Als Belg kan ik dit Nederlands bedrijf alleen maar aanbevelen! Ik ben woonachtig in Antwerpen en na contactname voor het schuren en behandelen van mijn parketvloer in de woonkamer, kwam de leidinggevende van MP Schuurtechniek zelf vanuit Utrecht kijken naar de vloer. Zowel het mailverkeer als de eerste afspraak verliep super vlot! Ik kreeg een duidelijke en vriendelijke uitleg en de waaier van stalen om kleur uit te kiezen mocht ik houden tot de dag van de behandeling. De werknemer die enkele weken later de behandeling kwam uitvoeren was zeer vriendelijk en correct in omgang. Hij zette maar liefst 6 stalen op de vloer om echt van op mijn vloer zelf te kunnen kiezen. Na lang twijfelen koos ik voor de C09 (mountain Grey). Gewoonweg PRACHTIG! Mijn vloer lijkt als nieuw en alles verliep zoals het moest. Ik heb alleen maar lovende woorden voor de manier van werken en het mooie eindresultaat! Bedankt MP Schuurtechniek!

Vlotte & correcte dienstverlening

We kregen een vlotte en correcte dienstverlening! Na inspectie van de zaakvoerder werd ons uitvoerig de verschillende technieken en afwerkingen uitgelegd. We kregen de keuze uit voldoende stalen. Kort hierna het schuren en oliën proper en correct uitgevoerd. Zeker aan te raden!

geweldige ervaring

Netjes, vriendelijk en gewoon erg blij met het resultaat

Erg prettig

Marco en zijn team heeft uitstekend werk geleverd, erg netjes. Ik ben super blij met de resultaat.

Nico WIggers

Stipt alle afspraken nagekomen. Mooie prijs. Vriendelijke medewerkers. Geen afval achtergelaten. Zonder meer een aanrader. Bijzonder: de factuur kwam pas weken later; anders dan veel bedrijven die direct na afronding de pinautomaat onder je neus schuiven. En de kwaliteit van schuur- en lakwerk is uitstekend.

Weer een prachtige nieuwe (oude) vloer!

Gevoel dat ik een nieuwe vloer heb, in mijn nieuwe huis (uit 1904), maar met de charme van een oude vloer :-) Keurig en vlot hierover voorgelicht en dito uitgevoerd - dank!

Geweldig goed!

Onze houten vloer weer proper laten maken door Marco van MP Schuurtechniek. Al ruime tijd is er niets aan de vloer gedaan en mocht dus nodig aandacht krijgen. Gekozen deze te laten vernissen vanwege het gemak in gebruik hiervan. De vloer is weer prachtig geworden! Marco dank u voor het plezante contact en de weer super geworden vloer!

Uitstekend adres met zeer goede en snelle service

Zeer blij met de verleende service. Plannen ging soepel en flexibel - moest afgestemd worden op de rest van de verbouwing en dat ging probleemloos. Zeer effectief werk met een prachtig resultaat. Nadat ik na een paar maanden een beschadiging had gemaakt, kwam Marco meteen weer langs om dit te repareren. Alles opgelost en beschadiging niet meer zichtbaar. Ik zou MP Schuurtechniek aan iedereen aanraden!

Ontzorgen

Daarmee bedoel ik dat alles goed werd geregeld en wij geen zorgen hadden. Via parketschurenhilversum.nl kwamen wij in contact met Marco. Sjoerd kwam kijken bij ons en wij kregen snel een prima offerte. Wesley deed het schuurwerk en daarna afwerken met olie. Onze 42 jaar oude, massieve eiken parket, zag er weer uit als nieuw. Onderhoudsmiddel mee gekregen. Ik kan ze zeker aanbevelen.

Parket is weer helemaal mooi

De heren hebben onze parket weer helemaal opgeknapt. Het hele proces werd professioneel uitgevoerd, van advies tot het eindproduct. We zijn heel blij met het eindresultaat.

Vloer is weer helemaal top!

De heren hebben onze eikenhouten vloer weer helemaal opgeknapt. Het hele proces werd professioneel begeleid, van inventarisatie tot het eindproduct. We zijn heel blij met het eindresultaat.

Prettige communicatie en mooi werk

Wesley heeft bij ons de vloer geschuurd en in de olie gezet . Het resultaat was in eerste instantie niet naar onze zin maar het werd netjes opgelost. We zijn heel tevreden met onze vloer nu en het ziet er weer uit als nieuw!

Super service en kwaliteit!

Na ruim 20 jaar was onze grenen vloer dringend aan renovatie toe. Na een vakkundige inspectie en dito advies kregen we snel een acceptabele prijsopgave. En er kon daarna snel begonnen worden, dus geen lange wachttijden. De schuurploeg olv Richard werkt professioneel, dacht direct mee en er is geen moeite te veel. Daarbij uiterst vriendelijk en zeer service gericht. Het resultaat na twee keer olien/waxen mag er meer dan zijn, zijn er dus super blij mee.

Prettige kontakt, snel gewerkt en erg mooi resultaat

Vai de website met MP in contact gekomen, snelle offerte gekregen. Tijdens het bezoek nog goed advies gekregen en het werkt is daarna snel en goed uitgevoerd door Richard en Hobie. Mooi is te zien dat de mannen, op de afgesproken tijd op de stope staan, direct aan het werk gaan ("koffie drinken we later, graag beginnen we meteen"), en door deze aanpak sneller dan verwacht klaar zijn. met een afwerking met puntjes op de i en advies hoe we onze keuken ook nog kunnen aanpakken (is nl ook eiken) Kortom van eerste tot laatste moment fijn bedrijf en fijne mensen om mee te werken.

"vakmanschap is meesterschap"

Eigenlijk hadden wij ons (massief-zwevend) parket al afgeschreven op basis van ervaringen met diverse "parketschuurders" tot wij MP schuurtechniek op internet vonden. Bij de eerste inspectie door Sjoerd kregen wij wel het juiste advies en van Marco een passende offerte. De beloftes van Sjoerd en Marco werden door Richard en zijn assistent Hoby (leerling parket-schuurder) volledig waargemaakt en de vloer is werkelijk een plaatje! De hele communicatie, rond dit voor ons spannende project, was helder, op tijd en geheel volgens planning. Wij kunnen dit bedrijf echt van harte aanbevelen!

Resultaat boven verwachtingen!

We hadden niet verwacht dat onze vloer zo prachtig kon worden. Ze hebben leven terug weten te brengen in onze vloer en we zijn er ontzettend tevreden over! Binnen een paar uur zat het werk er op en voelde het alsof er een nieuwe vloer was gelegd. Uitstekend werk!!

Fantastisch!

Ik ben totaal verrast hoe een 20 jaar oude vloer eruit kan zien alsof hij compleet nieuw en zojuist gelegd is. Het resultaat is ruim boven verwachting, communicatie vlot & makkelijk. AANRADER

Zeker de beste

Richard en marijn hebben onze vloer gedaan wat moet ik zeggen top , top en nog eens top niks teveel gezegt wij gaan voor het beste zij marco maar met deze boys kan het niks anders super bedrijf afspraken top geregeld wil je een vloer mooi hebben niet verder zoeken marco bellen thanx boys ton en ingrid zeewolde

Fantastisch werk geleverd.

Het team van MP Schuurtechniek is vriendelijk, denkt mee, is punctueel en service gericht. Ik ben enorm tevreden.

Heel mooi geworden, bijzonder aardige en behulpzame medewekers

Zeer tevreden en professioneel. Advies, planning , uitvoering en nazorg liep erg soepel en volgens plan. Precies wat je wilt hebben bij een verbouwing.

Heel erg goed

Aantal maanden geleden diverse bedrijven gevraagd om advies te geven over onze houten vloer; MP schuurtechniek was enige die prettig reageerde, een goed advies advies gaf en een goede prijs vroeg. Uiteindelijk hebben we MP gevraagd onze vloer te schuren en in de olie te zetten. Richard heeft dat bij ons gedaan en dat ging in 1 woord ; Prima! We zijn erg blij met het resultaat en bevelen MP schuurtechniek (Richard :)) van harte aan!

ZEER VRIENDELIJKE PERSONEEL VAKMENSEN

Goede Service , Vriendelijk personeel, vakwerk geleverd.

Goed geregeld van A-Z

Top ervaring met MP-Schuurtechniek. Zeer vriendelijk en vakkundig advies. Hier wordt echt gekeken wat de klant wil en niet wat het snelste of het makkelijkste is zoals bij veel bedrijven. Afspraak is afspraak, als iets niet helemaal op tijd komt dan wordt er spoedig contact opgenomen. De uitvoering is vakkundig en snel.

Deskundige vaklui. Marco gaf goed advies over onze vloer en het benodigde onderhoud na het schuren en olien.

Top service!

MP Schuurtechniek heeft bij ons op 3 verdiepingen de vloeren geschuurd en in de olie gezet. Mijn complimenten over de verleende service. Allereerst waren zij duidelijk in de afspraken vooraf. De werkzaamheden zijn door Richard fantastisch uitgevoerd. Aangezien wij nog twijfels hadden over de juiste olie kleur, nam Richard de tijd om ons te laten kiezen en de olie te vergelijken. Ook gaf hij ons advies om de inloop mat te vergroten en zonder blikken of blozen heeft Richard de inloop mat verlengd. Richard werkt in zijn eentje voor meer dan 2 man! De vloer ziet er fantastisch uit. Ontzettend bedankt voor je hulp en service Richard!