf zeker aan familie en vrienden aanbevelen.

Uitstekend werk verricht

Zeer tevreden over het hele traject. Goede en open communicatie, duidelijk tijdstraject. Alle afspraken nagekomen. Vloer is mooi gelegd, afwerking is zeer goed. En als mooi extraatje hebben ze de tafel en alle stoelen een viltje onder de poten gekregen, om strepen of beschadigingen zoveel mogelijk te voorkomen.

Betrouwbaar goede communicatie

Bedrijf denkt mee, is geduldig, heeft kennis van zaken, ruim assortiment voor vloeren, maakt de klus overzienbaar. Helpt mee om zware spullen weg te zetten. Marcel en zijn mensen zijn professionele werkers secuur en betrouwbaar. Ze hebben smaak! Ze geven vooraf inzicht in hoe bij keuze van de gekozen kleuren vd stoffering het beeld vd vloeren trap eruit gaat zien. Perfect 🌸

Snel, deskundig en creatief

Voor ons trappenhuis hebben we Marcel van der Lee ingeschakeld en dat is ontzettend goed bevallen! Snel en deskundig advies, laagdrempelig contact en flexibel! En resultaat is ontzettend mooi geworden, zowel de houtafwerking als de prachtige loper.

Ik kan van der Lee van harte aanbevelen.

We hadden een huis gekocht met daarin plavuizen in het hele huis. Bij van der Lee opgevraagd hoe daar een PVC vloer kon komen. Schuren, egaline, tweede laag egaline en PVC gelijmd. Goeie uitleg, goeie offerte en nog belangrijker: perfect uitgevoerd en alles volgens afspraak. Netjes en schoon achtergelaten en zelfs plinten met verf nog nagelopen. Een aanrader!

Goede service!

Vandaag al mijn trappen in de woning laten vervangen en het was binnen 1 dag klaar! Aardige mannen, komen op tijd en doen precies wat je ze vraagt. Ze laten alles ook netjes achter!

Werk netjes afgeleverd voor een nette prijs.

Het contact verliep erg prettig en trap is volgens afspraak netjes gedaan en ook de prijs was netjes. Een aanrader!

Snel gewerkt met een mooi eindresultaat.

Van der Lee stoffering is een goed bedrijf met ervaren werknemers. Ze luisteren naar de klant, denken mee en leveren een goed eindresultaat.

Professioneel

Heel fijn werk afgeleverd, professionele werkers met een goeie smaak ik ben zeer tevreden over mijn traprenovatie.

Goede service en kwaliteit geboden voor een goede prijs

Van der Lee Stoffering heeft bij ons de vloeren en trappen gedaan. Heldere afspraken van te voren en deze worden zonder meer nagekomen. Ik zou van der Lee stoffering zeker aanbevelen.

Van der Lee heeft bij ons een mooie pvc trap met beton look gerealiseerd. Wij hebben binnen één een geheel nieuwe trap helemaal naar onze wens. De communicatie verliep vlekkeloos en binnen een paar uur hadden wij al een offerte. Een echte aanrader!

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid

Van der Lee komt afspraken na. De werkzaamheden zijn tot in de puntjes afgewerkt. Aan alles is gedacht. Een fijne ervaring dat alles uit handen wordt genomen

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap