Geweldig resultaat

Onze vloer was onbehoorlijk slechte staat maar nadat hij onderhanden was genomen door Marco is hij weer prachtig. Goede service, prettige mensen. Aanrader!

Mooie vloer!

Na een prettige eerste bezichtiging door Marco goed geholpen door Sjoerd, die onze eikenhouten vloer heeft geschuurd, geolied, én gelakt. Sjoerd legde ons rustig en goed uit hoe alles zou verlopen, en stelde ons halverwege het olie-en-lak-proces gerust dat de tussenfase nog niet het eindresultaat is (de kleuren veranderen dan nog). We vertrouwden op Sjoerd, en terecht: het eindresultaat is mooi geworden! Bedankt!

Goede kwaliteit en conform afspraak

Marco heeft onze essen houtenvloer een jaar geleden een opknapbeurt geven dmv schuren en lakken. Het resultaat is super en na een jaar ziet het er nog steeds goed uit! Goed advies, prettig in de omgang, conform afspraak en kwaliteit!

Vloer weer als nieuw

Op een offerte aanvraag op de website werd snel gereageerd. Op korte termijn stond er een afspraak voor inspectie en mogelijke uitvoerdatum. De inspectie verliep erg prettig, advies voelde goed. Daarom de opdracht door MP Schuurtechniek laten uitvoeren. Geen spijt van, mooi resultaat. De Amerikaans Eiken vloer ziet er weer als nieuw uit. Ook de communicatie erg prettig ervaren. Marco dacht ook goed mee over de planning van de werkzaamheden in combinatie met stuc- en schilderwerkzaamheden in dezelfde ruimte. Ook Richard, die de vloer kwam schuren en oliën dacht prettig mee toen bleek dat de vloer na het oliën toch nog afgedekt moest worden door uitgelopen schilderwerkzaamheden. Kortom, er wordt kwaliteit geleverd en de service is top.

Gewoon een fijne club!

Mijn oude houten vloer kon een opknapbeurt gebruiken, de medewerker kwam, zag en overwon! De planning werd overschreden maar zoals hij meerdere malen zei: “de ene vloer is de andere niet”, en zo zijn er meer (externe) variabelen die van invloed zijn op zo’n renovatie proces. Maar hij bleef komen, kon goed en bedachtzaam uitleggen waardoor mijn vertrouwen intact bleef. Ik heb nu een vloer die mooier is, dan die ooit is geweest.

Prachtig!

Wij zijn zeer tevreden over MP Schuurtechniek. Vanaf het eerste contact met Marco, eerlijk en goed advies. De communicatie en planning. De medewerker heeft onze vloer hersteld en daarna heeft hij van onze vlekkerige vloer een prachtige vloer gemaakt. De medewerker werkt met passie, is precies en werkt heel netjes. Hij heeft ook alle plinten vervangen en nieuwe plinten geplaatst. Top! Medewerker super bedankt voor het meedenken en het vakwerk wat je hebt afgeleverd.

Perfect!

MP Schuurtechniek komt keurig de gemaakte afspraken na. Uitermate correct en door Richard zeer netjes gewerkt wat een prachtvloer heeft opgeleverd! Ik ben meer dan tevreden. Bedankt.

Vakwerk!!

De eerste keer dat Sjoerd langskwam, wist ik eigenlijk al genoeg. Vakmensen met deskundig advies! Uitvoering is perfect uitgevoerd. Nu al blij met het resultaat. Complimenten voor Sjoerd en Marco.

Fantastische service & prachtig resultaat

MP Schuurtechniek heeft 40 m2 eikenhouten vloeren geschuurd en in de olie gezet. De goede service begon al bij het aanvragen van een offerte, emails werden vliegensvlug beantwoord en de afspraken werden fijn nagekomen. Wij werden proactief gebeld de dag voordat de werkzaamheden uitgevoerd zouden worden om de tijd van aankomst te bevestigen. Sjoerd heeft de vloeren in volle glorie hersteld. De vloeren zijn echt als nieuw. Ook is goede nazorg geleverd om ons te voorzien van de juiste onderhoudsspullen. Wij kijken ernaar uit om de tweede verdieping dezelfde behandeling te laten geven door MV Techniek. Vol vertrouwen dat je huis & vloer in goede handen zijn.

Prachtig!

We hebben onze vloer laten schuren en oliën. Ook onze plinten zijn aangepakt. Prachtig resultaat, hele prettige samenwerking. Als we hadden geweten dat het zo'n verschil zou zijn en we een partij konden vinden die zo netjes en volgens afspraak werkt, hadden we het jaren eerder gedaan. Aanrader!!

Zeer gelukkig en tevreden met onze vloer

Marco kwam eerst op een vloerinspectie waar we alle vragen kon stellen. Richard heeft de schuur- en oliewerk keurig doorgevoerd en we zijn zeer gelukkig met de resultaat van onze eiken lamel vloer - ziet er als nieuw uit!

Fantastische ervaring

Na telefonisch contact te hebben opgenomen een vloerinspectie afspraak gemaakt. Marco heeft ons van een goed en duidelijk advies voorzien voor het opnieuw schuren en oliën van onze 12 jaar oude parketvloer. Het werkt is perfect uitgevoerd door Marco en zijn team en ook het contact was erg prettig en professioneel. Wij zijn heel blij met onze vloer en de ervaring met MP Schuurtechniek en kunnen dit bedrijf aan iedereen aanbevelen. Nogmaals veel dank!

Tevreden!

Wij zijn heel tevreden over de nette manier van werken en hoe onze vloer er nu bij ligt. Mooier dan verwacht!

Fantastisch werk, fantastische service.

Vanaf het eerste contact moment zijn we ontzettend goed geholpen door Marco van MP Schuurtechniek. Marco heeft met ons meegedacht om voor onze 17 jaar oude eiken vloer een resultaat te bereiken dat wij voor ogen hadden. Het werk van de medewerker op de dag van restauratie was ook geweldig en netjes. Op de dag zelf hebben we op een plek in de kamer nog diverse oliën naast elkaar op de vloer gezet, om zo de definitieve keuze te kunnen maken. Marco is ook erg transparant over de prijzen. Er wordt op een eerlijke manier meegedacht in de mogelijkheden, waardoor je niet op kosten wordt gejaagd. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en zouden iedereen aanraden met deze partij in zee te gaan.

Onze oude parketvloer weer helemaal als nieuw

Wij hadden vooraf behoefte aan informatie over de mogelijkheden om onze vale vloer te behandelen, er waren kale inloopplekken en vlekken in de keuken. Marco is bij ons thuis de vloer komen bekijken en kwam met het advies deze te schuren en daarna te behandelen met een hardwax. Het resultaat mag er zijn, Sjoerd heeft prima werk geleverd. De communicatie is prima verlopen, echt een aanrader, dit bedrijf.

Prima werk geleverd!

Onze ervaring is goed. Contact met de medewerker ver liep prettig en soepel. Netjes gewerkt met een prima eind resultaat. De medewerker lette op de details en rommel werd netjes opgeruimd. Onze kastanje houten vloer, van 40 jaar oud, is weer als nieuw. De medewerker werkt perfect zeker aan te bevelen!!

Ik heb nu een prachtige vloer

Ik ben heel erg tevreden over het geleverde werk. Afspraken worden ook gelijk nagekomen. Mijn vloer is prachtig geschuurd en gelakt en ziet eruit als nieuw. Echt een aanrader.

Dit zijn echte vakmensen. Prachtige vloer en niet duur. Zeker een aanrader!

Super tevreden, goed vakmanschap

De vloer is boven verwachting opgeknapt. Sjoerd heeft hier echt zijn best opgedaan. Er wordt goed advies gegeven, bij vragen wordt er snel gereageerd. Ik zou MP schuurtechniek dan ook an harte aanbevelen.

Professioneel werk geleverd.

Onze 18 jaar oude massief houten vloer is weer als nieuw. We hebben erg goed advies gekregen vooraf en voor het verdere gebruik. We zijn erg blij met de manier waarop het werk is uitgevoerd.

Super Ervaring

Mijn visgraat vloer was nodig toe aan renovatie en ik heb deze laten schuren en lakken met Skylt Lak door MP Schuurtechniek. Bij het eerste contact moment professioneel te woord gestaan door de medewerker en snel een inspectie van de vloer kunnen inplannen. Marco kwam bij ons langs om de vloer te bekijken en advies te geven, top! Na de inspectie direct de offerte in de mail ontvangen en vanwege de werkwijze en het vertrouwen heb ik gelijk akkoord gegeven. Dan het werk.. De vloer is werkelijk prachtig geworden! Echt gewoon weer een nieuwe vloer precies zoals we wilden. Licht, mat, en nauwelijks tot geen onderhoud. Wij hebben een super ervaring met MP Schuurtechniek.. Nogmaals veel dank voor het fantastische werk! Vriendelijke groeten, Ronald

Geweldig!!

Nooit verwacht dat mijn 25 jaar oude parketvloer dankzij de medewerker en Martin zo mooi zou worden als nieuw geweldig echte vakmensen Vriendelijk ,netjes en betrouwbaar Heel blij mee Met eigenaar Marco telefonisch alles keurig geregeld Top bedrijf!!!

Heel erg tevreden!

Onze vloer was er vreselijk aan toe en was ook eigenlijk niet meer optimaal te krijgen. Toch is het gelukt om hem geweldig op te knappen, Marco heeft uitstekend werk geleverd. En wat prettig is: de communicatie verloopt uitstekend, hij houdt zich aan de afspraken en hij werkt ook nog netjes. Aanbevolen dus!

Top vloer

Onze oude rustieke eiken vloer was beschadigd door blauwe chloor. De vloer zag er oud en vies uit. De vloer is nu als nieuw. Wij zijn heel blij met dit vakwerk. Roeland

Fantastisch werk!

Er lag een oude donker bruine vloer in mijn woning. Deze is netjes opgeschuurd en nu is het een fantastisch licht houten vloer geworden. Ik ben er super blij mee!