Tevreden

De vloer zelf is prachtig gelegd, maar de afwerking (en vooral de communicatie omtrent de afwerking) liet wat te wensen over. Uiteindelijk wel naar wens opgelost.

Kundig en betrouwbaar

Het was het laatste wat we wilden doen, de trappen bekleden (casco opgeleverd huis) en we waren inmiddels ‘keuze moe’. Marcel hielp ons feilloos door de opties heen en gaf goede adviezen. Daardoor werden de keuzes overzichtelijk en snel gemaakt. Het eindresultaat is prachtig, ons huis is nu echt af. Marcel werkt snel en komt zijn afspraken na. Ik raad hem zeker aan!

Fantastisch vakwerk

Onze trap ziet er prachtig uit. Vakwerk en dat in 1 dagje gefixed. Bedankt.

Alle afspraken zijn keuring nagekomen en we zijn superblij met het eindresultaat. 2 hele mooie trappen, waarvan 1 met verlichting !!

Kwaliteit, snel, duidelijk, flexibel, vriendelijk en betrouwbaar

Marcel is duidelijk in zijn advisering, reageert snel en is ook erg flexibel in de planning van de werkzaamheden. Marcel is verder vriendelijk en komt betrouwbaar over. Het gerealiseerde werk is kwalitatief goed.

Kwaliteit waarbij de behoefte van de klant centraal staat in vertrouwde setting.

De wensen/behoefte van de klant staat centraal. Vanuit dit punt wordt ook realistisch advies gegeven zonder de wensen van de klant uit het oog te verliezen. Open houding geeft vertrouwen om alle te kunnen bespreken. Kwalitatief hoog eindresultaat.

TOP

Goede communicatie ,korte lijnen en zeer snelle professionele werkzaamheden en hoogwaardige afwerking.

Goed werk geleverd

Goed werk geleverd. alles conform afspraak .Aan te bevelen

Super! echte vakmensen!

Meedenkend en echte vakmensen een aanrader voor ieder bedrijf of woning.

Toppertje

Goed geregeld ziet er mooi uit komt zijn afspraken goed na

Snel, duidelijk, servicegericht en vriendelijk!

Marcel nu 2 maal ingeschakeld voor een nieuwe pvc vloer. Eerst beneden en vervolgens boven idemdito! Snel, betrouwbaar en eerlijk zaken doen! Later dit jaar betrekken wij onze nieuwe woning, we weten wie we daar weer voor gaan bellen!

Topprestatie geleverd. Alle afspraken nagekomen.

Marcel is een man die van korte lijnen houdt. Zoek je iemand die duidelijke afspraken maakt en goed werk aflevert dan moet je hem benaderen. Bovendien laat hij zich ondersteunen door een schilder met vakmanschap.

Mijn ervaring is zeer prettig

Hij komt altijd zijn afspraken na. Keurig netjes werk afgeleverd. Zeer vakkundig en snel. Hij heeft goed meegedacht en was uiterst flexibel met de planning.

Fantastisch! Goed product fijne mensen en een top resultaat

Het is altijd maar afwachten of je voor gevoel het zelfde is als het eind resultaat. IWij hebben 2 trappen en 3 verdiepingen laten bekleden met verschillende soorten pvc en ik kan geen een plek vinden waar het minder is. Het mooie is dat deze mensen hun werk ook leuk vinden en ze gaan voor het beste resultaat.. kwaliteit staat hier duidelijk boven kwantiteit.ik zal iedereen van der Lee aanbevelen. Ze hebben hier een top resultaat afgeleverd

Super !

Het is zo mooi geworden , we zijn er zo blij mee en het was erg snel gelegd. Super werk van Marcel .

Trapbekleding

Gisteren onze trap laten bekleden door Marcel. Marcel is vriendelijk en denkt met de klant mee geef tips en advies. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat en bevelen daarom dit bedrijf aan.

Vakwerk, betrouwbaar en niet te duur

Zeer prettige ervaring, goede eerlijke voorlichting over de aan te leggen pvc vloer. Onze smaak kregen we enkele stalen van met advies over kwaliteit en verwerkbaarheid. We zagen de liefde voor het vak in zijn ogen en na het zien van de ingeschatte kosten was er geen twijfel meer. Niks duurder dan een c.right of r.bol, Nu alles gelegd is geen spijt, echt vakwerk!! Ook keukenplinten en deuren sluiten weer naadloos aan op de vloer.

Vriendelijk, snel, goede prijs en hoge kwaliteit

Ons trap in huis is heel smal, oud en heeft een 180 graden spin. Ik had al een bedrijf in huis en er wordt tegen me gezegd, dat ze hier niks aan kunnen doen omdat de trap 'te oud' was. Van der Lee Stoffering zag hier helemaal geen probleem in, wat mij gerust stelde. De trap zelf was binnen een dag klaar en is nu zo goed als nieuw met de PVC ommanteling. Zeker een aanbeveling!

Werkt netjes, correct en denkt mee voor een mooi eind resultaat

Komt gemaakte afspraken na en is vakkundig en professioneel. Top! Een heel mooie trap als eindresultaat.

Weet precies uit te leggen wat hij gaat doen, Marcel en Janick zijn vakmannen. Ze verstaan hun vak. Zeer zeker aan te bevelen

Werken zeer netjes en schoon. Goede communicatie , duidelijke afspraken. Marcel en zijn broer zijn vriendelijke gasten die weten wat ze doen. Ik zal dit bedrijf zeker aan familie en vrienden aanbevelen.

Uitstekend werk verricht

Zeer tevreden over het hele traject. Goede en open communicatie, duidelijk tijdstraject. Alle afspraken nagekomen. Vloer is mooi gelegd, afwerking is zeer goed. En als mooi extraatje hebben ze de tafel en alle stoelen een viltje onder de poten gekregen, om strepen of beschadigingen zoveel mogelijk te voorkomen.

Betrouwbaar goede communicatie

Bedrijf denkt mee, is geduldig, heeft kennis van zaken, ruim assortiment voor vloeren, maakt de klus overzienbaar. Helpt mee om zware spullen weg te zetten. Marcel en zijn mensen zijn professionele werkers secuur en betrouwbaar. Ze hebben smaak! Ze geven vooraf inzicht in hoe bij keuze van de gekozen kleuren vd stoffering het beeld vd vloeren trap eruit gaat zien. Perfect 🌸

Snel, deskundig en creatief

Voor ons trappenhuis hebben we Marcel van der Lee ingeschakeld en dat is ontzettend goed bevallen! Snel en deskundig advies, laagdrempelig contact en flexibel! En resultaat is ontzettend mooi geworden, zowel de houtafwerking als de prachtige loper.

Ik kan van der Lee van harte aanbevelen.

We hadden een huis gekocht met daarin plavuizen in het hele huis. Bij van der Lee opgevraagd hoe daar een PVC vloer kon komen. Schuren, egaline, tweede laag egaline en PVC gelijmd. Goeie uitleg, goeie offerte en nog belangrijker: perfect uitgevoerd en alles volgens afspraak. Netjes en schoon achtergelaten en zelfs plinten met verf nog nagelopen. Een aanrader!