Mijn parketvloeren prima geschuurd en gelakt

Mijn 2 parketvloeren werden prima geschuurd en gelakt, ziet er weer mooi uit. Prijs was beter dan de concurrerende offerte. Duidelijke communicaties vooraf, tijdens en na. Tevreden klant.

Zeer goed en vakkundig gedaan

Wij hebben een vervuilde parketvloer door Marco en collega's laten schuren en oliën. Na een aantal offertes te hebben pgevraagd, hebben Marco uitgenodigd voor een gesprek. Op basis van zijn offerte, zijn kundigheid en persoonlijkheid hebben we de opdracht gegund. Wij zijn uitermate tevreden met het resultaat en bevelen hem van harte aan. Cobie en Dirk de Groot.

Vakkundig en vriendelijk

Zoals in titel beschreven, vakkundige en vriendelijke mensen. Ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Super in resultaat en service

Na lang zoeken uitgekomen bij Marco. Hij was de enige van een aantal gecontacteerde bedrijven die langskwam om te bekijken wat de mogelijkheden waren en advies te geven. Het resultaat mocht er zeker zijn! De lak bleek echter te mat te zijn geleverd vanaf de fabriek. Een nieuwe lak laag was nodig. Samen zijn we tot een oplossing gekomen die ons zo min mogelijk overlast zou geven, waarbij Marco super flexibel was in de mogelijkheden. Ofwel, aanrader voor iedereen. Niet alleen in het resultaat, maar ook in de service.

Vakwerk met in combinatie met goede service uitstekend resultaat!

We hebben onze merbau houten vloer laten schuren en lakken waardoor hij van een hele donkerrode vloer naar een prachtige wat lichtere gegaan is. Marco heeft verstand van het vak, oog voor detail en zet kwaliteit bovenaan. Goede service en communicatie. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen wanneer je je houten vloer weer een opknapbeurt wil geven!

Prachtig! Alsof we een nieuwe vloer hebben!

Zeer klantvriendelijk, werken netjes, sturen updates gedurende het proces. Vakwerk!

Prachtige vloer opgeleverd!

In het begin is er wat mis gegaan in de communicatie, maar dat is heel goed opgepakt door Marco. De medewerker heeft een prachtige vloer opgeleverd! We hadden een tapis visgraat vloer liggen met heeeeel veel vlekken. Daar zie je nu helemaal niets meer van terug! De vloer ziet er als nieuw uit. De medewerker gaat lang door tot het af is en gaat gedetailleerd te werk. Top!

Marco en team zijn vakmannen!

Marco begreep ons direct, denkt goed mee en voldeed aan alle verwachtingen.

Keurig en goed werk geleverd. Resultaat boven verwachting.

Marco heeft onze parketvloer na 20 jaar weer als nieuw gemaakt. Na mijn overtuiging is hij mooier dan bij nieuw. We hebben weer een chique vloer. Frans

Super nette vloer

Vlotte communicatie en een eindresultaat waar we op hoopten. Vloer ziet er uit als splinternieuw.

Vloer ziet er weer als nieuw uit. Top prestatie!

Marco communiceert goed. Is flexibel en oplossingsgericht ingesteld. De tapies vloer ligt er weer als nieuw bij, thnx

Ik woon voor het eerst in een huis met parket en heb dus weinig ervaring met het onderhoud van dergelijke vloeren. Ik had een offerte laten maken voor schuren en opnieuw in de olie zetten. Parketteur Marco is binnen twee dagen na offerte aanvraag bij ons thuis gekomen om advies op maat te geven. Het advies was heel duidelijk en eerlijk: groot onderhoud niet nodig een goed advies over welke producten we kunnen kopen om het parket zelf heel makkelijk te onderhouden. Dit eerlijke advies scheelde ons 2000 euro in kosten. Erg gewaardeerd en fijn om te weten hoe we in de komende jaren op de beste manier ons parket kunnen onderhouden. Ik beveel dit bedrijf zeker aan: snel, eerlijk, vriendelijk en behulpzaam!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap

Vakmannen met passie voor vloeren. Zelfs een enorm beschadigde maple vloer van 25 jaar oud, is hersteld in prachtige staat. Echt heel mooi. En verder oprecht vriendelijke open mensen, die weten wat ze doen, hoe ze het doen in vlot tempo en voor een goede prijs.

• Kennis & vakmanschap

Super happy with Marco's work. Very professional. Highly recommend him.

Zeer prettige ervaring.

• Kennis & vakmanschap

Marco heeft ervoor gezorgd dat onze parketvloer (na een nare ervaring) binnen zeer korte tijd er nu prachtig uitziet.

• Kennis & vakmanschap

Betrouwbaar, deskundig en levert kwaliteit

• Kennis & vakmanschap

Fijne ervaring. We konden vrij vlot geholpen worden. Resultaat is erg mooi! Houten vloer ziet er als nieuw uit. Dank jullie wel!

• Kennis & vakmanschap

Marco weet waar die over praat. En heeft een erg mooie vloer aan ons afgeleverd.

• Kennis & vakmanschap

Onze tapis visgraat vloer hebben wij laten schuren door MP Schuurtechniek. De zichtbare gaatjes van de nagels zijn dichtgestopt en hierna is de vloer van grof naar fijn geschuurd en gepolijst. Vervolgens is de vloer 3 maal gelakt met Skylt Titanium. De vloer is echt prachtig geworden en we zijn er superblij mee. In een tijdsbestek van 2 dagen en 1 droogdag heeft Marco dit kunnen realiseren, geweldig. Marco is zeer secuur en een topvakman. Ik kan MP Schuurtechniek dan ook oprecht aan iedereen aanbevelen. Zonder twijfel een dikke 10!

Karolingersweg 154 3962AM Wijk bij duurstede