Dit bedrijf zouden wij iedereen die gaat verhuizen aanraden

Snel, netjes, afspraak nakomen, prijs kwaliteit verhouding goed, update als er onverwachts iets veranderd. Kortom: top bedrijf

Super geregeld allemaal!

Voor de 2e gebruik gemaakt van Clertax. Duidelijke afspraken die waar worden gemaakt. Zeer aan te bevelen. Spullen worden zorgvuldig behandeld. Fijne jongens.

Geweldige service

Verhuizing snel en goed verlopen. Zeer vriendelijk en deskundig.

super service

Al weer mijn derde verhuizing met Clertax, al weer even rustig, soepel, flexibel en goed verlopen als de eerdere. Extra afvoer- en opslagklusjes ook geen probleem; alles even vlot als vriendelijk verzorgd!

Vlot, deskundig en servicegericht.

Ik heb nu 2x met dit bedrijf samengewerkt en ben zeer tevreden over de geleverde diensten.

Vriendelijk en heel behulpzaam

Vlot vriendelijk veilig

Duidelijke afspraken, snel een offerte en goede afhandeling van de verhuizing

Bedrijf heeft zich precies aan de afspraken gehouden en heeft alles vlot en goed verhuisd. Alles prima verzorgd, goed, vriendelijk en correct personeel

Komt afspraken na, klantvriendelijk, zorgvuldig.

Een prima ervaring, alles zoals gewenst.

Prettig gewerkt.

Wij zagen erg op tegen het verhuizen maar alles bijeen is het erg meegevallen mede dankzij Clertax.

Vriendelijke vakmannen die secuur en snel werken

Top service. Goed geoliede machine. De verhuizers werkten heel voorzichtig, heel relaxed en heel snel. Ik kan hun van harte aanbevelen.

Zeer goed verhuisbedrijf.

We zijn zeer tevreden over hetgeen Nicky en zijn team voor ons gedaan hebben. De verhuizing verliep goed, en adequaat, waarvoor dank.

Als netjes naar wens verhuist

Goede service Kan het iedereen aanraden Prijzen zijn ook betaalbaar

Hele fijne soepele verhuizing!

Hele fijne soepele verhuizing!

Geweldig top team

Super team snel goed en zorgzaam voor alle spullen. Contact verliep perfect. Verhuizing is prima verlopen. Dank jullie wel voor alles.

Perfecte verhuizing, erg blij met onze keuze voor Clertax.

Professioneel, zorgvuldig, vriendelijk, voorzichtig en snel: kortom alles echt perfect verlopen en voor een goede prijs. Mijn voornaamste zorg vooraf was dat nieuw gestucte en geschilderde wanden mogelijk wat schade zouden oplopen bij het verhuizen, maar dat bleek nergens voor nodig. De verhuizers van Clertax be waren heel voorzichtig in beide woningen. Ook het persoonlijk contact voorafgaand aan de verhuizing, de bezorging van een paar extra dozen en het (extra) montagewerk na de verhuizing waren bijzonder prettig. Inclusief transport, montagewerk en een korte pauze was de hele verhuizing op minder dan 7 uurtjes gepiept. Nicky en collega’s: nogmaals veel dank voor de wijze waarop jullie de verhuizing hebben aangepakt! Ik ga jullie zeker aanbevelen in mijn kennissenkring.

Vriendelijke en aardig, Prettige ervaring.

Goed vakkundig bedrijf

Het opruimen en afvoeren van spullen uit de flat van mijn moeder is zeer perfect verlopen, keurig en professioneel personeel, echt een aanrader.

Goed , snel , handig , vriendelijk . …….. in 1 woord super verhuizing gehad

Great service.

Excellent team. Very happy with how smoothly our move was handled. Highly recommend to consider this company for your move.

• Would you recommend us? Yes

Geweldig verhuisbedrijf

Zeer prettige ervaring met Clertax. Vriendelijk, professioneel, en zeer behulpzaam om een verhuizing tot in de puntjes te regelen.

Snel en met zorg

Dit kleine familiebedrijf werkt snel en met zorg voor je spullen. Kun je met een gerust hart zaken met doen. Persoonlijke benadering voelt gewoon goed.

Super goed verzorgd

Ik kan iedereen dit verhuisbedrijf aanbevelen

Professional, quick and super kind!

Professional, quick and super kind!

• Would you recommend us? Yes

Van A tot Z perfect geregeld!

We kunnen het team van ClerTax Verhuizingen niet genoeg bedanken voor de vlekkeloos verlopen verhuizing. Van A tot Z hebben ze alles perfect geregeld. Extra verhuisdozen? Geen enkel probleem. Alles werd volgens afspraak uitgevoerd, met een heldere communicatie en een rap tempo. We bevelen ClerTax Verhuizingen van harte aan voor een verhuizing zonder zorgen!

Emmausstraat 63

6222CH Maastricht