Een geweldig bedrijf

Het is een top bedrijf. Nemen veel werk uit de handen van een klant . NIets is hun teveel. Een geweldige team. Klantvriendelijk. Ik was heel blij met jullie bedrijf

Fantastisch!

Wat een fijne ervaring hebben wij met Clertax! De communicatie vanaf offerte t/m de dag van verhuizing verliep soepel. De gemaakte afspraken werden nagekomen en onze spullen werden professioneel vervoerd en afgeleverd in onze nieuwe woning. De mannen van Clertax hebben deze hectische dag soepel laten verlopen. Wij zijn ze dan ook eeuwig dankbaar en zouden ze dan ook iedereen van harte aanbevelen.

Verhuizing perfect geregeld.

Heel prettig bedrijf om zaken mee te doen, alles rondom de verhuizing prima geregeld en helemaal volgens afspraken.

Topservice, fijn personeel en een goede en snelle afwikkeling!

Nicky en collega’s zijn zeer behulpzaam en flexibel. Buiten de verhuizing hebben ze ook nog diverse spullen afgevoerd tegen een heel mooi tarief, we hebben zelf hierdoor heel veel tijd bespaart en kosten! De verhuizing was binnen een ochtend geregeld, absoluut een aanrader!

Top!!!!

Wederom een uitstekende verhuizing!!! Liep allemaal vlot en netjes. Hele vakkundige en aardige “verhuisfamilie” ! Van harte aan te bevelen!!!

vriendelijke en snelle verhuizing

prima en accurate verhuizing, dank je wel.

Super!!!!

We waren snel verhuisd. Alles stond perfect op zijn plek. Zodoende binnen 1 dag lekker een gezellig huisje al. We konden in de avond heerlijk allemaal in een bed slapen. Kortom we raden iedereen jullie aan.

Professioneel, zorgvuldig en correct

Professioneel, zorgvuldig en correct

Snelle, goed uitgevoerde verhuizing

Mijn moeder moest binnen 1 week verhuisd Worden. En ondanks hun over overvolle agenda wist Clertax toch een gaatje te vinden om haar te verhuizen. Super netjes en snel. We hebben al eerder verhuisd met Clertax en raden hun heel erg aan. Professioneel, snel en met aandacht voor je spullen. Prima prijs! Bedankt Clertax

Ik zou meteen weer voor Clertax verhuizingen kiezen. Dit is de tweede keer . Heel prettig.

Ik heb tweemaal een verhuizing door Clertax laten doen. Ze zijn professioneel en heel prettig in omgang. Ook de sfeer tussen de collega 's is heel relax. Echt een aanrader.

super verhuizers !

Ervaren verhuizers die alles met zorg rustig maar toch snel aanpakken. Binnen een korte tijd was alles perfect over.

Toppie.

Mijn verhuizing in 2 etappes gedaan en alleen maar lof voor de mannen van ClerTax. Snel, zorgvuldig en netjes. Top verhuisbedrijf,

Top team en zeer goede service!

Familiebedrijf met veel ervaring en aandacht voor persoonlijke spullen.

Toppers!!!!

Wat een harde werkers !!! Het is echt een top team. Niets is te veel. Echt een aanrader !!!!

Prettige ervaring met nette verhuizing voor een goede prijs.

Verhuizing netjes uitgevoerd. Goede prijs. Voldoende materiaal. Aan te bevelen!

Dikke vette aanrader!

Van begin tot het eind was er duidelijk en goed contact. Er werd meegedacht over het aantal en soorten verhuisdozen. Tijdens de verhuizing waren er vriendelijke en kundige verhuizers. Aan alles werd gedacht! Met militaire precisie werd alles in- en uitgeladen. Het demonteren en monteren ging helemaal naar wens. Kortom een dikke vette aanrader!

Super, alles naar wens gegaan!

Super, alles naar wens gegaan!

Correct en netjes uit gevoerd. Goeie service

Correct en netjes uit gevoerd

Affordable, serious and fast service

All went well. The planning of the move, the preparation and receiving the boxes and then the actual move went fast and without problems. All nice and friendly

• Would you recommend us? Yes

Goede communicatie, helder en duidelijk. Komen afspraken na. Fijne samenwerking.

Alles prima geregeld

Alles netjes, correct en vlot afgewerkt. Van offerte tot uitvoering. Betrof het leeghalen van een woning. Facturatie helder en transparant. Het was erg prettig samenwerken met Clertax verhuizingen!

Top Team

De mannen van Clertax zijn een topteam. Ze werken snel en secuur. Echt een aanrader!!!

Goede service, goede communicatie en vriendelijke mensen

Toppers

Zeer kundige, rustige en vriendelijke verhuizers. Werken hard en snel maar ook zeer secuur. Een absolute aanrader!!