Goede service, goede communicatie en vriendelijke mensen

Toppers

Zeer kundige, rustige en vriendelijke verhuizers. Werken hard en snel maar ook zeer secuur. Een absolute aanrader!!

Professioneel

Clertax is een bedrijf dat hart voor de zaken heeft. Ze hebben mij al 2x verhuisd en ik zou hen zeker opnieuw inhuren.

Fantastisch verhuisbedrijf

Harde werkers, houden zich aan de afspraken, niets beschadigd, snelle verhuizing, allemaal goeie zin, niets is hun te veel. Top bedrijf

Super !

In alle opzichten een perfect verhuisbedrijf. Super snelle verhuizing door betrouwbaar en professioneel personeel. Bedank.

zeer adequaat en degelijk

In heel korte tijd alles ingepakt en op de nieuwe locatie alles aangesloten en opgebouwd. Deskundige mensen en aangenaam in de omgang

Super snelle verhuizing door bekwaam en zorgvuldig personeel!

Zeer positieve ervaring met de verhuizing door Clertax. Personeel werkte snel en zorgvuldig.

Clertax zouden wij aan iedereen aanraden die gaat verhuizen!

Nicky en zijn team is een geoliede machine. Ze werken snel en met heel veel zorg voor he spullen. We kunnen hen niet genoeg bedanken voor de vlekkeloos verlopen dubbele verhuizing. Jullie zijn Toppers!

In alle persoonlijke- en zakelijke verhuisaspecten: ‘TOP’

Betrouwbaar en professioneel!

Alles netjes vriendelijk en behulpzaam

Effective, fast and good. Very tidy,

Had a great experience from start to finish. Great staff and all round good workmanship.

• Would you recommend us? Yes

Een betrouwbare firma, werken goed door, gaan zorgvuldig om met de spullen en zeer vriendelijk. Is nu de 2e keer dat ze ons verhuizen dus dat wil wat zeggen Bedankt voor de goede service.

Correct en secuur

Vriendelijke mannen, en ze gaan heel zorgvuldig te werk

Super vriendelijke en corecte verhuizing

Van de offerte en verhuizing tot de nazorg perfect geregeld.

It cant get any better! Fantastic work!

From the beginning till the end; responsiveness is great, I received detailed info and received high support on the questions and management of the moving. Everyone was super kind and extremely paid attention to both furniture and also home itself to avoid any harm. So clean, gentle, dedicated, fast work they are putting through! Saved the day, made life much easier! Many many thanks to team!

• Would you recommend us? Yes

Fantastische service!

De mannen van Clertax laten een knap staaltje aan samenwerking zien. Compleet zorgeloos kunnen verhuizen. Heel blij dat we voor Clertax gekozen hebben. Echt een aanrader!

Topteam dat alle afspraken nakomt en méér dan dat!

De mannen van Clertax zijn zeer professioneel, werken netjes en snel. Alle afspraken worden goed nagekomen en als hun tijd 't toelaat voeren ze desgevraagd ook nog wat onverwachte extra werkzaamheden uit. De afrekening is volgens prijsopgave, dus vantevoren duidelijk.

Perfecte verhuizing!

De heren van Clertax leveren altijd uitstekend werk. We hebben ze twee keer onze verhuizing laten verzorgen (en binnen onze familie nog circa 4 keer) en ze leveren telkens uitstekend werk. Ze weten van aanpakken en gaan tevens zorgvuldig met de spullen en woningen om. Het opnieuw in elkaar zetten van meubels is ook onderdeel van de dienstverlening. Alleen maar lof voor Clertax!

Zeer goede service. Absolute aanrader.

Vriendelijke mensen, niks is teveel, goed geprijsd en uitstekende service. Ik ben zeer tevreden en kan ClerTax Verhuizingen van harte aanbevelen.

Professioneel

Heel goed waarbij visitekaart in mijn oude flat komt te hangen :)

Top service!

Kan ClerTax alleen maar aanbevelen! Goede prijs-kwaliteit verhouding, vriendelijk, flexibel en zeer professioneel. Binnen een halve dag was mijn 2-slaapkamer appartement verhuisd en stond alles weer in elkaar. Nogmaals dank!

Uitstekend en snel verhuisd!

Zeker aan te bevelen!

Super !

Prima verhuizers ! Zeer klantvriendelijk. Flexibel in de afspraken. Snel en vakkundig handelen. Prettig om zaken mee te doen !

Absoluut een goed verhuisbedrijf!

Snel, op elkaar ingespeeld, ze hebben gewoon alles 'im griff'. Met een gerust hart hebben we hen hun gang laten gaan en af en toe een aanwijzing gegeven waar iets moest staan als de plannen gewijzigd waren. Niks was een probleem. Rustige en beleefde jongens, klantvriendelijk en geen verrassingen met betalen. De offerte was overzichtelijk en de factuur ook. Prijs-kwaliteit is perfect! We zijn super tevreden!!

Dit bedrijf zouden wij iedereen die gaat verhuizen aanraden

Snel, netjes, afspraak nakomen, prijs kwaliteit verhouding goed, update als er onverwachts iets veranderd. Kortom: top bedrijf

Emmausstraat 63 6222CH Maastricht